Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1492
Shooting expert
BrageP's Avatar
Har en Acer Aspire One A150 som jeg tenker å selge:

Specs:

Processor Intel Atom N270 / 1.6 GHz
Memory 1.0 GB ( 512.0 MB soldered) / 1.5 GB (max)
Hard Drive 120.0 GB
Operating System Windows XP Home Edition
Display Type 8.9 in TFT active matrix
Max Resolution 1024 x 600 ( WSVGA )
Graphics Processor Intel GMA 950 Dynamic Video Memory Technology 3.0
Optical Drive None
Vis hele sitatet...

http://www.cnet.com/laptops/acer-asp...-33244475.html

Den eneste store forandringen jeg har gjort er å legge inn Debian Wheezy, som gjør netbooken raskere. Suspend, kortleser, webkamera, osv. funker perfekt.

Ser folk selge dem for nesten tusenlappen på finn.no, men det er kanskje litt i overkant..? Hva synes dere en slik PC kan være verdt?
Sist endret av BrageP; 23. januar 2013 kl. 18:28.
Jeg hadde gitt deg en femtilapp :P
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av BrageP Vis innlegg
Har en Acer Aspire One A150 som jeg tenker å selge:

Specs:




http://www.cnet.com/laptops/acer-asp...-33244475.html

Den eneste store forandringen jeg har gjort er å legge inn Debian Wheezy, som gjør netbooken raskere. Suspend, kortleser, webkamera, osv. funker perfekt.

Ser folk selge dem for nesten tusenlappen på finn.no, men det er kanskje litt i overkant..? Hva synes dere en slik PC kan være verdt?
Vis hele sitatet...
Du får nok ikke mye for den
Specsene er forferderlige, men på finn.no er det masse idioter som ikke har peilig på pc, så du finner sikkert en kjøper som tenker "PC er pc" og velger den billigste.

Få frem i artikkelen at det ikke er noe feil med den (så lenge det ikke er noen feil på den, naturligvis). Prøv 500, kanskje?
Shooting expert
BrageP's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zendium Vis innlegg
Du får nok ikke mye for den
Vis hele sitatet...
Det har jeg skjønt.

500,-?
Selg den for 1500 på finn, slik som jeg gjorde med min. Skriv at den er suveren, skryt litt av maskinen og utdyp deg litt på bruksområder. Slike maskiner pleier også å ha en veldig god batteri-levetid, husk å skriv det. Husk å skriv formelt så det virker som at du har peiling.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kast den.




[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Shooting expert
BrageP's Avatar
Trådstarter
Sitat av MBTI Vis innlegg
Specsene er forferderlige, men på finn.no er det masse idioter som ikke har peilig på pc, så du finner sikkert en kjøper som tenker "PC er pc" og velger den billigste.

Få frem i artikkelen at det ikke er noe feil med den (så lenge det ikke er noen feil på den, naturligvis). Prøv 500, kanskje?
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. Takker.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Trådstarter
Sitat av FOX Vis innlegg
Selg den for 1500 på finn, slik som jeg gjorde med min. Skriv at den er suveren, skryt litt av maskinen og utdyp deg litt på bruksområder. Slike maskiner pleier også å ha en veldig god batteri-levetid, husk å skriv det. Husk å skriv formelt så det virker som at du har peiling.
Vis hele sitatet...
Har ikke samvittighet til å selge den for 1.500,-, og batteritiden er slett ikke god. Varer maks en time før batteriet er flatt. Men den har også full disk-kryptering, så det er jo et stort pluss.
Åja, min hadde på 12 timer Var en HP med ca. samme specs. (Solgt for 6mndr siden)
Sitat av Lima Vis innlegg
Kast den.




[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...

Kan ikke kaste den da, h*n kan jo gjøre mye morsomt med den
Sitat av FOX Vis innlegg
Selg den for 1500 på finn, slik som jeg gjorde med min. Skriv at den er suveren, skryt litt av maskinen og utdyp deg litt på bruksområder. Slike maskiner pleier også å ha en veldig god batteri-levetid, husk å skriv det. Husk å skriv formelt så det virker som at du har peiling.
Vis hele sitatet...
regner med at du vet at kjøper kan kreve pengene tilbake?
Sitat av Lima Vis innlegg
Kast den!
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Hvorfor kaste noe som kan selges og brukes?
Du får nok maks 500 for det der..
legg inn masse emulatorer og roms på den, og ta vare på den bakerst i skapet.
Ta den frem etter en stund, og kos deg
kan donere den til meg. min pc faller frahverandre nå