Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  128 20978
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Netflix har omtrent like bra utvalg som en dvd-utleie bensinstasjon! Ufattelig mye gammle dårlige filmer, på meg virker det heelt random hva de har og ikke har.
Når det gjelder serier er de jo ikke bare litt etter! F.eks Mythbusters som det er 11 sesonger av, det har Netflix 3 sesonger av.
Jeg er virkelig skuffa og ler av tilbudet deres. Meny og generelt hele programet er også tungvindt og uoversiktelig.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Nei, gjorde det manuelt. Kobler Facebook-profilen min til så lite som mulig, sånn egentlig. Det er en måneds fri tilgang, så jeg ser ikke helt nedsiden ved å registrere seg. Gjelder å ri hver bølge for det den er verdt.
Vis hele sitatet...
Det er vel 1 måneds fri tilgang fra en registrerer seg eller? Jeg er i nordsjøen nå og har ikke mulighet til å sjekke ut dette nå. Antar jeg får en måned gratis når jeg kommer hjem og regger meg på netflix neste uke?
Kjøpte Netflix for noen dager og mine opplevelser er positive, de har en god del filmer, ikke nye, men tjenesten er ny og jeg forventer ikke "latest and greatest" med en gang.

Ble overrasket over hvor mange serier som var der, forventet mindre. Jeg har sett på en god del serier og jeg liker veldig godt hvordan selv om man ikke har veldig bra nett så kan man se på dette med god kvalitet og dette likte jeg veldig godt.

Eneste jeg syns manglet var James bond filmer, siden skyfall kommer(eller har kommet). Menmen, er ikke verdens undergang.
Har brukt Viaplay for å kunne se filmer rett på tven, selvfølgelig er det billigere å bare laste ned men følte det var litt greit med anbefalingene. Har bare positive ting å si om Netflix :-)
Sitat av Spillavhengig Vis innlegg
Det er vel 1 måneds fri tilgang fra en registrerer seg eller?
Vis hele sitatet...
Dette er korrekt. 1 måneds fri tilgang, men med et automatisk fornyende abonnement som du er nødt til å si opp innen måneden er omme for å ikke bli belastet for neste måned.

Edit: Det står ganske godt beskrevet i vilkårene og betingelsene deres, noe jeg anbefaler enhver til å lese før man registrerer seg på nye steder.
Sist endret av Tawon; 24. oktober 2012 kl. 16:33.
Er det bare meg, eller blir utvalget på Netflix MINDRE? Finner plutselig ikke Blue Mountain State, selv om jeg så en episode for bare et par dager siden
Sitat av binkabi Vis innlegg
Er det bare meg, eller blir utvalget på Netflix MINDRE? Finner plutselig ikke Blue Mountain State, selv om jeg så en episode for bare et par dager siden
Vis hele sitatet...
Sjekket nettopp. Det ligger tre sesonger ute.
Sitat av caperno Vis innlegg
Sjekket nettopp. Det ligger tre sesonger ute.
Vis hele sitatet...
Vel fant det jeg og nå, men det kommer ikke opp når jeg trykker på søkeforslaget. Funker når jeg skriver inn manuelt, merkelig..
Takk for at du fikk meg til å dobbelsjekke
Jeg er skuffet over kvaliteten på filmene. Bildet er så som så i tillegg til at lyden av og til henger etter. Kommer nok til å vente med å fortsette å abonnere til de skaffer et større utvalg med bedre kvalitet:/, men jeg regner med at det blir bedre etter vært
De som har spotify får prøveperiode ut året.

Jeg synes plattformen er genial.

Utvalget er alt for dårlig til at det er verdt 79,- mnd. Betalende kunder blir direkte svindlet.
Jeg vet at vi er meget lite prioritert her i Norge, så jeg kan jo forstå at de vil sjekke responsen før de kaster mye tid inn i det.
Men da bør det også gjøres noe før det har gått 1 mnd fra lanseringsdato.

Sitat av TheSailorXD Vis innlegg
Jeg er skuffet over kvaliteten på filmene. Bildet er så som så i tillegg til at lyden av og til henger etter. Kommer nok til å vente med å fortsette å abonnere til de skaffer et større utvalg med bedre kvalitet:/, men jeg regner med at det blir bedre etter vært
Vis hele sitatet...
Har ingenting på utsette på kvaliteten. Aldri opplevd noe av det du påpeker.

Kjører du WiFi?
Sist endret av Naturgrønn; 28. oktober 2012 kl. 20:42.
Sitat av TheSailorXD Vis innlegg
Jeg er skuffet over kvaliteten på filmene. Bildet er så som så i tillegg til at lyden av og til henger etter. Kommer nok til å vente med å fortsette å abonnere til de skaffer et større utvalg med bedre kvalitet:/, men jeg regner med at det blir bedre etter vært
Vis hele sitatet...
Opplever ikke kvaliteten dårlig, men de velger kvalitet auomatisk utifra forbindelsen din. Jeg har 60/60 linje, men må allikevel se det første minuttet i elendig kvalitet, så helt knirkefritt funker det ikke.
Hva gjør jeg hvis jeg har skrevet meg opp for 1 gratis måned, for så å finne ut at siden jeg har spotify premium så får jeg gratis ut året. Fant ikke noe sted der jeg kunne registrere det.
Sist endret av Leonardie; 29. oktober 2012 kl. 09:29.
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Hva gjør jeg hvis jeg har skrevet meg opp for 1 gratis måned, for så å finne ut at siden jeg har spotify premium så får jeg gratis ut året. Fant ikke noe sted der jeg kunne registrere det.
Vis hele sitatet...
Si opp den avtalen du har signert på, opprett en ny med annen email
hvordan får man amerikansk konto?
Trenger ikke det. Har du norsk konto, så kan du logge inn med den, når du er i USA (hvis du tar den*). Og når du gjør det, så får tilgang til det de har i USA.


(* Bruk en VPN, som later som, du sitter i USA. F.eks: Unblock us)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Er rimelig fornøyd med Netflix men det er noen ting som irriterer meg iblandt. Silverlight f.eks, som crasher oftere en flash - og det er godt gjort. Prøver jeg å spille av noe flash mens jeg ser på Netflix, da kan du ihvertfall være sikker på at det skjærer seg. Firefox, chrome - it's all the same.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Er rimelig fornøyd med Netflix men det er noen ting som irriterer meg iblandt. Silverlight f.eks, som crasher oftere en flash - og det er godt gjort. Prøver jeg å spille av noe flash mens jeg ser på Netflix, da kan du ihvertfall være sikker på at det skjærer seg. Firefox, chrome - it's all the same.
Vis hele sitatet...
Har enda ikke hatt en eneste kræsj når det gjelder netflix.
Sitter med fullscreen på netflix og spiller NFS, BF3, Black Ops, og mange ting i nettleseren med flash.

Trur du bør sjekke maskinen din
Har opplevd, at Netflix krasjer på Xbox'en når filmen er ferdige.
Dårlig at Netflix ikke har spotify tilbudet enda.
Registrerte meg samme dagen de lanserte i Norge, men har enda ikke testa. Må få installert IOS 5 på iphone slik at det funker der. Noen som bruker det på iphone jevnlig? Tar vel en del MB?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tenkte det kunne være greit å si fra om dette:
De som registrerte seg gjennom Spotify, fikk gratis abonnement ut året. Dette går jo som sagt ut 31. desember, altså førstkommende mandag, så de som ikke har planer om å fortsette sitt abonnement og automatisk bli belastet hver måned må passe på å si opp før da!

Selv kom jeg på dette nå, så tenkte jeg kunne skrive posten før jeg glemmer dette selv
Sist endret av oksekidd; 26. desember 2012 kl. 22:43.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jeg har allerede vært betalende i 2mnd nå. Bruker dog VPN, derfor er netflix helt klart verdt det for meg
Skulle bare ønske det var en oversikt over hva de forskjellige landene netflix er i - har.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Jeg fikk det gratis året ut med Netflix, slik som jeg ser noen andre her har fått, syns det er veldig dårlig utvalg utvalg og lite av serier, slik som Terra Nova, hvor de bare har noen få episoder.

Men på den annen side, når jeg bruker VPN, så blir det fort mye, mye bedre, og alt som mangler på den norske, finner du her.
Har selv Netflix ut året gratis og samboer og barn er fornøyde med utvalget og kvaliteten.
Selv bruker jeg Media Hint til Mozilla for å se på amerikansk nettflix uten ekstra kostnader for VPN osv.
Veldig god hastighet og har ikke hatt "pauser" i filmen for buffring heller.

Veldig mye bra utvalg på den amerikanske nettflix værtfall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Voddler > Netflix
Synes ikke det er ille å betale 80 kroner for å se på det netflix har å tilby hver måned jeg Har aldri sett How I met your mother før, så bare de sesongene var verdt pengene for min del.
Dere som bruker Amerikansk Netflix, hvilken VPN brukere dere?

Helst gratis.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Dere som bruker Amerikansk Netflix, hvilken VPN brukere dere?

Helst gratis.
Vis hele sitatet...
Alt du trenger er Chrome og utvidelsen Media Hint
Utvalget kunne vert litt bedre, men alt i alt liker jeg Netflix veldig godt.