Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 458
Takket være Movember har jeg endelig fått en unnskyldning for å la den stygge barten min gro, i den anledning tenkte jeg å gå til innkjøp av Gillette fusion proglide styler. Denne linken er desidert det billigste alternativet jeg har funnet til nå, i allefall så vidt jeg vet, for jeg er helt blå på netthandel da det kommer til porto, toll og avgifter.. Det jeg lurer på er: Vil prisen overstige 13.47 dollar? Regner jo med frakt kommer i tillegg, men den er vel ikke all verden?
1) Legg produkt i handlevognen.
2) Gå til "Checkout".
3) Få oversikt over totalpris.

Rimelig simpelt!
Sist endret av s1gh; 7. november 2012 kl. 01:15.
Den prisen er ekskludert frakt. Kjøper du flere produkter og passerer $25-grensen, så kan du få varene tilsendt fraktfritt. Gunstig å handle mer, med andre ord.
Siden du er prisbevist vil jeg anbefale deg å heller kjøpe deg en skikkelig høvel, denne f.eks og begynne å bestille inn barberblader fra f.eks ebay. Her har du en 50 pk med verdens skarpeste barblader for 110 kroner.

Du får billigere barbering og ikke minst jævli mye bedre barbering også.
Reeev
subscribe's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Siden du er prisbevist vil jeg anbefale deg å heller kjøpe deg en skikkelig høvel, denne f.eks og begynne å bestille inn barberblader fra f.eks ebay. Her har du en 50 pk med verdens skarpeste barblader for 110 kroner.

Du får billigere barbering og ikke minst jævli mye bedre barbering også.
Vis hele sitatet...
Den så rimelig cobra ut! Men har lyst på gillette'n mye grunnet den elektriske trimmern.. Takker for svar alle sammen! Har tenkt så som så at jeg skal få med en til å kjøpe, så det blir 26 dollar og fri frakt
Another one bites the dust.