Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 721
Var på besøk oss dama, så ble det en liten cardio økt dær da med 100% intensivitet åsså rett før høydepunktet jeg hadde jobbet hardt for så stopper kroppen helt opp å jeg var så andpusten som det er mulig å være. Å dama ser helt forskreka ut, å spør om det går bra med meg, å sier jeg besvimte å bar lo dær å så død i typ 5 sekunder…
Men i mitt hodet så skjedde ingenting jeg bare ble for andpussen til å forsette… Tatt nok amf til å gi en normal person en kraftig amfetamin forgiftning , men jeg skjøyt det å da får jeg litte speed effekt etter kicket går over hvis jeg ikke har droppet i tilleg. Fysiske effektene som høy puls, store puppiler å trekte samme blodårer osv er så vidt dær når jeg kun skytter å kjenner bare meg speeda når jeg setter smellet. Men nok om det, hva faen skjedde egentlig, skøyt bare giga doser siden jeg ikke ble dårlig av det å kunne spise å så helt normal ut. Å jeg ska ta pause så da var det enklestte måten å bare bruke opp alt.
Lurer bare på hva som sannsynlig skapte denne helt forskjellige virklighetsbefatninga og besvimninga siden jeg tror på hennes mer sia ho er clean. Er bare så jævlig mystisk når jeg ikke ser eller føles speeda ut, å om dette skyldes hard innsats eller monoglid bruk av dop det vet jeg ikke
Mvh intellektuelt utfordret speed freak
Sist endret av psychic_sunnny; 11. mars 2024 kl. 00:54.
Ut ifra beskrivelsen vil jeg nok si monoglid bruk av dop