Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 741
Hei, har nettop bestilt en dynavap m+ fra shady no og ser nå at jeg kanskje burde bestilt noe vape cotton/vape wool med tanke på at jeg skal bruke den hovedsakelig til hash. Er det mulig og bruke sånne 100% bomull-pads Som man bruker til å fjerne sminke? Selfølgelig uten kjemikaler, klor og fargestoff osv. takk for svar
Anonym bruker
"Kjær Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen anelse når det gjelder vape cotton, men det funker veldig bra å presse hasjen flat og klistre den til siden av kammeret.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vapewool laget av hamp er så himla dyrt, så jeg bruker vape bomull kjøpt fra en vanlig vape sjappe, noe som du kanskje har i nærområdet. Det funker fjell i min elektriske dry herb vape.
Syntes ikke det var nødvendig med den vape woole. Så lenge man skraper det relativt greit ut hver gang og rengjør den ordentlig ofte nok så stressa jeg ikke med det der.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har noe urter på bunnen i min Vap. Teroser og kamille gir det en god smak og hjelper med å holde det rent.
Vet litt seint, men går fint med vanlig bomull å, må bare byttes her å der , sjelden jeg gidder tho, bare bryter av en bit og stapper ned
Bør bruke egnet bomull så du ikke får mikropartikler nedi svelget.