Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 430
Morn!

Jeg har nettopp bestilt MITRAGYNA JAVANICA (Kratom lignende, men ikke det samme) og Kanna for ca 10 dager siden. Begynner å få litt noia siden jeg ikke fikk med meg at Kratom i seg selv er klassifisert som narkotika. Usikker på om MITRAGYNA Javanica går under som det samme? Alt er forresten endret label på til ting som er lovlig. Men usikker på hvor nøye de sjekker?

Pakken ble sendt for 10 dager siden, ikke fått noen flere oppdateringer siden den ble sendt. Får jeg oppdateringer når den ankommer Norge før rolla evt stikker av med den? Feks at den er på Lørenskog? Eller burde jeg tømme hele huset mitt for stæsj allerede nå?

Pakken gikk fra å være "sendt fra avsender land" til å havne på postkontoret uten at den har vært gjennom tolla. Noen andre som har opplevd dette?

Kjenner jeg blir litt paranoid av slikt ��

https://imma.gr/125551x6e021
Sist endret av Blekkspruten; 5. mars 2024 kl. 08:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, har selv litt interesse i disse stoffene og lurer på om noe skjedde?