Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1272
Hey, min ep.1 Trickshotting er akkurat ferdig editet, men vet ikke hva den skal hete, gidder ikke og gå så mye inn og forklare hva trickshotting osv. er, men jeg trenger episode navn,

''En kompis sine episoder heter
Wayze it! Ep.1
Wayze it! Ep.2

fordi han heter Wayze på mw2.

en annen kompis heter
''Like K3v y0'' Ep.1

hannes nick på mw2 er Kev/ zKev / K3v ..


mitt er NeeQz , så jeg lurer på hva min episode skal hete

kan poste link når den er på youtube
NeeQz shotZ
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Kall episoden for Adrian du
Sitat av Xx-Bolla-xX Vis innlegg
Hey, min ep.1 Trickshotting er akkurat ferdig editet, men vet ikke hva den skal hete, gidder ikke og gå så mye inn og forklare hva trickshotting osv. er, men jeg trenger episode navn,

''En kompis sine episoder heter
Wayze it! Ep.1
Wayze it! Ep.2

fordi han heter Wayze på mw2.

en annen kompis heter
''Like K3v y0'' Ep.1

hannes nick på mw2 er Kev/ zKev / K3v ..


mitt er NeeQz , så jeg lurer på hva min episode skal hete

kan poste link når den er på youtube
Vis hele sitatet...
Hvem er denne Hanne som mange skriver om?
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Hvem er denne Hanne som mange skriver om?
Vis hele sitatet...
Wops, Hans da ? xD
XxxXX--...TrIcKsHotZZzzZZ--...XXxxX

ellerno
Uten å whine vil jeg si at trickshottere har ødelagt mw2, for å lage filmer ingen ser.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Uten å whine vil jeg si at trickshottere har ødelagt mw2, for å lage filmer ingen ser.
Vis hele sitatet...
Ta en titt på FaZe Clan, sist jeg sjekka hadde de halvannen million subscribers og nærmere 100 millioner visninger. Å ikke si at folk ser på trickshots blir for dumt.
Sist endret av Deximus; 31. mars 2012 kl. 16:20.
ZxzxZxXNeeQzXzxZxzxZ360ladderstallquadkillerwithavenganceimr eallyproandshitxXX

Du må da greie å finne på noe selv, noe enkelt. Ser liten vits i å kalle videoen NeeQz da ingen vet hvem du er, og det ikke er noen relasjoner til Mw2.
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Ta en titt på FaZe Clan, sist jeg sjekka hadde de halvannen million subscribers og nærmere 100 millioner visninger. Å ikke si at folk ser på trickshots blir for dumt.
Vis hele sitatet...
Å ikke si what now?
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Ta en titt på FaZe Clan, sist jeg sjekka hadde de halvannen million subscribers og nærmere 100 millioner visninger. Å ikke si at folk ser på trickshots blir for dumt.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente med at ingen ser på det er at kids som lager nye klaner med uorginale navn hele tiden, springer rundt å ødelegger spillet for alle andre.
Det finnes selvfølgelig folk som har lykkes veldig, slik som det er i det meste annet, men tror ikke du aner hvor mange små-kanaler med subscribers fra kontoer de har laget selv.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
MW2 er UTDATERT og UMULIG å bli kjent med mindre du har UNIKE ferdigheter og snakker PERFEKT engelsk. Period
www.youtube.com/Toptrickshotclans, lite som ser på trickshotting sier du ?
NeeQz Freecam.
Selvfølgelig har han fullt av "x-er" i navnet...hahah
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Selvfølgelig har han fullt av "x-er" i navnet...hahah
Vis hele sitatet...
Såvidt som jeg ser har han ikke en eneste X i navnet sitt.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Såvidt som jeg ser har han ikke en eneste X i navnet sitt.
Vis hele sitatet...
såvidt jeg ser heter han Xx-Bolla-xX.
NeeQz goes BANANA!
Hva slags musikk bruker du til filmen? Før når eg drev med montages ol. så brukte eg noe lignende navnet på sangen.