Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1895
Jeg skal reise med fly om ikke så lenge, også lurer jeg på om jeg kan betale flybilletten med spendon gavekort på nettet, jeg har planer om å reise med norwegian
Er det noen grunn til at du ikke kan gi penger til noen som kan betale med bank/kreditkort?

Jeg kan ikke huske å ha fått muligheten for å bestille reise med spendon noen plasser. Men alle selskaper er forskjellige, så man vet jo aldri.
Ja, det bør gå helt fint sålenge Norwegian tar imot VISA.
Har rapportert deg 3 ganger på under minuttet nå Ghettoboy93. Har ingen tro på at du er født i 93. Ellers troller du bare, og fortjener dermed ikke mer oppmerksomhet.

Hva slags info ligger egentlig på spendon kort? Disse kom etter jeg selv fikk kort jeg kunne bruke så har aldri brukt dem. Er det cvc nr. etc. som man kan bruke på samme måte som visa?
Den undervurderte
Sitat av murloc Vis innlegg
Har rapportert deg 3 ganger på under minuttet nå Ghettoboy93. Har ingen tro på at du er født i 93. Ellers troller du bare, og fortjener dermed ikke mer oppmerksomhet.

Hva slags info ligger egentlig på spendon kort? Disse kom etter jeg selv fikk kort jeg kunne bruke så har aldri brukt dem. Er det cvc nr. etc. som man kan bruke på samme måte som visa?
Vis hele sitatet...
Fungerer som et ''Ladekort'' til mobilen. Det er CvC koder på det. Folk under 18 kan bruke det til hva som helst på nett... Det funker også i butikker og den slags. man kan si det er et vanlig bankkort uten identifikasjon på eier, og det er ikke noe som kan knytte bruker til kortet.
Trådstarter
4 0
Sitat av Skateward Vis innlegg
Ja, det bør gå helt fint sålenge Norwegian tar imot VISA.
Vis hele sitatet...
Så når jeg skal betale, skal jeg bare velge vanlig visa for korttype også skriver jeg inn kortnr?
Eller er det lurest at jeg drar innom på flyplassen å kjøper?
Sitat av selen Vis innlegg
Så når jeg skal betale, skal jeg bare velge vanlig visa for korttype også skriver jeg inn kortnr?
Eller er det lurest at jeg drar innom på flyplassen å kjøper?
Vis hele sitatet...
Riktig, velg VISA. Les gjerne på Spendon's egen informasjonsside hvis du lurer på noe mer.

http://spendon.no/informasjon/
Trådstarter
4 0
Sitat av Skateward Vis innlegg
Riktig, velg VISA. Les gjerne på Spendon's egen informasjonsside hvis du lurer på noe mer.

http://spendon.no/informasjon/
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke når jeg skal kjøpe spendon, men når jeg skal betale på nettet med spendon kortet
Sitat av selen Vis innlegg
Jeg mener ikke når jeg skal kjøpe spendon, men når jeg skal betale på nettet med spendon kortet
Vis hele sitatet...
Jeg også. All informasjon ligger på nettsiden deres og i brevet som følger med kortet.

Sitat av http://spendon.no/informasjon/
Nettbutikken jeg forsøker å handle på ber meg om å legge inn kortholders navn. SpendOn Gavekort er et upersonlig kort. Hva gjør jeg?
Du skal benytte "SPENDON GAVEKORT" i feltet for kortholders navn.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Daybreak; 4. mars 2012 kl. 02:15. Grunn: Fikset sitat.
Trådstarter
4 0
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg også. All informasjon ligger på nettsiden deres og i brevet som følger med kortet.
Vis hele sitatet...
Tusen takk