Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2037
Hei!

Jeg og en kompis av meg sliter veldig med å finne et spesiellt game på cs:go (husker ikke hva det het, og om det er på cs:go i det hele tatt)
Men på Css så spillte vi hvertfall mange servre aom var som en hinderløype, klarte man det ikke så fikk man prøve på nytt og det gjaldt å komme seg gjennom hele greiene. Å nei det er ikke snakk om Bhop servre.

Vet at du har disse course mapsa på go, men der dør man og må vente til alle har dødd, ikke det jeg tenker på.

Trenger heller ikke map name, men bare det forreste, sånn som mg_, de_ osv, hva det var?

Noen som vet eller husker?
deathrun du leter etter?
Tenker du på surf?
Trådstarter
Det er ikke deathrun eller surf dessverre :/
Deathrun dør du dessuten på :P

Det er liksom masse forskjellige, fra longjump til bhop til surf osv, for å komme seg over hele mappet
Du har svaret der, mg (minigame)
Trådstarter
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Du har svaret der, mg (minigame)
Vis hele sitatet...
Nope, er ikke mg, har sjekket masse mg maps og servre

Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nja, det der er slikt som heter course, der dør man og må vente til alle har dødd
kan det være fun_ da?...
Hide & seek - med blocks, altså bygge extra terreng av grønne blocks / brikker??
Sist endret av Luci Tristis; 20. mai 2013 kl. 16:18.
Hva med obstacle eller climb?
Sist endret av Theoneandonly; 20. mai 2013 kl. 16:26.
Trådstarter
Sitat av Deelay Vis innlegg
kan det være fun_ da?...
Vis hele sitatet...
Kan kanskje være det, mener jeg prøvde å søke på det, men skal sjekke

Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Hva med obstacle eller climb?
Vis hele sitatet...
Kan sjekke det også, kan hende

Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Hide & seek - med blocks, altså bygge extra terreng av grønne blocks / brikker??
Vis hele sitatet...
Nei, kan ikke huske at man bygget noe
kan det være kz maps? går ut på å "klatre".
Høres ut som fun_
Søk opp mg_bob2 eller mg_bobii på css. Kan nesten garantere at det er noe slik du leter etter
Høres ut som KZ (Kreedz).
▼ ... over en uke senere ... ▼
kz_, sannsynligvis