Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 957
Hei i dag fikk jeg uheldigviss et halvtglass cola på tastaturet mitt har CM Storm QuickFire TK Keyboard Blue mekansisk. hvordan kan jeg fikse det? det funker i 2 sec etter jeg har kobblet til ledningen men så slutter det å virke men lysene lyser. har sett at folk skylder det i vann også tørker det funker det med mekanisk ?? hjelp
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Du skulle ikke koblet til ledningen... :/ Skulle skylt og tørket det godt før du prøvde.
tørket det godt

med hårføner og vann med q tips

nå funker noen taster men av og til funker ikke noe. og hver gang jeg kobbler det til skriver det 00
Jeg har gjort det samme, mitt også overlevde :-)
Elektronikken inne i tastaturet ditt er nok ikke tørr enda. La det ligge å tørke i friluft i to-tre dager eller et par timer på 50 grader i ovnen din hvis du får plass. Til andre som klarer å gjøre det samme, ikke koble det til før du er sikker på at det er tørt eller så risikerer du å skade det unødvendig.
En venn av meg gjorde det, han var treg med og fikse det, så det virker ikke lenger. Tastene er stive og når han tar inn USBen kommer det bare masse lyder, vi tok opp notepad og da skrev den ''||||||||||||||||000ssssssssssssssssssssss'' og mye annet.
Så om du ikke fikser det med en gang med de rette tingene så er det ødelagt.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Jeg sølte jack/cola på mitt Qpad MK85. Jeg dusjet det i 15, min og tørket det med hårføner. Funket fint i et halvt år etter.