Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2374
Den har premiere på tv2 zebra i morgen, den heter "det ukjente" på norsk. Handler om 7 personer som holdt fanget på en øy tror jeg. Fikk lyst å tyvstarte å se serien, derfor trenger jeg det engelske navnet på denne serien
ikke sett eller hørt om men med et lite søk fant jeg dette http://www.imdb.com/title/tt1420425/
"the forgotten" er det riktig?
"persons unknown"
skulle ikke forundre meg at du mente lost
Busboy
Trådstarter
Sitat av PsychoMonkey! Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Persons unknown er riktig! takker
Så akkurat reklame på dette, og prøvde google lenge før jeg tenke - nff må da ha en tråd om dette..
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av daaa Vis innlegg
skulle ikke forundre meg at du mente lost
Vis hele sitatet...
7 personer?
Sitat av nobels Vis innlegg
Den har premiere på tv2 zebra i morgen, den heter "det ukjente" på norsk. Handler om 7 personer som holdt fanget på en øy tror jeg. Fikk lyst å tyvstarte å se serien, derfor trenger jeg det engelske navnet på denne serien
Vis hele sitatet...
the sopranos.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
the sopranos.
Vis hele sitatet...
Hva med å lese igjennom tråden FØR du svarer?
Katy Perry <3
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva med å lese igjennom tråden FØR du svarer?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at han tullet.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg tok meg friheten til å se gjennom hele serien etter denne tråden ble opprettet. Derfor skriver jeg likesågodt en mikroanmeldelse av den. Jeg unngår spoilers for alt det er verdt, men hvis du ikke vil vite åssen spenningsoppbygningen er burde du ikke lese nedenfor.

Ideen serien baserer seg på er egentlig ganske god. Jeg elsker mystiske begynnelser der skuespillerne må prøve å finne ut hva som har skjedd og hvorfor det har skjedd. Desverre utarter handlingen seg til å bli for myk, nærmest kosete, og den ender opp med å handle om de mest banale ting. Manusforfatterne dreper hele spenningen ved å avsløre de store hemmelighetene for fort, istendenfor å gå gradevis framover.

De skal ha litt creds for å ikke bare velge ut billedskjønne Hollywoodskuespillere, men litt mer realistiske mennesker. De fleste av dem er faktisk ganske dyktige i sine roller, med noen irriterende unntak.

Mot slutten gikk serien uhorvelig treigt framover, og jeg måtte nesten pine meg gjennom episodene før det var over. Heldigvis kjører de ikke Lost konseptet med åpen slutt og enda færre svar. Men det er gode muligheter for at de spinner videre på konseptet. Som sagt er ideen god, så hvis du liker sånn halvveis mystiske serier kan denne muligens være noe for deg.
Sist endret av Cappy; 7. januar 2011 kl. 00:45.