Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 852
Hei, leiter etter en film æ så på NRK1 får en lang stund siden!

her er det jeg husker fra filmen.


Det er en komedie western film,
Det er en ond bande som er herjer fra landsby fra landsby, også blir en politi man sendt fra en plass som ska beskytte en landsby er tilfeldigvis er en "svart mann" og folkan blir opprørt fordi alle hater svarte i den tid.

her en en annen ting jeg husker, Slaver som bygger en tog linje også går den tralla som går etter togbannen i en kviksølv med 2 slaver også, også kommer skurken som slavene jobber for, og skurken redder tralla og driter i dem som ligg i kvikksølven.

Her den 3 tingen jeg husker, skurkene samler alle skurkene og dem som møter opp er, soldater fra andre verdenskrig og arabera osv.. også ska dem herje hele landsbyen også kommer dem til en bom stasjon som "svarte politi man" har sotte ut for og spare tid, og da må hele banden snu og hente penger, får og komme seg gjennom tollen,som tilfeldigvis står langt uti ørken..



husker ikke så godt, pga tv'n datt ut vært 20 min i hele 5 minutter, mene husker selv den var svært arti.

Beklager, kan godt ha skrevet mye feil, mene vet dere om kansje et navn?


Takker får svar
Det er egen tråd til dette fra før av..
Sitat av Ratex Vis innlegg
Det er egen tråd til dette fra før av..
Vis hele sitatet...
Sansynligheten at den blir svart?
Sitat av Kainfax Vis innlegg
Sansynligheten at den blir svart?
Vis hele sitatet...
Ingen tråder blir fargelagt, så, liten?

Det er derimot større sjanse for at folk vil hjelpe deg om du bruker de hjelpemidlene som er der. Mange har fått hjelp i den aktuelle tråden.
Ganske stor vil jeg tro, siden det er en sticky... og den blir jo bumpa opp av innlegg uansett,så den kommer helt opp
Kan prøve den tråden, takker