Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2228
Skulle gå til butikken for et par timer siden dette førte til at jeg klarte å miste nøkkelene mine på veg dit. Vet sirka området hvor den er, men pga snøen så er nøkkelknippet vanskelig å finne. Hadde dette vært vanlige nøkler hadde jeg bare kopiert opp nye, men en av de nøklene jeg mistet er meget spesiell. Nøkkelen er umulig å kopiere, derfor hvis jeg ikke finner den igjen er jeg nødt til å betale 22 000!. Siden nøkkelen var en slags spesial for hele hybelhuset.

Hva hadde dere gjort? Noen som har vært i lignende posisjon? Ting vi planlegger å gjøre:

-Prøve metaldetektor.
-Sette opp finnerlønn på f.eks 1000kr

Setter stor pris på serriøse svar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Huff, lei situasjon, men du har to gode ideer der, hvorfor ikke sette dem til verks?
Kjøp en metalldetektor for tusen spenn, så får du nøklene tilbake og en kul gadget.
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Kjøp en metalldetektor for tusen spenn, så får du nøklene tilbake og en kul gadget.
Vis hele sitatet...
Hvor kjøper man det? Tenkte på Jernia..
Teknikkmagasinet selger metalldetektorer ihvertfall.
Trådstarter
Bor på Gjøvik og der har vi ikke teknikkmagasinet
Dere har internett i Gjøvik, har dere ikke?
Trådstarter
Mange takk, men jeg trenger den NÅ før snøbrøyteren kommer.

btw noen som vet om noe sted i Oslo som selger metalldetektorer? Er villig til å gjøre nesten alt for å ordne dette.

Fant den nå! Bra man har gode hjelpere=D
Sist endret av Carlsberg; 28. mars 2009 kl. 10:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Kast noe varmt vann over der du tror det er, om ikke området er for stort da..

Ah, flott
Sist endret av PolkagrisLaila; 28. mars 2009 kl. 10:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
du må nok ut og leite hvis du ikke får skaffa noe metalldektor