Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 828
Hvis et glass ublanda Semaglutide er 2mg «pulver», og 1 dose man skal ta skal være 0.25 mg pr uke i 4 uker og man skal blande 1ml vann i glasset, hvor mange ml i sprøyta blir da 0.25mg med Semaglutide?
▼ ... noen uker senere ... ▼
1 ml utblandet blir 2 mg..
0,5 ml = 1 mg
0,25 ml = 0,5 mg
0,125 = 0,25 mg
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke 0.25mg ganger fire bare 1mg?
Kan du ikke bruke mer blandevann?

Når dama gikk på det startet hun med 0,6 ml, og økte lineært fram til 3(?) ml.

Høres fryktlig mye ut når jeg tenker meg om da det settes subq.

Men det er riktig som Lila sier. 1ml blandevann på 2mg virkestoff tilsier at 0,25mg blir 0,125 ml.
Sist endret av IneartheDx; 29. desember 2023 kl. 17:49.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Kan du ikke bruke mer blandevann?

Når dama gikk på det startet hun med 0,6 ml, og økte lineært fram til 3(?) ml.

Høres fryktlig mye ut når jeg tenker meg om da det settes subq.

Men det er riktig som Lila sier. 1ml blandevann på 2mg virkestoff tilsier at 0,25mg blir 0,125 ml.
Vis hele sitatet...
Fant peptide kalkulator på nett, det du sier stemmer 100%👍🏽 Fikk dama di noe resultat?
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Fant peptide kalkulator på nett, det du sier stemmer 100%👍🏽 Fikk dama di noe resultat?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt det over tid som forebygger - funker fjell.
Hvor fått tak i pulver til utblanding selv, om jeg kan spørre sabla dyrt
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Fant peptide kalkulator på nett, det du sier stemmer 100%👍🏽 Fikk dama di noe resultat?
Vis hele sitatet...
Njae... hun taklet ikke bivirkningene. Men hun ville prøve det før hun gikk videre til operasjon.

Medisinen virker, så lenge man går på det. Jeg tror ikke jenter klarer å holde vekta nede etter de slutter på medisinen. Der tror jeg gutter har en fordel når det kommer til disiplin.