Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1585
Hva synes dere om Tron Legacy?
Reklameloltroll.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Utrolig bra film. Har faktisk ikke sett den første, men er prioritert å få tak i den nå og se på
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kurant film. Virka litt rundt i kantene, men det er vel fordi det er Disney som står bak. Irriterer meg litt at jeg ikke så orginalen først.
Vil dere anbefalle å se orginalen først?
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Kurant film. Virka litt rundt i kantene, men det er vel fordi det er Disney som står bak. Irriterer meg litt at jeg ikke så orginalen først.
Vis hele sitatet...
Nå sto vel Disney bak originalen også om jeg ikke tar helt feil.
Må jeg si jeg ble veldig skuffet over slutten i Tron:L, men en overall ganske kul film. Likte spesielt at Daft Punk sto for musikken, og for å ikke snakke om "Gem", ren perfeksjon!

Men som sagt, storywise var vel orginalen et hakk forran.Og en skal ikke se bort fra at Disney videre kommer til å melke konseptet til siste dråpe.

Edit: anbefales å se orginalen først ja. Ettersom at svært lite av Tron "universet" blir introdusert i film nummer to, og det at du finner flere "inside jokes" i oppfølgeren, som du ellers ikke ville ha plukket opp uten å ha sett orginalen.
Sist endret av Johnny B; 19. desember 2010 kl. 20:11.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Vil dere anbefalle å se orginalen først?
Vis hele sitatet...
Skaperne sa selv at dette er en selvstående film. Så du trenger ikke se orginalen.
Sitat av Johnny B Vis innlegg
Nå sto vel Disney bak originalen også om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Disney har jo blitt en til et melkeselskap da.
veldig fet film! så den for noen dager siden.. jeg har ikke sett orginalen.

er ikke orginalen sånn drit gammel? virker ganske kjedelig og se en slik film om den er gammel.. kan bare tenke meg hvor dårlige effekter osv det må være.
Har sett orginalen mange ganger og synes den er sinnsykt bra. Har ikke sett legacy enda men gleder meg som en liten unge - eneste jeg har å utsette er at det er Disney som står bak.
Ekstremt kult soundtrack, syke visuals og average story summerer vel opp ganske greit.
Trådstarter
3 0
Sitat av shiiit Vis innlegg
veldig fet film! så den for noen dager siden.. jeg har ikke sett orginalen.

er ikke orginalen sånn drit gammel? virker ganske kjedelig og se en slik film om den er gammel.. kan bare tenke meg hvor dårlige effekter osv det må være.
Vis hele sitatet...
Originalen er fra 1982, effektene er selvfølgelig utdatert, men nå er det ikke bare effektene i en film som teller.
Sist endret av phew; 23. desember 2010 kl. 21:20.
Sitat av shiiit Vis innlegg
veldig fet film! så den for noen dager siden.. jeg har ikke sett orginalen.

er ikke orginalen sånn drit gammel? virker ganske kjedelig og se en slik film om den er gammel.. kan bare tenke meg hvor dårlige effekter osv det må være.
Vis hele sitatet...
De gamle filmene er gjerne de beste.

Har selv ikke sett Tron, men har veldig lyst. Tror jeg så den originale for mange mange år siden, har bare ett vagt minne.
God film, men ganske uorginal historie..
Sitat av Grix Vis innlegg
God film, men ganske uorginal historie..
Vis hele sitatet...
uorginal?, den spiller nå da videre på den første filmen fra tidlig 80 tallet som var helt eksepsonell banebrytende, faktisk så mye at folk ikke skjønte teknologien eller hva den handlet om men ja..se den første så dere får med litt av bakgrunnshistorien