Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3817
Hei.

Jeg driver å er litt tom for ideer av filmer,noen forslag til hva som bør sees av helt nye filmer,,akkurat sett brooklyn finest og the experiment f,eks,, så fint om noen kan komme med noen gode filmer
3 Forslag:
The Social Network Spenningsdrama rundt oppstarten av Facebook.
Skyline Helt ok Sci-Fi thriller.
Exam Tagline: How far would you go to win the ultimate job?
Devil - Grøsser/Thriller
The Town - Thriller/Action
The Tourist - Komedie/Action
TAkk Social Nettwork så jeg på dataen. Den var bra.

Ellers har jeg ikke sett Skyline,der jeg vurderer å se den.



Noen flere?

gjerne flere nye ja
The others
When a stranger calls
The children
Room 1408
Jeg så 22 Bullets i går. Den var utrolig bra
takk'

22 bullets er det for mye action ? er ikke fan av disse Bruce willies filma, der det tar litt for mye av :P
Sitat av datahjelp Vis innlegg
takk'

22 bullets er det for mye action ? er ikke fan av disse Bruce willies filma, der det tar litt for mye av :P
Vis hele sitatet...
Klikk deg inn på linken som Jailbait postet. Dette er en fransk film med alltid like fabelaktige Jean Reno i hovedrollen. Bruce Willis har ingen roller i denne filmen.

A retired mobster goes on a revenge spree after being left for dead with 22 bullets in his body by his former childhood friend.
Vis hele sitatet...
En meget god film.
Sist endret av caperno; 21. desember 2010 kl. 15:10.
ja vet at ikke willis er med i filmen,men hans action filmer blir for mye av det, om du skjønner.

Det tar for mye av,der han blør ihjel men overlever alt og sånt blir i mine øyne for dumt
Sitat av datahjelp Vis innlegg
ja vet at ikke willis er med i filmen,men hans action filmer blir for mye av det, om du skjønner.

Det tar for mye av,der han blør ihjel men overlever alt og sånt blir i mine øyne for dumt
Vis hele sitatet...
Joda, ser den. Film er som regel ganske så overdevent i forhold til i virkeligheten.

Men ikke alltid

A man in North Carolina was shot roughly 20 times in 1995 and lived to tell about it. The rapper 50 Cent was shot nine times in 2000 and has since released three albums. And in 2006, Joseph Guzman survived 19 gunshot wounds during the 50-shot fusillade by police detectives that killed Sean Bell.
Vis hele sitatet...
Kilde: nytimes.com
Black Swan. vet ikke helt når den kommer på kino i Norge, men den ser i hvert fall spennende ut. det er en psykologisk thriller med blant annet Natalie Portman og Mila Kunis. her er trailer.
Sitat av Apl3x Vis innlegg
Devil - Grøsser/Thriller
Vis hele sitatet...
Åh herregud dette var en dårlig film.
5 personer inni en heis...en etter en dør (lyset er alltid av når noen dør, og vi får ikke se en ting som er skummelt eller ekkelt) Grøsser my ass...
Dette var en film som kun skulle fortelle deg at du må være en snill gutt eller så kommer djevelen og henter deg.
3 minuspoeng for elendig skuespill også.

Terningkast: -9
Sitat av Årolilja Vis innlegg
Black Swan. vet ikke helt når den kommer på kino i Norge, men den ser i hvert fall spennende ut. det er en psykologisk thriller med blant annet Natalie Portman og Mila Kunis. her er trailer.
Vis hele sitatet...
Der de kliner! (Om jeg husker rett)
Jeg skal se den kun pga. det!

Skal se Inception idag, den skal jo være ganske bra også
takker for svar.

hva med the next three days med russel crowe?

noe formening?