Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1320
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Har hørt at det finnes slike cd-key stealere for Half-Life Counter Strike leser cdkeyen som ligger i registeret på maskinen og sender den til mail adressen din!

Vet at det ikke helt bra å stjele, men det hadde vært kjekt å vite hvordan man gjøre det
Hiver meg på denne jeg også..
Herregud slikt er jo bare lamt. For en 100 lapp så får du jo cd key til half-life. Hadde ihvertfall blitt forbanna hvis jeg ble frastjålet en key jeg hadde betalt for fra en mongo som ikke hadde råd til noe for ussle 100 kr.
eller d er bare gå i en butikk der de selger half-life åpne kovre og skriv av
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
Jeg vet at det ikke er mye penger, men det hadde vært kjekt å vite hvor jeg kunne fått tak i et slik program.
det svonna sa. (!)
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
prøvde bare å gi Svonna et hint :P
JA jeg vet at det ikke er mye penger, MEN jeg vil ha tak i et slik program/script
Litt humor og stjele keyen fra en ihuga cs junkie. Blir bra frustert når han blir banna fra alt som heter public cs. Men bare litt da.
Dessuten var d ikke bare et virus som en norsk fyr hadde laga og sendt rund omkring... Det var vel blitt stoppa så...
For å finne en counter-strike cd-key er det bare å søke etter valve i regedit. Det står det key
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
hehe, ja det vet jeg, men det jeg er ute etter er en trojan/virus lignende sak man kan sende til en cs-freak, filen/skriptet leser cdkeyen som står oppført i regedit og sender den til meg
lagde et slikt program, bare for å teste programmerings kunskapene mine. Endte opp med at jeg satt med en full SQL database med massevis av CS keys Oki, overdriver litt nå da. Fikk vel tak i 10-15 stk. Men som den snille gutten jeg er, sletta jeg alle key'ene og brukte dem aldri (trengte dem heller ikke fordi jeg har en egen da ).

Men beklager magstr, kan ikke stole på at alle gjør som meg.
Sorry
hmmm... hadde jo vært litt greit... sluppet alle de som tror de kan alt om data bare fordi de kan cs... (jeg er rimelig ofte på lan, så jeg tror jeg vet hvem jeg snakker om)

kansje ikke sluppet de på lan, men jeg slipper da l33te folk som står å skryter i skolegården...

mm
Fy faen! Skal du STJELE cd-keys? Det koster jo ikke en dritt å kjøpe det! Gjør det du! Som alle andre... ikke vær lym.
det koster heller ikke en dritt å få tak i en generator, men det er mye morsomere å se at all cs spilling blir permanent fucka

mm
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
meitemark: hehe fucke cs? join www.myg0t.com