Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1429
Først og fremst vil jeg legge til jeg vet ikke hvilket sub-forum dette skal inn så putter det her så får høyere rang flytte det vis det er nødvendig.

Dette kan føles som en skrekk historie som forhåplentigvis får andre ungdommer til og tenke mye over før de prøver noe som helst!

TLR: Alt av rus hjelper bare miderltidig. Ungdomstiden er den tiden vi lærer hvordan vi skal takle problemene våres og vis du bare ruser deg for og fjerne problemene vil du aldri lære og takle de og slite enormt i det voksne livet.

Litt background historie så det kan sammenlignes med andre.

Skilte foreldre i tidliger alder, altid vært mye mobbing og alkohol i bildet, meget lite sosialt liv i familien og mangen problemer der Politi og Barnevernet er i bildet. Har aldri hatt noe sans for rus og vært veldig mye på trenigns senter før å ikke føle meg så deprimert da jeg aldri ble invitert på noe, Ble digagoniset med ADHD Impulsiv type som 2.Klassing da jeg hadde mye energi og det var "unormalt" ifølge alle som ikke kjente meg eller familien.


Har altid vært en støtter for medisink bruk av cannabis men prøvdte det aldri før sommerferien før starten av Vgs.

Det var en kompis så skylte meg peng og spurte om jeg ville ha 2g hasj istedenfor og domme jeg takket ja så rullet han opp et par jointer så jeg prøvdte og røyke og jeg hadde aldri røykt før så det ble en hellvetes øvelse og lære å trekke ned på. Etter det var tomt ville jeg ha mer da måtte jeg kjøpe tobakk,rullepapir,filter og hasj jaja ble et par hundre men dumme jeg tenkte det skader vel ikke. Dette var i Juni/July mnd.

Så begynte jeg og henge med noen veldig krimminele folk og miljøer da folk startet og lagte masse rykter etc, til slutt fikk skulen høre ryktene og kalte in Politi og Barnevernet i bilde og det var jo et reint hellvete men heldigvis ble jeg aldri tatt da jeg var smart.

I september mnd ble jeg små tvunget til og prløve en linje med noe gult speed lite viste jeg det var dritt kvalitet og fikk pengene mine tilbake og behold speeden deretter prøvdte jeg dette et par ganger så fikk "kompisen" min inn noe skikkelig rent speed (ble testet) og det virket som et lyn, det var da jeg begynte og miste kobling mellom virkelighet, rett og galt. Begynte og stjele mye med og bryte opp biler stjele kort nr og bruke det på ebay etc, som funket ble heller aldri tatt.

I Januar hadde jeg akkurat tatt meg en linje og skulle på skolen og da var det møte med skolens rådgiver og rektor og de må nåkk ha sitt pupillene mine var like enorme som det som er farget på øyet.

Droppet ut et par dager etterpå grunnet ble så mye mobbet og hadde dårlig rykte så da satt jeg i mangen mnd uden noen form for sosial kontakt eller noe, trente minimalt og jeg som har styrkeløft rekorder som hadde gitt meg NM og kanskje EM medaljer men jeg tok aldri sjangsen grunnet sosial angst av speeden.


Begynte på ny skole etter sommeren der jeg gikk i klasse med noen som var mye eldre en meg, hadde også veldig mye til felles og det ble veldig enkelt og åpne meg opp med han og fikk mye gode råd grunnet han har mer livs erfaring, så fikk prøve noe cannabis av han og til slutt traff jeg dealeren hans som nå er min, Dealeren likte det meste av rus og virket veldig oppegående.

Brukte kanskje ti tusen av sparepengene mine på hasj under 1 mnd (kostet 120 pr gram grunnet ble god venn) jeg som aldri har fått noe form for tryg eller lignende hadde et stort tap, traff da en god barndomsvenn av dealeren som var vesentlig stor og likte og sniffe han gikk på Trenbolone Acetate(Meget anabolsk AAS som har mest bivirkninger) og speed. Han virket veldig lik en annen person som jeg traff mye av som var Hans Petter Martinsen tidligere norgest farligste mann.


Til slutt fikk jeg kjøpt meg noe Oral-Turinabol som er høy anabolsk og lav androgenst, er nå på 3uken av kuren.

Nå har jeg mistet grepe helt med værden og har nå lærere som er redde meg grunnet jeg opptrer som en veldig farlig fyr som altid har vært drømmen min men nå ser jeg at det ikke er noe bra.

Når jeg går flytter alle på seg, ingen tårer og sitte med meg på noe form for kollektiv trafikk og det gjør noe med sinnet kan jeg si, føler som ingen kan gjøre meg noe og det har gjort meg til en veldig farlig fyr til den dagen idag.

Har prøvdt følgende stoffer, 99% ren MDMA Krystaller, Speed,Cannabis i form av grønt og brunt, Fleinsopp, Kokain, AAS(Anabolsk Androgensk Steroid) og mer jeg ikke husker akkurat nå.


Råder alle ungdommer og folk generelt som tenker og prøve rus og styre unda før dere har alt på grepet.

Jeg har et svært hukomelsetap på nesten to år som jeg sliter mye med,
Nå går jeg nesten daglig til Psykiatriker som prøver og skrive ut Benzo til meg men jeg takker nei hele tiden da jeg prøver og få livet på orden mitt vis.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje det ikke er at de ikke tør å sitte med deg på kollektiv trafikk, men heller at du lukter fælt.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje det ikke er at de ikke tør å sitte med deg på kollektiv trafikk, men heller at du lukter fælt.
Vis hele sitatet...
Er meget usannsynlig og lukte fælt da jeg dysjer ca 30min før jeg setter meg ned.
Det blir litt for enkelt å skylde på rus for at du har oppført deg som en idiot hele livet.

Angående at ingen vil sitte ved siden av deg på kollektivtransport så er det en særnorsk greie, det er ingen som vil sitte ved siden av noen på bussen, det er nok ikke deg spesielt.
Dette synes jeg var en snodig rapport