Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7665
ja. hvordan vet man at f.eks amfetamin ikke er bøffa? vet det er mange som kan e bøffa det ene og det andre men det kan fadme ikke jeg. gresset har jeg også problemer med, har ikke funnet noen i storbyen å gå til fast enda og gidder ikke svi av spenn på ingenting! hadde faste folk jeg stolte på før, men om man går opp etter akerselva i oslo vet du ikke helt hvem som har rent mel i posen, for å si det sånn...? noen tips, noen steder noe annet?
Det kan du vel merke på effekten? Om det er noen i det hele tatt...
bøffa=stjålet? ikke sant?
Sitat av Dj_Evelen
bøffa=stjålet? ikke sant?
Vis hele sitatet...
Heh... kansje det... leste litt fort
Trodde han mente bøffet ut
Sitat av elemental
Heh... kansje det... leste litt fort
Trodde han mente bøffet ut
Vis hele sitatet...
tja, kan sikkert stemme, bruker ikke det ordet så altfor mye til verdags for og si det slik^^
uansett, hvorfor forsvant mitt forige inlegg?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg tror det forsvant fordi du missforsto betydningen av ordet bøffa. Her betyr det altså utblandet eller urent, som jo vil si at noen selger deg en vare som de påstår er bedre enn den faktisk er - da den jo tross alt er blandet ut med dritt.
Sitat av mariii
ja. hvordan vet man at f.eks amfetamin ikke er bøffa? vet det er mange som kan e bøffa det ene og det andre men det kan fadme ikke jeg. gresset har jeg også problemer med, har ikke funnet noen i storbyen å gå til fast enda og gidder ikke svi av spenn på ingenting! hadde faste folk jeg stolte på før, men om man går opp etter akerselva i oslo vet du ikke helt hvem som har rent mel i posen, for å si det sånn...? noen tips, noen steder noe annet?
Vis hele sitatet...

Har du utblandet gress? Hvordan klarer du det? kjøp isåfall hele buds da, så vet du at det er rent.
ang. Amf, så finnes det vel svært lite amfetamin her til lands som ikke er blandet ut, alle vil tjene sin del av penger, så de fleste gjør det desverre. Det samme gjelder kola.

Det skal også sant sies, at det merkes stor forskjell på ting i Hamar hvor jeg bor, og til ting i Oslo, det er en viss kvalitetsforskjell, jo lenger inn i landet, jo mer utblandet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
B3ndx: Det finnes en del juks / bøffing med gress også. Importpoten er ofte kjørt gjennom tromler for å fjerne trikomer, som igjen fører til et dårligere produkt uten at alt for mye vekt går vekk. I tillegg er det nå en trend med å putte på ting som ligner på trikomer, som f.eks. knust / malt glass eller lignende materialer. Her hjelper det ikke å kjøpe hele buds, det blir det samme.
Trådstarter
2 0
ja bøffa, urent og kødda meg
vet jo at man merker det på effekten, men det er ikke alt for kult å bruke penger på skit, så
og ang amfetaminen, hører og har sett mange stygge saker, når de knuser glasskår og vaskepulver og alt mulig til kola så er det jo jævlig risikabelt og. men ja. vet ikke om akerselva er stedet å handle jeg, alle vet jo at mange av gutta der bare driver bøff. men vet ikke hvilke andre stder å gå.
Velkommen til rusmiljøet. Her driver ALLE med bøff. Og de som påstår de har "rent" stoff, har stort sett bøffa det ut enda mer enn de som bare holder kjeft og håper på at du ikke merker noe til tilsettingen.

Samme hvor du kjøper, hvem du kjøper av eller hvem de påstår "nettopp har henta stoffet rett fra amsterdam", er det alltid en ting som du må huske. Og det er ordet: KYNISME

Amfetamin-selgere er forresten noen av de verste til å blande ut stoffet sitt. De som står og pusher enkle gram på et gatehjørnet, er faktisk ikke ute etter annet enn å tjene penger. Selv om de mener dere bør bli bestevenner når du stopper opp og vil handle av han.
De har heller (stort sett) aldri råd til å kjøpe inn større parti, og handler derfor ofte mindre mengder av en annen like ustabil pusher med kviser og runkebart. Pusheren på gatehjørnet nøler derfor ikke med å blande ut "stoffet" sitt han, som alle andre som tidligere har hatt henda borti partiet. Så du kan regne med at mange skitne fingrer har rørt rundt i grammet ditt før deg. Og når du til slutt får det etterlengtede grammet ditt, håper jeg du stiller deg bittelitt skeptisk til den påståtte kvaliteten.


Hejdå!
Sist endret av DonVito; 11. juli 2007 kl. 17:17.
Sitat av mariii
ja bøffa, urent og kødda meg
vet jo at man merker det på effekten, men det er ikke alt for kult å bruke penger på skit, så
og ang amfetaminen, hører og har sett mange stygge saker, når de knuser glasskår og vaskepulver og alt mulig til kola så er det jo jævlig risikabelt og. men ja. vet ikke om akerselva er stedet å handle jeg, alle vet jo at mange av gutta der bare driver bøff. men vet ikke hvilke andre stder å gå.
Vis hele sitatet...

hmm, når du mekker amfen, så merker du vel om det er glassskår i den.. ?
Har du prøvd effedrin ? smeller faktisk mer enn amf i noen tilfelller..
da slipper du og være redd for glassskår og vaskepulver
Sitat av &lt Vis innlegg
Har du prøvd effedrin? da slipper du og være redd for glassskår og vaskepulver
Vis hele sitatet...
kommer vel helt ann på hvordan man skaffer det? kjøper du det av en dealer så kan det jo være alt mulig rart oppi der uansett?
Sitat av TETRS
kommer vel helt ann på hvordan man skaffer det? kjøper du det av en dealer så kan det jo være alt mulig rart oppi der uansett?
Vis hele sitatet...
tror egnetlig ingen tar seg bryet med og blande ut effe, men,men.. man vet jo aldri..
men effedrin fås kjøpt på "kosttilskudds butikker" i f.eks Sverige.

BodyPower rett over grensa har vel noe sånt inne. Stack 2 funker visstnok veldig godt det også..

Meeen går man til steroide dealere, burde det være en smal sak og få god effe, hvis du bor laaaaaaaaangt unna svinesund/nordby mener jeg :P er jo å forettrekke å kjøpe i butikken hehe
Skyter du? Hvis det ikke løser seg helt, er det blanda ut. Bøff er også lett å smake når du blir vant, eller å se det ved å varme pulveret f eks. Og om det er eter-bøffa så krymper/fordamper makkaen på plata,bordet. Stack2, kødder du? det er jo sånn kosttilskudd med få mg? Jeg knakk et apotek i 1984 og fikk med meg en diger boks med efedrinklorid, DET er efedrin. Jeg skøyt efedrin i nesten et år etter det knekket.
Sitat av Drøggs
Skyter du? Hvis det ikke løser seg helt, er det blanda ut. Bøff er også lett å smake når du blir vant, eller å se det ved å varme pulveret f eks. Og om det er eter-bøffa så krymper/fordamper makkaen på plata,bordet. Stack2, kødder du? det er jo sånn kosttilskudd med få mg? Jeg knakk et apotek i 1984 og fikk med meg en diger boks med efedrinklorid, DET er efedrin. Jeg skøyt efedrin i nesten et år etter det knekket.
Vis hele sitatet...
I stack 2 er det ikke effedrin i det hele tatt... noe erstatning som heter Ephedra (mener ihvertfall at det er det det heter.) Fyrer deg skikkelig opp...er nesten sånn at du blir redd for at hjertet kommer ut av brystkassa di, meeen antar at effekten varirer fra person til person og er avhengig av dose..
spankingguru
Worner's Avatar
Sitat av &lt Vis innlegg
I stack 2 er det ikke effedrin i det hele tatt... noe erstatning som heter Ephedra
Vis hele sitatet...
Gjett hvor effedrin kommer fra
Sist endret av Worner; 16. juli 2007 kl. 15:22.
Bare lurer, Jeg har fått gulaktig afetamin engeng... noen som vet om det er spes bra el dårlig? funka greit ivertfall. Eller hva den kan vere blanda med?
Om den ikke oppløses hurtig i lunket vann er den blandet ut, jo renere jo hurtigere oppløses den

gulaktig er gift el eter
Den er blandet ut uansett. Husk, vi bor i Norge. Og her finnes for det meste kun store ord, med et og annet (sjeldent) glimt av troverdighet. "Kunsten" bak vellyket "speed" ligger i om amfetaminen er "godt" blandet ut eller ei.

Løser "speeden" seg så og si øyeblikkelig, helt opp i vann, kan dette tyde på to ting:

1. "Speeden" er forholdsvis ren(dvs. høyere amfetamin-innhold), og inneholder lite blandestoffer. (Jippi)

2. "Speeden" er like uren som hvilken som helst annen "speed" (dvs. lavere amfetamin-innhold). Det er bare kjemi- og/eller blande-kunnskapene til de forrige leddene i kjeden som er litt over gjennomsnittet. M.a.o. har de blandet speedeen delvis (eller helt) med stoffer som ikke gir en kjemisk reaksjon sammen med de opprinnelige, og samtidig løser seg lett opp i vann.

Løser "speeden" seg dårlig opp i vann, og/eller etterlater seg mye "rester", kan dette også tyde på to ting:

1. "Speeden" er forholdsvis ren, og inneholder lite blandestoffer. Men den reduserte intelligensen til de som solgte deg "speeden", har påvirket resultatet av utblandingen. M.a.o. har de kanskje ikke prøvd seg godt nok fram når de blanda den, eller så har de bare tabbet seg ut ved å blande stoffer som ikke er like vannløselige.

2. "Speeden" er like uren som som alle restene i glasset ditt tilsier. Personene som stod for utblandingen av "speeden" var etter all sannsynlighet i en (mindre) økonomisk krise (hvem er ikke det?), og har derfor satset på at du ikke ber om å få en smaksprøve før du betaler for "speeden". Eller så håper de at du er en uerfaren bruker, som blir kakerocka på bøffestoffer, i den tro at det faktisk er slik amfetaminens virkning er.

Speed som har en gul, rosa eller hvilken som helst annen farge trenger ikke være dårligere enn andre. Fargen sier heller ikke noe om "speeden's" renhet. Siden all "speed" på et eller annet tidspunkt er blandet ut med andre (tilfeldige) stoffer, trenger den rare fargen du evt. måtte oppleve ikke tilsi annet enn at:

1. Amfetaminen har fått en kjemisk reaksjon da den kom i kontakt med blandestoffene, og deretter forandret farge.

2. Amfetaminen og blandestoffene har på et tidspunkt blitt utsatt for oksygen over en ubestemt periode, og deretter fått en kjemisk reaksjon som forandret fargen.

3. "Speeden" ble pakket i emballasje som har farget av.

4. "Speeden" er fargekodet.
Sist endret av DonVito; 17. juli 2007 kl. 04:31.
Bra og informativ post DonVito.

Kan du si noe mer om fargekode? Det har jeg aldri hørt om.
For å holde orden på de mange forskjellige ulumskhetene. På den lange veien mot bestemmelsesstedet. Via endeløse rekker mellommenn, landegrenser og språk.
Sist endret av DonVito; 17. juli 2007 kl. 07:40.
Det ser ut som amfetamin er et spennende stoff det!Er jo interessant med at det er så mye forskjellige ting/farger/lukter/styrker i hver dose.Jeg vet ikke hvordan det er med dere,men nå fikk jeg faktisk lyst til å teste ut speed!Det kan jo ikke være så farlig når de andre bruker det?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
No(r)Way: Det var jo en måte å se det på. Grunnene til at det er forskjellige farger, lukter og styrker er jo a) fordi folk blander det ut med gudene vet hva og b) fordi produktet er dårlig produsert / urent allerede ifra kjemikeren.
Tias:Takk for svar.Jeg tenker som så at hvis du er vant med at kvaliteten kanskje ikke er så bra,så blir du vel kjempefornøyd når du får noe som er veldig rent?Da vil man vel kanskje handle mere hos den man kjøpte det av?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja jo, du har nok rett der, forutsatt at dealere klarer å holde kvaliteten god og tilgangen jevnlig så får de jo faste kunder.
Kanskje hvis amfetaminen hadde vært billigere så hadde mange flere fått øynene opp for amf og da hadde vel sikkert kvaliteten blitt veldig bra?Som jeg ser det (har aldri testet amf) så virker de som går på stoffet,veldig oppegående og de er absolutt ikke late folk!En jeg kjenner tok og ryddet hele leiligheta si ei helg og da mandagen kom så syklet han 5 mil!Hvor han fikk energien fra,vet ikke jeg,men jeg gjetter på at uten amf så hadde det ikke blitt så ryddig hos han.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
På amfetamin får man mye energi, det er som kaffe ganger 100. Du blir "klar" i hodet og sosial, men ikke nødvendigvis oppegående. Personlig ser jeg på det som er drittdop med for høy avhengighetsfaktor og for ubehagelig nedtur til at jeg velger å drive på med det, men jeg tollerer at andre bruker det (vel, ikke i mitt hjem, men sånn generelt i det minste) og anerkjenner det faktum at en god del av brukerne er svært oppegående og suksessfulle innen mange forskjellige arbeidsgrener. Men amfetamin gjør deg absolutt ikke til noe supermenneske.

Merk dog at de som er drittfolk uansett antakeligvis ikke blir noe bedre eller mer konstruktive av amfetamin, mens personer som allerede er hardtarbeidende og vet å prioritere riktig (f.eks. jobb fremfor fest hele tiden ) nok kan få en positiv energiboost for å øke effektivitet og utholdenhet.

Edit: forandret ordlyden her og der.
Sist endret av Tias; 17. juli 2007 kl. 10:52.
Må jo være positivt å få masse energi?!Nedturen er vel sikkert den at man kanskje blir tom for krefter og trenger litt tid for "å bli lada opp" igjen?En jeg kjenner blir fort frustrert av slike "nedturer".Han blir litt hissig og snarsint men det er jo fordi at han er sliten etter amf'en og trenger hvile.Tror ikke det er noe slikt "nedtur" greier.På slike "nedturer" så regner jeg med at man blir lat og giddesløse.

Til helga skal jeg på kino og da tenkte jeg på å prøve liff amf. og se hvordan det blir å se filmen.
Ser frem til å slappe av med skjerpetet sanser og se på en kul kinofilm!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nja, jeg ble deprimert, slapp og fikk dårlig konsentrasjon, uten å klare å spise noe selvfølgelig. Og så sluttet jeg ikke å tenke på amfetamin på to uker. Kall det hva du vil, men bakrus / nedtur var det definitivt for min del i alle fall. Dette kan jo begrenses med å få i seg næring og vitaminer...

Tror ikke en kinosal er det beste stedet å prøve speed for første gang for å være helt ærlig, du klarer ikke slappe av og er du riktig uheldig klarer du ikke holde kjeft eller sitte i ro heller - og blir til irritsajon for de andre tilskuerne.
Så hvis man bare får i seg nok næring og vitaminer så vil "nedturen" begrenses?
Det ser jeg ikke som noe særlig problem.Kameraten min som bruker amf han er ikke tykk,men slank og ser godt ut.Han kan være litt stressete av og til,han sitter nesten ikke i ro når han er på besøk hos meg og så ser det ut til at sansene hans er veldig skjerpet.Han hører og ser ting som jeg overhodet ikke har sett.Får man slike følsomme sanser av all slags amf. eller er det bare den som er ren som gir slike følsomme vibber?
Kinofilmen jeg skal se på til helga,ser jeg frem til og joda,jeg skal holde kjeft og se på filmen med skjerpete sanser.
Jeg får aldri noen psykisk nedtur. Blir bare sliten og trøtt. Og sulten hvis jeg ikke har spist på turen, men det gjør jeg nesten alltid. Så da legger jeg meg ned og sove, og når jeg våkner opp er jeg frisk og fin som vanlig.

Og det med at man ikke klarer og sitte i ro er jo bare tull. Hvis jeg er gira og så setter jeg meg ned for og se på tv eller spille ps2 så blir jeg jo rolig. Er noe annet hvis jeg springer rundt i leiligheta og rydder eller går en tur Da blir man mer gira, men setter man seg ned klarer man jo og slappe av. Akkurat samme med pratekick. Man klarer jo og slutte og prate hvis man absolutt vil.
Første gang du prøver ut amfetamin, greier du ikke sitte i ro, eller holde kjeft selv om du blir betalt 100 kroner for hvert rolige minutt du fikser. Det kan jeg garantere deg.

Eneste grunnen til at noen sier det er "peace of cake" å gjøre "ditt og datt", er at de har et sterkt behov for å fortelle verden om sin fantastiske selvkontroll på sentralstimulerende midler. Ofte kalt: "Show off!"
Såklart kan du sitte i ro, eller holde kjeft, dersom du er erfaren med stoffet. Det sier seg selv. Du er vandt til de fysiske påkjenningene, såvel som de psykiske (selv om du stadig blir overrasket).

Men første gang, da er det noe annet.

Det blir som å hoppe fallskjerm for første gang, uten noen form for forberedelser eller trening. M.a.o. må du takle stresset, spenningen, frykten og overraskelsene helt uforberedt.

Skal du teste amfetamin, bør du ha en litt mer ydmyk innstilling. Ikke hevde at du skal sitte i ro i to timer og se en kinofilm. Det må være det tåpeligste forslaget jeg har hørt, siden den gang foreldrene mine foreslo å gifte seg.

Amfetaminen vil sette igang de mest intense følelser og vibrasjoner, du sannsynligvis noensinne har opplevd. Du vil vibrere innvendig, mens flere følelser enn du trodde fantes vil strømme gjennom kroppen din, samtidig. Du vil bli varm, og tørst. Like rastløs som du ville vært etter 4 kilo Ali Kaffe, intravenøst. Du vil tenke så mye og hardt, på alt og ingenting, at hvis du hørte godt etter, kan du høre hjernecellene dine bli eldre og til slutt dø av utmattelse.

Etter hvert vil du føle en ubeskrivelig sterk trang til å fortelle kompisen din, som sitter ved siden av deg, hvor mye du EGENTLIG setter pris på han. Og du kan ikke få forklart det grundig nok. Vennskapet dere har, er rett og slett guddommelig. Og slik fortsetter du å forklare opp og ned, rundt og tilbake igjen. Mens du dirrer som en vårkåt dildo koblet til et bilbatteri.

Deretter vil du måtte kjempe imot trangen til å forklare den totalt ukjente personen på den andre siden av deg, hvor mye du setter pris på å få dele denne filmopplevelsen med vedkommende. Dere deler noe unikt. Som ikke kan beskrives med ord.

Det eneste problemet ditt, er at du ikke er særlig populær, hvis du åpner kjeften i tid og utide i en kinosal. Det kan virke forstyrrende på enkelte. Men hva gjør vel det? Hvis ikke du får lov å si noen ord snart, er det fare for at hodet ditt eksploderer. Det føles hvertfall sånn. Tusenvis av ting, tang og åpenbaringer du bare MÅ dele med dine medmennesker. Koste hva det koste vil.

Litt etterhvert vil du (dersom du ikke allerede har blitt kastet ut/spunnet ut av egen vilje i ren eufori) sannsynligvis føle at hvert eneste mikroskopiske hår du har på kroppen reiser seg i en pulserende rytme. Intense frysninger over hele kroppen, som bare blir mer og mer voldsomme. Du sitter og gnir deg selv i hodet, for du hadde aldri trodd at det var mulig å føle noe så sterkt. Sakte men sikkert innser du at du faktisk ikke hadde så mye kontroll over sentralstimulerende kjemikalier som du på forhånd regnet med.

Senere på kvelden, kommer nedturen. Og den gidder jeg ikke fortelle deg om. Mennesker lærer stort sett best på "den harde måten". Så det syns jeg du skal fikse selv. "Den som er med på leken...."

Men dagen derpå, når du våkner og øyeblikkelig setter hjernen igang med "livet er trist og jeg vil bare dø-tanker", håper jeg du legger vekk påstanden om at det ikke finnes noe som heter "nedtur". Og samtidig skyver bort den bagatelliserende holdningen rundt sentralstimulerende stoffer.

Tjohei!
Sist endret av DonVito; 17. juli 2007 kl. 16:49.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vel skrevet DonVito!
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Wow!
Amfetamin høres kult ut!Kribling og greier!Nå er jeg til vanlig en stille og beskjeden fyr,så jeg bare MÅ prøve litt nå!Å gå på kino tror jeg ikke at JEG gjør ihvertfall,men tar meg heller en tur til en kompis jeg ikke har truffet på lenge.Han er faktisk plaget av nerver.Han vil sikkert sette pris på at jeg kan prate litt med han.
Tror dette kan bli bra jeg.
Eneste problemet blir å få tak i stoffet......eller?
Go DonVito!!
begynte å le høyt flere ganger mens jeg leste.. du har en del formuleringer som er så på kornet at jeg må ta av meg hatten!! hehe

btw, ikke du som hadde DonVito på postkassen for noen år siden?
Hallooghei:

[sarkasme]Ja, det hørtes virkelig ut som en god idè. Gjerne spesielt med tanke på kameraten din sine nerveproblemer. Og det faktum at dere ikke har truffet hverandre på lenge, gjør jo settingen helt ypperlig. Håper ingen av dere har testet ut amfetamin tidligere, for det hadde gjort det hele til noe helt spesielt.[/sarkasme]

Så kan dere sitte på nedturen sammen. Han, med nerver som garantert ikke er en mindre plage nå, enn det var før, for å si det sånn. Det koselige vil jo helt klart være paranoiaen som kommer helt uventet, og uønsket over dere begge, som graviditet etter en "one-night-stand".

Da kan dere sitte i hvert deres hjørne, stille, stirrende på hverandre. Mens dere rører sammen de mest utrolige historier om den andre personens "egentlig hensikter" med å tilbringe tid sammen med deg.

Du vil bli overrasket over hvor mye rart hodet ditt greier å koke sammen, helt av seg selv. Og samtidig like overrasket over hvor vanskelig det er å kvitte seg med det hodet måtte koke sammen.

Men for all del. Hvis mamma sier jeg ikke skal stikke meg selv i magen med saksen, kan jeg jo ikke annet enn gjøre det.

Og neida, ingen stress å skaffe amfetamin. Man blander sammen salt, hvetemel, vann og matolje. Og vips..... nei, pokker... det blir trolldeig det.

Edit: Nei, aldri hatt egen postkasse. Så, nei desverre.
Sist endret av DonVito; 17. juli 2007 kl. 18:15.
Bang On Target Igjen!! Haha
Sist endret av Dawg; 17. juli 2007 kl. 18:06.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av hallooghei
Wow!
Amfetamin høres kult ut!Kribling og greier!Nå er jeg til vanlig en stille og beskjeden fyr,så jeg bare MÅ prøve litt nå!Å gå på kino tror jeg ikke at JEG gjør ihvertfall,men tar meg heller en tur til en kompis jeg ikke har truffet på lenge.Han er faktisk plaget av nerver.Han vil sikkert sette pris på at jeg kan prate litt med han.
Tror dette kan bli bra jeg.
Eneste problemet blir å få tak i stoffet......eller?
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke fatte om du er seriøs eller sarkastisk.
Sist endret av Tias; 17. juli 2007 kl. 18:17.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
DonVito

Er ikke amfetamin så bra allikevel da?Kanskje du har hatt noen dårlige erfaringer eller tatt for mye?
Du høres ut som den sinte sure gamle naboen min...he he.
Han er kul når han er drita.

Hvilket stoff skal jeg prøve ut da?Har bare røyket og å sette seg et skudd er jeg rett og slett ikke noe hekta/gira på serru.
Ta C-vitaminer, og meld deg inn i speideren.

M.a.o. er det du skriver så langt utpå viddene at ikke engang en same hadde funnet veien tilbake.
Sitat av hallooghei
DonVito

Er ikke amfetamin så bra allikevel da?Kanskje du har hatt noen dårlige erfaringer eller tatt for mye?
Du høres ut som den sinte sure gamle naboen min...he he.
Han er kul når han er drita.

Hvilket stoff skal jeg prøve ut da?Har bare røyket og å sette seg et skudd er jeg rett og slett ikke noe hekta/gira på serru.
Vis hele sitatet...
Du kan umulig være seriøs? Hva skjer med den plutselige bagatelliseringen av sentralstimulerende stoffer?
Jeg syntes du iallefall bør lese deg til litt kunnskap angående stoffet, også negative effekter. Jeg skal ikke peke med fingeren og holde noe moralpreken, men man bør alltid ha respekt for stoffer, hvis ikke kan det plutselig gå ganske så galt.

Jeg anbefaller deg(andre også) til å lese DonVito sin tråd "Til dere som vil teste speed" og derretter ta stilling til om dette hørtes lurt ut (:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=61079
Til alle som mener amfetamin høres ut som et veldig gøyallt stoff og prøve,
amfetamin er sikkert veldig bra, men jeg rådet deg til og ta en titt på de som er avhengige av stoffet, du mister alt du har av sjel, du neglisjerer deg fra all fornuft. men du skal såklart aldrig bli slik, det er biff. greia er at alle har kontrollen helt til de mister den.

dette er ikke noe moralpreken, jeg vet den er jævla kjip og få ufortjent, men man møter så ekstremt mange kjepphøye ''nye Rusmisbrukere'' Dop er faen ikkenoe og Kødde med, spessielt ikke ting som er Såpass avhengighets skapende,

Spis heller sopp en skjelden gang enn amfetamin, sier ikke at det ikke er risikabelt, man får bare mere ut av det, Det er såklart en forskjellig hva folk liker men.
Sitat av No(r)Way
Så hvis man bare får i seg nok næring og vitaminer så vil "nedturen" begrenses?
Det ser jeg ikke som noe særlig problem.Kameraten min som bruker amf han er ikke tykk,men slank og ser godt ut.Han kan være litt stressete av og til,han sitter nesten ikke i ro når han er på besøk hos meg og så ser det ut til at sansene hans er veldig skjerpet.Han hører og ser ting som jeg overhodet ikke har sett.Får man slike følsomme sanser av all slags amf. eller er det bare den som er ren som gir slike følsomme vibber?
Kinofilmen jeg skal se på til helga,ser jeg frem til og joda,jeg skal holde kjeft og se på filmen med skjerpete sanser.
Vis hele sitatet...

Kan LOVE deg! Du sitter ikke stille i to timer og holder kjeft! første turen min prata jeg seriøst i 15 timer i strekk! helt sinnsyk! hadde ikke stemme dagen etterpå så klarte nesten ikke og snakke! Sitter ikke stille og bare tripper... anbefaler deg IKKE og gå på kino hvis du skal prøve det... da tenker jeg nok mange blir irriterte på deg ja... som donVito sier... du klarer ikke og hlde kjeft om noen betaler deg for hvert stille minutt... Men personlig synes jeg amf er ett bra stoff, og etter og ha testa noen ganger klarer jeg og sitte i ro og holde nogenlunde kjeft hvis jeg vil... Hadde overhode ikke mulighet til det før.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Kanskje jeg skal droppe kinoen da og heller ikke dra på besøk til noen.Kan jo dra på fisketur heller.
Teste ut slukene jeg har og kanskje bytte snøre noen ganger.Ser ikke noe fare for å bli avhengig av stoffet hvis jeg bare tester det en 2-3 ganger.Er jo ikke sikkert jeg liker det heller!

Man må jo bare teste ut de stoffene som blir nevnt her og som det er nevnt tidligere her på forumet,hvis de andre bruker så hvorfor kan ikke jeg også bruke det?
Lett og si bare 2-3 ganger, men blir gjerne til mange flere
Sist endret av rbt; 20. juli 2007 kl. 02:09.
Jøss her var det mange innlegg off topic. Amfetamin er farlig for kropp og psyke, det blir totalt meningsløst å si noe annet. Du ødelegger reseptorene i hjernen, noe som fører til at du ikke er i stand til å gradere volumet på følelsene dine. Etter en tid blir du tynn og paranoid. Du ser hele tiden etter bakenforliggende motiver for folks utsagn eller oppførsel. Du vet ikke hva du har sagt eller tenkt til å si. Du er gira og føler deg i forkant av alt, mens du i virkeligheten bruker kvadruppel så lang tid på alle gjøremål fordi du egentlig er fullstendig utmattet.

Når det gjelder utblanding av amfetamin, er det sant at nesten alle kjøpmenn gjør det. Det er en grunn til at de som bruker amfetamin som festdop nå og da ikke er like viktige kunder som hverdagsbrukerne. De får derfor sjelden den beste varen. De fleste synes uansett at 50% rent er helt bra, så hvorfor er det da galt at dealeren tjener noen ekstra lapper på opplegget? Synes egentlig at de fleste rusmidler, bortsett fra alkohol, er billige og alt for lett tilgjengelige. Jeg vil mye heller ha utblandet amf enn base rundt om kring sånn med tanke på ro og orden.
Sist endret av robinson; 20. juli 2007 kl. 06:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cajsa
Når det gjelder utblanding av amfetamin, er det sant at nesten alle kjøpmenn gjør det. Det er en grunn til at de som bruker amfetamin som festdop nå og da ikke er like viktige kunder som hverdagsbrukerne. De får derfor sjelden den beste varen. De fleste synes uansett at 50% rent er helt bra, så hvorfor er det da galt at dealeren tjener noen ekstra lapper på opplegget?
Vis hele sitatet...
Hvis du tror femmer'n du kjøper av din lokale langer inneholder 50% amf, tror du vel kanskje på julenissen også? Du er vel heldig om den inneholder det når den kommer til Norge. Sannheten er at amfetaminen du kjøper her til lands ikke er mer enn 16-25% rein. Pluss at det fins ca tusentalls forskjellige amfetamin-sammensettninger, så 25% renhet av den ene, kan være dårligere enn en annen med samme renhet. Dra det opp i nesa så kjenner du fort om den er bra eller ikke. Enste måten å finne ut.

PS: Til alle dere som gnåler om dette er skadelig bla bla bla: DU INNTAR ET SYNTETISK STOFF INN I KROPPEN, SOM ENDRER DEN KJEMISKE BALANSEN I HODET DITT.
Bruker du dette 1 gang i helgen vil du nok ikke ta mye skade, men kom igjen! Dere klarer sikkert tenkte dere selv fram til hva svaret er

If you cant do the time, then dont do the crime
Sist endret av Gonzo; 30. juli 2007 kl. 08:37.
Endelig en person som har forstått hvor utblandet amfetamin her til lands er. Til alle uvitne sjeler; ta ordentlig lærdom av det Gonzo sier om utblandingsprosent. Husk deretter dette neste gang dere møter selgere, og/eller brukere som påstår de er i besittelse av varer med høyere amfetaminprosent.

Ikke ta alt for god fisk nei... så sant det ikke er ørret. Det er godt uansett.

Fred ut
Lurer på hva som egentlig blandes i amf'en, siden det ofte er disse stoffene som gir rusen vi søker. Nei, tenker ikke på gelantin og laktose og den dritten lokale "kjemikere" putter oppi. Men det må være noe kokken himself putter i, siden forskjellige typer amf kan gi så forskjellig virkning..
Ren amf gjør deg i stor grad ikke annet en våken. Fikk no meth i praha som må ha vært passe ren. En linje på str rundt en granbarsnål funka passe bra, en til og jeg ble overjustert og fikk hjertebank og faenskap.. :S Men rusen var ikke mer enn at jeg var "krystall klar", så klar at jeg glemte faktisk ut til tider at jeg var rusa..

Så hva er det de putter i posen som får kjeften og knærne til å gå i 190?

og hvorfor får en noen ganger vanvittige pupiller knapt nok uten å være rusa, mens andre ganger kan en være griserocka og knapt se forskjell på pupillene?


--
(Tror kanskje jeg skreiv det som kommer her tidligere, men har standard gullfiskhukommelse og gidder ikke sjekke.. )

Har en liten teori om at det vi fikk for 5 år siden (min rus historie går ikke stort lenger tilbake) stort sett fra amfetamin. Store pupiller, rastløshet og regelrett oppturer hvor en bare MÅTTE hoppe opp av stolen for å ta noen skritt.. og etter et par tre døgn var en som regel så ute i hodet at en ikke skjønte opp eller ned. Hvertfall ikke tenke på å snakke med familie og slikt.

Idag har jeg en følelse av at det må være mer blanding av meth. Liten effekt på pupiller, får ro i kroppen og slapper av.. blir rett og slett drit lat! og no opptur er ikke snakk om, bare en slags "tilstand" som sniker seg på. Nå kan jeg glatt gå en liten uke uten å bli ute i hodet og takler begrensede samtaler med familie ganske greit.


Folk jeg har diskutert dette med mener jeg har mere roen (kontroll/erfaring) med rusen nå, og at dette utgjør forskjellen. Men jeg fyrte bare blås i to år, og merka derfor forskjellen godt da jeg havna litt utpå igjen..

Men her for et par uker siden fikk jeg noe som var nesten som i "gamledager". I stedet for å bli sittende og ronke gnagsår fikk jeg oppturer som skøyt meg opp av stolen og en runde rundt bordet med kyssetrut og henda gjennom håret. Men allerede etter et døgn på denne greia merka jeg at hodet begynte å falle ut. Så toleranse/kontroll/erfaring teorien skurrer litt. Eller kanskje det rett og slett er et bøffemiddel (les: løsemiddel ) som ble brukt mer før, men som plustselig dukka opp igjen?

ps! idag fikk jeg faktisk gul marsipan med blanke harde klumper i.. ja, det var sukker.. første gang jeg har smakt søte surprice bombs (bombene som renner fra nesa) Men så lenge det ikke er paracet som knaser når en kakker skal en vel egentlig bare være fornøyd..


nei, nå er jeg på viddene som vanlig, på tide å holde kjeft..
jeg smakte en gang på noe amf i england og det smakte slikt snop som du kan få som smykke, trusse osv fatter?. Noen andre som har smakt den smaken? amfen var "normal" farge