Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2001
Hei, Jeg har tenkt og sette opp en online Minecraft server for meg og en annen kompis, men jeg har et ganske rart problem.
Da jeg skal forwarde ports på min "Thomson ST780"
Får jeg bare til og skrive 4-5 tall på "Translate to.."

Altså Jeg skal forwarde port 25565 til min IP adresse(85.167.206.99)
Men den stopper da jeg har skrevet 5 tegn og får ikke fyllt inn hele ipadressen, Noen som vet hvorfor?
Jeg har ikke erfaring med den ST780, men skal jeg gjette så mistenker jeg at "translate to" betyr å sende fra en port til en annen, altså at tallet i feltet skal være en ut-port.
Trådstarter
30 2
Okai, Så hva skal stå der da? Minecraft serveren er 25565, så jeg skriver "Port range" 25565 til 25565 også hva skal stå på translate to da?
legger til et bilde jeg http://bildr.no/view/838477
Sist endret av Minimal91; 7. mars 2011 kl. 18:49.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Det beste hvis du skal spille med venner er jo hamachi. med det slipper du å stresse med ruter osv..
Katy Perry <3
Tipper det er flere som kan hjelpe deg her: http://freak.no/forum/showthread.php...tore+minecraft
▼ ... over et år senere ... ▼
hei jeg vil gjøre min bukkit server online slik at alle i verden kan logge in på min server men når andre en meg selv adder serveren i minecraft står det bare cant Reach server noen ideer om hva jeg kan gjøre
Sitat av rnah96 Vis innlegg
hei jeg vil gjøre min bukkit server online slik at alle i verden kan logge in på min server men når andre en meg selv adder serveren i minecraft står det bare cant Reach server noen ideer om hva jeg kan gjøre
Vis hele sitatet...
Du må port forwarde i routeren, og du må oppgi riktig IP adresse. Din eksterne IP finner du ved å gå på whatismyip.org