Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3603
Heisann! Jeg fikk i dag tak i noe kokain for første gang, har ellers bare prøvd amfetamin 3 ganger med Lange mellom rom. og har vert en såkalt stoner i noen år men akkuratt sluttet å røyke hasj.

Personen jeg fikk tak i dette fra sa at jeg var heldig som fikk tak i denne som en første gangs kokain for denne var vist super. Denne karn snakker av år erfaring. Han sa at det var 40- 45% kokain og jeg aner ikke hva dette betyr.¨
Jeg bare tatt en liten liner nå. kansje 0,07 - 01g Siden jeg ikke har peiling på dette.

Kan noen forklare meg hva 45%kokain vill si? (altså hva betyr dette?)
Og er det sant at man kan få hull i tenna etter å ta cola en gang?
Sist endret av Dodecha; 24. september 2010 kl. 09:23. Grunn: skriveleif
Bruk Colgate, så skal det nok gå bra
Det betyr at renheten skal være på 45%.

Nei, man får ikke hull i tenna.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
kjapt svar
1# den er blandet ut i ca 45%cola og resten er dritt
2# Nei du får ikke hull i tenna etter første gangs bruk :P
man pleier i hvertfall ikke kaste bort dyr cola på å sitte på freak, men det er nå sådan.

Hvor store linere er jo helt individuelt og alt ettersom hvor bra greier du har.
Sitat av 0bs Vis innlegg
man pleier i hvertfall ikke kaste bort dyr cola på å sitte på freak, men det er nå sådan.
Vis hele sitatet...
Måtte jo teste ut varene jeg hadde kjøpt. Og kjøpte igrunn cola fordi jeg skal på en stor konsert om ikke så lenge.



Og pope - Det var umulig å kalle seg Hobbynarkis. Så jeg bare slang på en understrek. og brydde meg ikke så mye om navnet tokk det første som falt meg inn.
45% kokain betyr så klart at det er 55% dritt.

Forresten hva ligger gjennomsnitts renheten på cola i Oslo? Er helt uviten på dette temaet.
Hva er da resten av den såkalte dritten?
Sitat av Hobby_narkis Vis innlegg
Hva er da resten av den såkalte dritten?
Vis hele sitatet...
Benzokain, paracet eller aids.
Ja fører nokk helt sikkert aids med seg.
Hvordan var konserten?
Har ikke vert på konsert , jeg skal . men ville prøve det hjemme , før jeg prøvde det i offentlighet. for å se hvordan det var å oppføre seg osv :P
45% cola og resten dritt? er ikke hele greia bare 100% dritt? kommer aldri til å skjønne meg på hva som er så fett med å sløse masse penger for å være fjern i noen timer :s jaja, det er nå meg
Og jeg skjønner meg ikke på folk, som ikke klarer å respektere det

Til TS: Uansett vil turen din bli helt anderledes, både formen, og rusen vil føles anderledes. Og du vil garantert ha det mye bedre på konserten enn det du hadde det hjemme Da slike stimulanter har en tendens til å fungerer bedre på slike events Kos deg, have fun
Heter det kokain tripp?
Sist endret av tafsern; 24. september 2010 kl. 18:15.
I forhold til hva du betaler for det i Norge er ikke kokain så fantastisk. Kokain er mest et statusdop her til lands. Du får ikke mye for det du betaler. Jeg har sjøl aldri prøvd det. Har dog lest at renheten her til lands er grei, og pleier å ligge 30-40%, veldig sjelden blandet ut med noe farlig. Det er tullete å si at 45% kokain er 55% dritt. En skal ikke forvente å få tak i 100% kvalitet av noe stoff som kommer hele veien fra Sør-Amerika.
Du skal ha ballegode kontakter for å få kokain med mer en 60% renhet i Norge, min erfaring i hvertfall. Men, som oftest er jo buffen bare andre ting som er hvitt uten å være farlig, så er liksom ikke så stress.
Om det er 45% rent, så er det jo bare å dra litt større linere!:P Men man kan nok sjeldent forvente seg reinere greier dessverre!:/ Synd at det skal være slik. Men cash is king! Hehe.
I Oslo ga jeg 3500 for 5g. Helt ok det. Funka bra gjorde det og! Så kjøper man med seg litt, og selger noe av det- så sitter man fort igjen med "gratis" varer til seg selv.

Kokain fungerer "bedre" i komibinasjon med alkohol. Man får iallefall en helt annen "form". Er ikke mye alkohol som skal til for at man skal kjenne det heller.
Sprit og kokain er lett favoritten når jeg skal på byen iallefall!