Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4482
Morn godtfolk!

Jeg har fått taki 60mg 2C-e, som skal testes ut med en kompis neste helg. (Nei, såklart ikke 30mg på hver.)
Jeg har tidligere ikke hatt mye erfaring med psykedelika, men føler mitt kunnskapsnivå om emnet gjør at jeg endelig er klar til å kaste meg inn en ukjent verden.

Kompisen min har tidligere god erfaring med psykedelika, der det har gått mest i Psilocybin/Psilocin.
Han er veldig gira på å ta 2C-e'n når det er lyst ute, på hytten hans i skogen.

Det jeg lurer på; vil det faktum at det er lyst ute legge en demper på den visuelle delen av trippen?
Sist endret av Sub_sic; 20. juni 2010 kl. 13:07.
Ikke at jeg har så mye erfaring med 2c-e, men hvorfor skulle faktumet at det var lyst ute ha noen ting å si i en negativ retning? Da ser du jo alt mye klarere og fargene blir tydeligere.
Sist endret av illuminatix; 20. juni 2010 kl. 13:09.
Sub_sic's Avatar
Trådstarter
Det jeg tenker/tror er at det er lettere for hjernen i samarbeid med substansen - å lage mer komplekse halusinasjoner om det er i en mørk omgivelse.
Eller kanskje det blir mer skummelt, ikke vet jeg. Har kun testa salvia og da hadde ikke lyset så mye å si, lukka øynene og dro til en ånde/energiverden.
Har prøvd 2C-E ved fire forskjellige anledninger, alle mens det var natt. Tror ikke at det er lyst kommer til å dempe det visuelle spesielt. Men start litt lavt, ikke gå over 20 mg på første forsøk, om du ikke er veldig resistant mot psykadelika.
Sub_sic's Avatar
Trådstarter
Tenkte et sted melom 11-15mg.
Har prøvd 10 mg før, og det er en veldig behagelig tripp. Veldig mye av kroppsubehaget forsvinner, og det er småvisuelt og opplyste farger. Sørg for å ha med musikk, 2C-E gir lyd utrolig dybde. 15 mg er sikkert en fin dose det å.
Har han en hytte kan dere prøve å henge dyner o.l over vinduene for å skape et mørkt område inne hvis dere har lyst til det. Men hvorfor ikke bare ta det 2-4 timer før solnedgang? Da ser dere både lys dag, solnedgang og natt.

Ikke vær redd for å ta litt mye. Jeg ville tatt 18-20mg hver om jeg var deg for første gang. Da kan du snorte resten en annen gang.

Edit: Jeg føler at et mørkt område er nesten et must for gode tripper. Jeg pleier alltid å sikre meg at det fins i alle fall et rom hvor vi kan få det ganske mørkt. Hallusinasjonene blir tydeligere.
Sist endret av Stratops; 20. juni 2010 kl. 21:31.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Ikke vær redd for å ta litt mye.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal han ikke tenke på det? Dosering har jo en del å si for hvordan ting utarter seg. Han har ikke noe særlig erfaring fra før, og da bør man ikke ta for mye. Mellom 10 og 15 milligram er en vanlig dose, og da bør du holde deg imellom der. Ved en senere anledning, når han er blitt kjent med effektene 2c-e har, da kan man begynne å dosere oppover.
Ganske kjedelig hvis du legger opp til en kjempegod tripp og tar for lite. 18-20mg er en god førstedosering.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
som resten sier, om du ikke har mer enn 60mg totalt, hadde jeg vurdert å f.eks tatt 10mg en dag for å smake litt på opplevelsen, så øke til 20mg for en fullverdig tur.
Sub_sic's Avatar
Trådstarter
Takk for svar.

Doseringen tar jeg litt som det kommer. Kommer litt ann på hvordan dagsformen er egentlig.

Men i utgangspuktet lurer jeg på det med lyset...
Sitat av Stratops Vis innlegg
Ganske kjedelig hvis du legger opp til en kjempegod tripp og tar for lite. 18-20mg er en god førstedosering.
Vis hele sitatet...
Leste du i det heletatt hva jeg skrev? Det er enda mere kjedelig om du bæder første gangen du skal prøve et nytt stoff.
Spiser du 30+ mg, så gjør det hvertfall ikke noe at det er fult sollys. Jeg og 2 venner "var" i indiske jungelen i en hage i oslo. En av oss fikk omvendt tygndekraft og sto oppreist i taket i et par minutter, og de andre kunne bekrefte dette. Hadde en svær kosedyrtiger, som jeg la på gulvet som fulgte oss med øynene, var fuktig på snuten og værhårene rørte på seg, for og ikke snakke om at den fanget meg når gikk nær den. Hadde omvendt volumperspektiv alle sammen, da anlegget sto på veldig lavt volum, syns vi det var syykt høyt "Fy Faaaen så høyt det er" og motsatt med høyt volum.

Skjedde sykt mye mer men det, det orker jeg ikke skrive nå. Varte i 16 timer, no shit! Ikke vær utålmodig med og fylle på, siden det tok 3 timer før jeg merket anntydning til at det funket.

Veldig "hissig" visuelt, så du kan like gjerne sitte i sola. Sol er god stemning vettu, visuals får du uansett på 2ce. Ta med fet musikk du digger, så kommer du til og oppdage sider av den du ikke ante eksisterte.

Vil bare legge til at det er en del jeg har møtt som syntes 15 var vel i overkant, dersom stoffet er helt rent.

Tror grunnen til at det så fett med oss er at det var perfekt timet.
Sub_sic's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for svar. Det nermer seg med stormskritt til helgen nå! Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg.

Triprapport kommer.
ikke røyk hasj første gang med 2c-x, freakout.
Sitat av mindrape Vis innlegg
ikke røyk hasj første gang med 2c-x, freakout.
Vis hele sitatet...
Fikk ikke noe særlig freakout selv, men ja, jeg syns om man skal teste stoffer så skal man ikke kombinere med andre. Det ødelegger den totale oppfattningen du får av stoffet. På 2cb opplevde jeg at 30 mg var en slags "threshold dose" for meg i alle fall
▼ ... noen uker senere ... ▼
20 mg er ikke noe problem første gang.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil bare minne om at 2ce og 2cb er IKKE det samme. 2ce er mye hissigere, for og ikke snakke om mer potent. 10mg e gir en mye sykere opplevelse en 40mg b. Dette gjelder selvfølgelig bare vist du får det HELT rent. Vis respekt, og knock your self out
Sitat av KarlMySuitcase Vis innlegg
Vil bare minne om at 2ce og 2cb er IKKE det samme. 2ce er mye hissigere, for og ikke snakke om mer potent. 10mg e gir en mye sykere opplevelse en 40mg b. Dette gjelder selvfølgelig bare vist du får det HELT rent. Vis respekt, og knock your self out
Vis hele sitatet...
Det er relativt, har tatt både 2C-B og 2C-E, og 20 mg med 2C-B var for meg mye mer trippy enn 10 mg 2C-E.
Dog nasalt, eller hur badjaja Må ikke glemme at det blir 60 oralt. De 10mg med 2c-e droppet du jo
nope, oralt. Noe som igjen var sterkere enn 20-30 mg nasalt i kombinasjon med 4-Meo-PCP og alkohol. Go figure.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg kan også bekrefte at det og ha det litt mørkt rundt seg når du tripper er en fordel. Gjerne med noen neonlys e.l. For meg blir visuallsene mye sterkere, både på farge og omfang. Jeg må si at 2c-b og 2c-e høres veldig spennende ut, det er stoffer som virkelig interisserer meg. Men jeg har ingen aning om hvor dere får tak i det, aldri sett det før.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Dersom du doserer til en ~15mg 2C-E tripp hvil du få en fulverdig tripp, men ikke så heftig som en på ~20mg. Alikevel vil jeg anbefale å starte rundt en 15mg, da det er først da man skjønner hva 2C-E virkelig er for noe. Etter hvert som man har eksperimentert ønsker man gjerne å gå oppi 25-40-50mg, men anbefaler at du har noen turer under beltet før du begir det ut på noe av dette. Good luck!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Stemmer det at innføring av 2c-e sansynligvis er fritt frem, da derivatloven ikke lenger gjelder?
Sitat av PetterX Vis innlegg
Stemmer det at innføring av 2c-e sansynligvis er fritt frem, da derivatloven ikke lenger gjelder?
Vis hele sitatet...
Nah, bllir det stoppet vil de ganske sikkert ta det og si at det er et legemiddel som du ikke har resept på. Men du vil ikke bli tiltalt for forsøk på innførsel av narkotika og sannsynligvis ikke høre stort mer om saken
Ok, som jeg trodde. Like liten risiko som andre RCs som ikke står på narkotikalista...
Sist endret av PetterX; 10. januar 2011 kl. 21:20.
▼ ... over en måned senere ... ▼
sørg for å skaffe kapsler (gelatin) hvis du skal ta det oralt. ellers er en fin metode å snurre dosen inn i en papirbit og trøkke`n opp i rektalen. andre metoder er ikke å anbefale.