Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  255 23005
Sitat av isars
Man sier at vis men fall og faller så vokner men igjen rett før man treffer bakken. men så er det også noen som sier at om man ikke vokner og man treffer baken så er man dø på ordentlig???? litt skremmende hva?
Vis hele sitatet...

Om du har lyst til å bli skremt av deg selv så prøv dette:

Prøv og se igjennom alt i denne rekkefølgen:

NB: for å forsterke effekten prøv å stirr ut av vinduet og på himmelen med et tomt blikk, det må helst ikke være noe lyd rundt deg, og tenkt bare på det som du skal.

- meg hva er jeg?

- hvor bor jeg?

- hvilket land er jeg i?

- hvilken planet er jeg på?

- hvilket univers er jeg i?

- Hva er jeg?

- Hvorfor er jeg her?

- Jeg lever i ca 70-90 år og hva skjer da?

- Er jeg HELT borte?

- Hva er vitsen med livet?

- Tjener masse penger gi dem til arvingene?

- Svart

- SVart

- SVArt

- SVARt

- SVART










Ble du redd?
Er du seriøst 19 år isars? Sånt svada pleier å være noe for de på barneskolen.
da jeg var yngre var det stadig at jeg hoppet med lianer mellom dissa svære stolpene som holder oljeplattformer oppe av vannet, rett før jeg våknet mistet jeg alltid grepet og datt ned i et svart hull eller traff vannet.
Sitat av granmo
drømte en gang at jeg ble knivstukket flere ganger av en jente, var ikke noe kult nesten som jeg kunne kjenne det
Vis hele sitatet...
haha, bruker å drømme noe av det samme jeg og, jeg stikker ijæl 15-20stk med kniv helt til det kommer noen etter meg med en enda større kniv.(ser aldri ansikte på personen bare kroppen og kniven) Det blir en duell melom meg å den som er etter meg, ender bestandig med at jeg blir drept og at jeg vokner. Av og til får jeg jævla løst å fortsette drømmen å drepe han som dreper meg!
Sitat av BLixxzz
haha, bruker å drømme noe av det samme jeg og, jeg stikker ijæl 15-20stk med kniv helt til det kommer noen etter meg med en enda større kniv.(ser aldri ansikte på personen bare kroppen og kniven) Det blir en duell melom meg å den som er etter meg, ender bestandig med at jeg blir drept og at jeg vokner. Av og til får jeg jævla løst å fortsette drømmen å drepe han som dreper meg!
Vis hele sitatet...
hvordan kan du drepe han som drepte deg ?
Sitat av christian.!.!
hvordan kan du drepe han som drepte deg ?
Vis hele sitatet...
får lyst å legge meg nedpå etter jeg våkna, så komme tilbake i "live" i drømmen så ta personen
Sist endret av BLixxzz; 17. august 2007 kl. 10:56.
Eneste drømmen eg husker er at en blå mann med tenner løper etter meg:O :'( og en drøm at eg hadde penger som ble til basketball kort -.-
Jeg har av og til en drømm at noe/noen er etter meg og at jeg må løpe! Men jeg springer under vann, så jeg springer veldig sakte og jeg bli hele tiden utslitt så jeg må ta pauser, og det som forfølger meg kommer stadig nermere Våkner alltid før det som forfølger meg tar meg igjen.
drømte en gang at jeg for å lekte med pingviner jeg var egentli lit sjukt,de begynte å dra fram våpen for å drepe meg så måtte jeg håppe utafor en klippe så våkna jeg
Den rareste noensinne drømmen jeg har de facto drømt om, det er eventuelt om at. Ok jeg skal først gi dere en eks. Du vet når man har "hjemmeleken" med hverandre for løye i "stil med".
så blir vi altså tatt fra fangerne.

Men, denne dagdrømmen var helt på en annen måte. Det begynte med at man MÅTTE hjemme seg bort fra fangerne. Det var faktisk i nød man måtte. Og fangerne var jeg ikke alminnelig mennesker.
Det var store skorpioner. ( dere her vel sett the mummie, sisste filmen, den skorpionen der).

Jeg var skitredd, jeg sprettet for harde livet mitt for å hjemme meg bort fra de uhyggelige skorpionene.

Men, akutt så eventuelt meg og skorpioner og mangen andre kjente mennesker, venner av meg.
Vi satt notorisk nede på bakken og spiste grøt. Det var besynderlig. Det kjedde bare, "før du visste ordet av det". Jeg var aktuelt helt forbauset av å se det.

Så det er min helt fryktende, bisarr, drøm.
Beste drømmen jeg har hatt må ha vært inatt, hadde en lucid drøm!
Jeg bare fløy rundt i rommet og gikk inn i kroppen til en fyr osv, skal prøve å få flere lucid drømmer
Sitat av ivioyner
Den drømmen jeg husker best var da jeg døde, det var ganske artig. Ikke noe sånn "falle uendelig" eller noe, jeg bare døde.
Vis hele sitatet...
Jeg har også drømt det! Ikke bare at jeg døde, men at jeg var i et slags dødsrike etterpå. Var en ganske merkelig følelse. Også skulle jeg flytte inn i syvende etasje i et hybelhus for nydøde mennesker, ganske unge. Som om det var et studenthjem og jeg skulle skoleres i etterverdenen. Jeg hadde med meg en skikkelse som ga meg denne omvisningen.

To år senere hadde jeg en opplevelse som stemte på en prikk med drømmen. Jeg så alle detaljer fra drømmen en natt. Jeg hadde flyttet inn i en ettroms i syvende etasje i et høyt hus, identisk med det i drømmen, alt var likt et øyeblikk, til og med lysene av bussen som speilet seg i våt asfalt den sene høstkvelden. Alt stemte, bare at det var en annen enn jeg som døde den natta. En jeg kjente veldig godt. Det var litt creepy og ganske interessant og se det hele, for drømmen hadde selvsagt brent seg fast og nå skjedde det altså.

Det å dø i drømme betyr for øvrig at man er i endring, har jeg lest.

Hvordan opplevde du å dø i drømme? Var det vondt?
Sitat av Cajsa
Jeg har også drømt det! Ikke bare at jeg døde, men at jeg var i et slags dødsrike etterpå. Var en ganske merkelig følelse. Også skulle jeg flytte inn i syvende etasje i et hybelhus for nydøde mennesker, ganske unge. Som om det var et studenthjem og jeg skulle skoleres i etterverdenen. Jeg hadde med meg en skikkelse som ga meg denne omvisningen.

To år senere hadde jeg en opplevelse som stemte på en prikk med drømmen. Jeg så alle detaljer fra drømmen en natt. Jeg hadde flyttet inn i en ettroms i syvende etasje i et høyt hus, identisk med det i drømmen, alt var likt et øyeblikk, til og med lysene av bussen som speilet seg i våt asfalt den sene høstkvelden. Alt stemte, bare at det var en annen enn jeg som døde den natta. En jeg kjente veldig godt. Det var litt creepy og ganske interessant og se det hele, for drømmen hadde selvsagt brent seg fast og nå skjedde det altså.

Det å dø i drømme betyr for øvrig at man er i endring, har jeg lest.

Hvordan opplevde du å dø i drømme? Var det vondt?
Vis hele sitatet...
Har ikke noe og bidra med til tråden, dessverre. Men det der var en spennende drøm.
Sitat av Cajsa
Det å dø i drømme betyr for øvrig at man er i endring, har jeg lest.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare det der litt nærmere?
Sist endret av Christian; 20. august 2007 kl. 01:36.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Om dere er interissert i drømmer, vil jeg anbefale drømmeurt(Calea zacatechichi). Dette gir svært klare drømmer. Brukte det hver kveld i 1 uke. Etter en uke visste jeg aldri om jeg drømte eller om jeg var våken.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=dr%F8mmeurt

http://www.ethnoplanet.dk/shop/default.asp 'her får dere bestillt drømme urt

Har ganske fine drømmer selv, uten noe som helst. Jeg har lært meg hvordan jeg skal fly.
Sist endret av Schizoma; 20. august 2007 kl. 17:54.
Jeg er helt sikker på at jeg vet hvordan det føles å bli skutt i bakhodet med pistol.
Jeg drømte det engang og alt var så virkelig. Helt fra pistolen gikk av gikk alt i saaakte film.
Kjente et lite prikk i bakhodet og blodsmaken i munnen før alt ble svart og jeg våknet.
Sitat av Christian
Har ikke noe og bidra med til tråden, dessverre. Men det der var en spennende drøm.
Vis hele sitatet...
Drømmen jeg hadde var helt spesiell fordi den på en twisted måte gikk i oppfyllelse. Det skremte meg. Jeg hadde vært sanndrømt før, men ikke med så alvorlige hendelser. Jeg vil helst ikke vite på forhånd at noen av menneskene mine skal dø. Eller kanskje. Jeg vet ikke.

Sitat av Christian
Kan du forklare det der litt nærmere?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg vet ikke mer enn det jeg har lest av drømmetydning, noe som sikkert kan søkes opp på nettet. Jeg mener å ha lest det slik at det når man er i endring (indre sikkert) er det en del av oss som dør. Derfor drømmer enkelte at de dør ved store forandringer i livet.

Jeg bifaller ikke denne teorien, da jeg mener mennesker er dypere enn det. Men drømmer er en direkte kanal ned i underbevisstheten og der foregår mye fantasi og virkelighetsforvikleri.
Sist endret av robinson; 20. august 2007 kl. 23:05.
jeg legger veldig ofte merke til i drømmer, at jeg skal prøve og springe, så klarer jeg det ikke, det går VIRKELIG sakte, kroppen vil nesten ikke røre seg, likedan om jeg havner i slåsskamper, jeg klarer ikke slå, rett før jeg treffer noen bremser hele kroppen opp!.. ekkelt
vet ikke om det er den beste men en av de sykeste drømmene jeg har hatt var vel rundt den tiden jeg spilte perfect dark på nintendo 67. så husker jeg så men selv fra tredje person.. skjøt i en lykte stolpe med en gunner fra perfekt dark. å da ble det automatisk krig i norge.. for å våkne bet jeg meg selv i armen med det første til at jeg beit av masse kjøtt... sykt..
en merkelig drøm jeg har hatt er at jeg var et eller annet swat dude som springer med ei swat jente og har skudd veksling men noen fra distanse, dette foregikk med en gård....jeg ble skutt i magen og detter om...da våkner jeg...

for en eller annen grunn har denne drømmen våre stuck i hjernen min :S
Hadde en drøm engang at jeg lå med paris (jeg var 13 og synes henne var fin) fikk den ikke ned på flere dager
I det siste har jeg drømt at jeg røyker cannabis ganske ofte. Det er litt morsomme drømmer.
Kommer ikkje på nokon gode i farta, men denner var jo litt nice da:
Har tenkt å ut i dag, og i og med at eg ikkje er 18 får eg ikkje kjøpt drikke. Så i drømmen grubla eg over at eg ikkje kommer til å få tak i drikke fordi monopolet stenger kl 14.00 på laurdager, og eg ikkje våkner før leeenge etter det + at jeg ikkje har penger på mobben til å ringe en fyr eg kjenner til å kjøpe. Men så kom eg på at naboen min er hjemme i helga (bur på hybel) og han er over 18, så han kan kjøpe. Så pluttseleg våkna eg og sprang som faen ned til han og fikk han til å kjøpe drikke:P Var ganske digg ;D
Jeg hadde en syk drøm den ene dagen her, Jeg hadde sovet hele dagen, så stod jeg opp og spiste litt kveldsmat, så skulle jeg opp og legge meg igjen. Når jeg prøvde og såve, så fikk jeg ikke det til, så jeg bare lukket øynene, plutseligt var jeg i drømme verden selv om jeg var våken på en eller annen måte Så var jeg på ett fjell med noen venner, plutseligt datt jeg ned, og da for du den følelsen i kroppen når du faller, så jeg lukket øynene for jeg tenkte nå dør jeg og ville ikke se ned. Plutseligt kunne jeg styre om jeg ville opp eller ned, akkurat som en heis. Ganske vanskelig og forklare drømmen, er helst noe mann må oppleve selv Har noen av dere drømmet at dere selv ser dere sove? ganske freaky
Sist endret av Bob_marley; 25. august 2007 kl. 16:11.
▼ ... noen uker senere ... ▼
for veldig lenge siden kanskje 7 år eller no så drømte jeg at jeg var i skole gården og plutselig så var den et seilskip i midten av skole gården. Og så kom det to kjempe roboter de ødela alt og drepte mange. Den ene tok tak i meg og tredde meg på stanga gjennom magen Og jeg døde. Men senere kommer jeg til live igjen. da står jeg i gata og hører at noe buldrene kommer.

jeg ser naboen min og jeg løper med han. vi løper og en hel mob kommer med oss. Det er masse skrik og masse bråk. Robotene skyter ildkuler på oss og biler eksploderer. Men naboen min tar tak i meg og kaster oss ned i grøfta. De går forbi. Jeg blir veldig glad og foreldrene mine arrangerer en fest og ber de naboen som hjalp meg over. Så gikk jeg ut på verandaen og bare så utover landskapet. Plutselig hører jeg sånne Tunge metal robot bein som smeller i bakken i det fjerne som kommer nærmere og nærmere.

Når jeg våknet var jeg skikkelig svett og veldig vondt i magen. Tenkte over i ettertid at det med at jeg ble spiddet på masta kan være grunnen at jeg hadde vondt i mage området:P

den høres ut som en dum historie og barnslig. Men jeg hadde ganske høy puls og svetta mye når jeg våknet. Var bare glad for at alt var over.
Er det ikke så at man ikke kan ikke kan dø i søvne? Sjokket ville bli for sterkt for hjernen og du ville våkne rett før?
Har alltid hatt dette inntrykket da jeg ofte har hatt drømmer hvor jeg faller, og våkner med alle muskler like spente som ei stålfjær rett før jeg treffer bakken.

Og ja, jeg har sett 1408 :P
Sist endret av Goda; 19. september 2007 kl. 21:29.
Sitat av duxo
Er det ikke så at man ikke kan ikke kan dø i søvne? Sjokket ville bli for sterkt for hjernen og du ville våkne rett før?
Har alltid hatt dette inntrykket da jeg ofte har hatt drømmer hvor jeg faller, og våkner med alle muskler like spente som ei stålfjær rett før jeg treffer bakken.

Og ja, jeg har sett 1408 :P
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at hviss du dør i drømme så dør du i virkeligheten
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Evelen2
Jeg har hørt at hviss du dør i drømme så dør du i virkeligheten
Vis hele sitatet...
Det åpenbare spørsmålet er da: kven har overlevd så dei kan fortelle verden at dei drømte at dei døde?
Sitat av rune420
Som regel innser jeg at jeg drømmer mitt i drømmen, og begynner å fly rundt og gjøre hva jeg vil. Det kan være fett. Men det kan være ganske weird også, for noen ganger drømmer jeg i tredje-person (ser meg selv utenfra), og da kan det være litt "korny" å bevege seg rundt når jeg innser at jeg drømmer.
Vis hele sitatet...
HEHE, slike drømmer er et tegn på kåthet
Sitat av arcticmonkey
HEHE, slike drømmer er et tegn på kåthet
Vis hele sitatet...
kilder? tjuearabiskeuforklarendetegn
Drømte for noen dager siden at jeg og to av mine beste venner kjørte i et lite privatfly over en skog, eller jungel elns. Så hoppa vi ut, uten fallskjerm og greier, så kunne vi plutselig fly som faen, det var dritartig, fløy over en liten innsjø. stakk armen ned i vannet mens jeg fløy rett over overflaten, jævla fett
Jeg hadde en rar drøm.
Ikke noe spesielt som skjedde, det var en undervannsby og det var det full krig med ubåter.
Men det merklige er at denne drømmen fortsatte neste natt, altså jeg hadde samme drøm 3 netter på rad og den fortsatte der den sluttet sist natt.

Ganske merkli igrunn. Er det noen andre som har opplevd at drømmene fortsetter?
Ja, Har den feberdrømmen min _VÆR_ gang jeg er syk! Så irriterende
Jeg har hatt ett par idiotiske drømmer;

En gang når jeg var liten så drømte jeg at jeg satt på do og klemte av en kabel, og jeg våknet i en DRITTLUKT!!!

En annen gang så drømte jeg at Donald Duck og jeg skulle konkurere om å få Britney til sengs, den var den sykeste drømmen!!
Sitat av EivindH
Ja, Har den feberdrømmen min _VÆR_ gang jeg er syk! Så irriterende
Vis hele sitatet...
Jeg også bruker å få noen forferdelig drømmer når jeg har feber Det ekleste er at de som regel er der når jeg er våken også, vanskelig å forklare. Ille er det i alle fall.
Drømte for lenge siden at jeg var sulten på skolen, så jeg gikk inn i klasserommet og henta matpakka(bestående av tre brødskiver lagt dobbelt og delt på midten). Tok ei brødskive i hånda som jeg spiste på, også la jeg ei i hver lomme.. Helt merkelig.. Eneste drømmen jeg husker skikkelig godt som jeg har hatt og :P
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Ekkelt å våkne uten å vite om drømmen var sann eller bare en drøm. Hender flest ganger med meg når jeg drømmer om penger og jenter( VELDIG privat drøm )
De beste drømmene der såkalte klare drømmer, der du inni drømmen vet at du drømmer, og derfor kan du gjøre hva faen du vil.

Digger det.
Av og til pleier jeg å forvikle ting som skjer i drømmen og det som skjer i virkeligheten. Av og til lurer jeg på om noe virkelig skjedde, eller om det bare var en drøm. Og omvendt. Særlig hvis jeg våkner midt på natten og gjør noe, så lurer jeg på om det virkelig skjedde eller om det bare var en drøm.
Reinert med beine !
griped's Avatar
jeg drømmer ofte slike vivid lucid drømmer er skikkelig fett det som er litt dumt er at jeg ofte vokner da fordi jeg vet jeg drømmer. Haha når jeg har vivid lucid drømmer så pleier jeg ofte å spør mange jenter om man skal ha sex (jeg spør bare rett ut!) og så har vi sex og når jeg har vivid lucid drømmer så finner jeg på masse faenskap og gjør masse drit!

Av og til nesten hver gang jeg sover på samme rom som meg selv og jeg har sovnet og dem fortsatt er våkne så reiser meg opp og begynner å prate med dem, så sier de at jeg sover og så blir det en heavy diskusjon om jeg sover eller ikke. Jeg mener selvfølgelig at jeg ikke sover og står der og diskuterer(noe jeg gjør). Og til slutt legger jeg meg bare ned. siden dette skjer hver gang jeg er sammen med andre så de kan fortelle det nesten dag(og da kommer jeg jo på det) så trur jeg nesten at jeg gjør slikt hver natt :S hadde vært gøy å filmet det xD

Og ofter når mamma går forbi rommet mitt står jeg der og tar kvelertak rundt varmeflaska og gir den skikkelig juling xD (forteller hun) og hvis jeg legger meg andre steder i huset hvis jeg feks ikke for sove i min egen seg, vokner jeg alltid i min seng på morgenen.

Når jeg akuratt vokner på morgenen glemmer jeg feks i sammen hånda fordi jeg trur jeg har en sjokolade i den xD så ligger jeg der litt irritert fordi jeg ikke har noe sjokolade xD

Andre ganger drømmer jeg en deilig drøm og så vokner jeg på morgenen men så prøver jeg å sovne igjen så jeg kan drømme den fine drømmen videre, men jeg klarer selvfølgelig ikke å få sove igjen...

Avsnitt lagt til
Sist endret av griped; 22. september 2007 kl. 18:15.
Sitat av griped
og ofter når mamma går forbi rommet mitt står jeg der og tar kvelertak rundt varmeflaska og gir den skikkelig juling xD (forteller hun)
Vis hele sitatet...
Rart mordi ikke er redd... XD: D: D:P

Btw: Avsnitt er en fin ting.
Sist endret av zipp; 22. september 2007 kl. 18:13.
Senest natt til i dag hadde jeg en drøm der jeg skulle lære meg å fly Klarte det ikke helt, men kom meg ganske høyt opp i lufta, men så falt jeg ned igjen. Heldigvis rakk jeg å justere graviteten, så jeg dalte rolig ned. (wtf) Var delvis klar over at jeg drømte.

Hehe, dette er vel resultat av en ukes tid med BrainWaveGenerator. Funker fett med rette presets. Try it!
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde en skummel drøm for en tid tilbake.
Drømte at jeg var ute å kjørte med dama mi (bil). Så kom det en semi-trailer som hadde retning mot meg. Det syke er at det var i ett nabolag(!). Men hvertfall så måtte jeg svinge hardt til høyre for å unngå den, og akkurat da hopper det ei asiatisk jente/dame ut i veien foran min bil. Kjører på henne, og det sprute blod på frontruta. Jeg blir livredd, og når jeg snur meg er dama mi vekk, og denne asiatiske jenta jeg kjørte på sitter blodig i baksetet og bare ser på meg. Jeg hyler å kjører ut av veien og ned i ei grøft og treffer et tre.

Så våknet jeg. Skikkelig creepey. Husker også at jeg prøvde å få fram et hyl i når jeg kræsjet (var sånn halveis våken) men ble bare at jeg presset på for å få fram en lyd, men kom ingen lyd. Har hatt sånn før også. Er så ille syns jeg.
Den beste drømmen jeg har hatt er da jeg bare lo og lo, ikke noe annent bare lo.
Jeg har også sjuke og kjipe drømmer når jeg er dårlig!
Når jeg hadde omgangssyke med høy feber for et par år siden, drømte jeg at jeg spilte sjakk med Lloyd Bridges i en dykkertank og hvis jeg gjorde et feiltrekk ville et atomvåpen detonere og drepe oss alle. "Høres ikke så ille ut, men den var helt grusom"

En sær drøm er jo den der du går i en korridor i et kontorbygg. Alt er som vanlig helt til du ser ned og finner ut at du er naken. ...Det er da du hører skritt i enden av gangen...

Beste drømmen er jo den der man ligger ute på en grønn eng midt på sommeren, med en jente man liker og alt man gjør er å prate, smile, man er glad og alt bare er kos uten noen bekymringer.
Jeg drømt en gang at jeg sov. Aldri hadt en bedre drøm.
Den særeste drømmen jeg har hatt i det siste drømte jeg i natt.
Av en eller annen merkelig grunn skulle jeg ha på meg bunad og skisko, men fant kun den ene skoen. Var helt desperat etter å få tak i den andre, men for å få tak i den måtte jeg fullføre forskjellige missions. Disse oppdragene fikk jeg av en fyr jeg knapt nok kjenner som satt på kjøkkenet til besteforeldrene mine bak en benk.

Dette var nok en såkalt "klar drøm" siden jeg etterhvert skjønte at jeg drømte og kunne dermed styre litt selv Det er gøy med sånne drømmer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg husker en drøm som jeg ofte drømte når jeg var yngre. Den gikk ut på at vi på skolen skulle ha løpekonkurranse. Da læreren satte igang konkurransen klarte jeg ikke å bevege mine føtte, ble stående helt stille. Etter hvert fant jeg ut at jeg kunne svømme i lufta, og dette gikk veldig fort. De andre barna hadde sprunget flere runder rundt løypa allerede, men jeg var veldig rask. Da jeg tok ledelsen og det var igjen én runde, kjente jeg at det ble vanskeligere å fly. Jeg datt ned rett før målstreken og tapte.

Denne drømmen gjentok seg mange ganger da jeg var yngre.

Jeg hadde også en lignende drøm hvor jeg fløy ut av sengen min, ned trappa vår, og inn på kjøkkenet.
Inatt drømte jeg at jeg var en slags spion/hemmelig agent som var ute etter en kult. Kulten bestod av små barn ( 8-13år) som kalte seg "Festus" og spiste gammelt råttent kjøtt og satte sprøyter med lammeblod :S
Slike flydrømmer som du fortune beskriver har jeg hatt flere ganger. Ikke i samme situasjon som deg, men flyving generelt. Jeg også opplever at det blir bare vanskeligere å fly etterhvert, til man slutt bare "svever" og ramler i bakken

Noe slags forklaring på dette kanskje? Henger det noen drømmetydere her?
Å klemme noen i en drøm så det føles i kroppen når man våkner, eller noe.
Det skjedde med meg for noen dager siden. Jeg har aldri klemt noen så lenge og det var helt sjukt herlig.

Haha, eh.