Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1048
Hei freaks

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc til maks kroner 6000. den må kunne tåle tyngre mediaprogrammer og semi 3D programmer samt spill. Videre hadde det vært fint om den så litt stilren ut, jeg er drittlei de plastboksene som ser ut som om de ble designet utifra en billig softgun. Men som sagt ytelse er viktigs for meg. jeg håper dere kan hjelpe meg å finne frem i det overveldende kaoset av utallige maskiner som jeg engang i tiden hadde telling på men falt ut da intel begynte å late som om de var apple og la til "i" foran prosessornavnene sine.

tahnks
The Nerdrager
Lo litt da jeg leste det med "i" foran produktene
Så langt jeg vet, står vell "i" i Intel sine produtker for rett og slett Intel ?
Derimot Apple sine "I" produkter står vell ikke for noe spesielt ?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
"i"-en til apple står for noe, noe slikt som "impressive" eller noe slikt. Hos intel står det vel for Intel eller så er det bare serien. Kan garantere deg at de ikke plagierer apple. Men apple bruker jo Intel prossesorer så det passer jo inn ^_^

Når det kommer til laptopper er det nesten ett fett i denne prisklassen, bare å finne en på Komplett.no eller Dustinhome.no.

Asus og Acer er fine merker.
De har brukt i foran prosessornavet sitt lenge før apple brukte tok det i bruk.
Denne PC'en har 8GB RAM, samt en ganske ok+ firekjerner-prosessor, og en helt grei HDD.
Her er en 17"-versjon av overnevnte PC.

Om du går opp med en tusenlapp kan du kjøpe denne, som virker utrolig bra for prisen.
Sist endret av Deadlock Radium; 2. mai 2012 kl. 15:00.
Låner tråden litt.
Jeg sitter og surfer etter forskjellige bærbare pc'er som kunne funket til gaming og jeg kom nettopp over den her:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744832

Ville den vært noe å satse på?
(planlegger egentlig ikke å kjøpe i nærmeste fremtid)
Sitat av Y3ss Vis innlegg
Låner tråden litt.
Jeg sitter og surfer etter forskjellige bærbare pc'er som kunne funket til gaming og jeg kom nettopp over den her:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744832

Ville den vært noe å satse på?
(planlegger egentlig ikke å kjøpe i nærmeste fremtid)
Vis hele sitatet...
Innmaten så ganske bra ut imho. En ser f.eks at det har 600-serien til nVIDIA, samt en i7-prosessor, så det burde dra ting ganske bra. Vet dog ikke hvordan varmeutvikling på den PC'en er.