Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1239
Heisan! er ein del ting eg lurar på angåande video minne på skjermkort.

Når eg ser på GPU-Z, så ser eg at det står memory type, GDDR5, på size står det 1024 MB. Kjøpte altså eit kort med 1GB GDDR5. Mens når eg opnar DirectX Diagnostic Tool (dxdiag), og velger "Display 1" står det "Approx. Total Memory: 4065 MB) Når eg hadde Sapphire HD 5750, sto det 1 GB i GPU-Z, og 2.7 gb, elns i dxdiag. (dette var også eit GDDR5 kort)

Går eg også over til "Display 2" på GTX kortet står det også "Approx. Total Memory".

Så då lura eg på kva dette betyr? Også av det eg kunne huske frå mitt 5750 sto det på enkelte spel at eg hadde 27xx MB VRAM.

No veit eg korleis minne fungerer, både VRAM, og vanlig RAM.

Flekker eg over på CPU-Z og ser på memory tabben, så ser eg at eg har rundt 650 Mhz, som då tilsvarer 1333 mhz, mens på video minnet, så har eg 1100 mhz, då altså 2200 mhz (ganske heftig OC på video kortet.) Eg reknar no med at desse to hastighetane er "det same" på VRAM og RAM, og då lura eg på om det er dette som er grunnen til at du ikkje laster over teksturar og slikt over på vanlig RAM? Fordi VRAM er ca 2x raskare? Også, kvifor kan ikkje GPU laste over teksturane på RAM'en når det er fult på kortet? Slik eg har forstått det så henter GPU'en teksturane frå HDD'en når Vminnet er fult? RAM'en er jo mykje raskare enn HDD'en. Dette er jo dersom du har nokk RAM, eg har 8GB som er meir enn nokk for gaming. Og kvifor er ikkje RAM like rask som VRAM?
For det første, GPU henter ingenting fra HDD. Alt må allerede ligge i RAM før det kan benyttes av GPU / CPU.

Å ha mye VRAM vil ikke automatisk bety bedre ytelse, eneste grunnen til å ha mer enn 1-1.5GB(ish) VRAM er når du kjører spill på oppløsning høyere enn 1920x1080.

Posten din var litt rotete, og jeg skummet bare igjennom... Men så ut som du allerede hadde forstått at grunnen til at det sto at du hadde mer enn 1GB VRAM, var pga share med RAM. Så også ut som om du forstod at RAM var mye tregere enn VRAM også, og det er derfor det blir skjeldent brukt. Grunnen til dette er at skjermkortet ikke har en direkte buss til RAMen, den må gå gjennom flere ledd og det tar tid. Når GPU snakker med VRAM er det veldig liten forsinkelse + at VRAMen er mye raskere enn vanlig ddr3 ram.
Sist endret av MikeHunt; 10. mars 2012 kl. 22:53.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av MikeHunt Vis innlegg
For det første, GPU henter ingenting fra HDD. Alt må allerede ligge i RAM før det kan benyttes av GPU / CPU.

Å ha mye VRAM vil ikke automatisk bety bedre ytelse, eneste grunnen til å ha mer enn 1-1.5GB(ish) VRAM er når du kjører spill på oppløsning høyere enn 1920x1080.

Posten din var litt rotete, og jeg skummet bare igjennom... Men så ut som du allerede hadde forstått at grunnen til at det sto at du hadde mer enn 1GB VRAM, var pga share med RAM. Så også ut som om du forstod at RAM var mye tregere enn VRAM også, og det er derfor det blir skjeldent brukt. Grunnen til dette er at skjermkortet ikke har en direkte buss til RAMen, den må gå gjennom flere ledd og det tar tid. Når GPU snakker med VRAM er det veldig liten forsinkelse + at VRAMen er mye raskere enn vanlig ddr3 ram.
Vis hele sitatet...
Ja skreiv den i ein fei :P

Då trur eg at eg skjønar. Når du har SLI/CFX så er det vell slik at du ikkje dobla opp minnekapasiteten? Planlegger å kjøre tre skjermer, og no på ArmA2 så bruker eg oppimot 800 mb VRAM på høgaste GFX settings, og når då skal gå frå 1920x1080 til 3840x1024 så må eg vell ha 1600 mb ledig for at det skal gå opp. Er dette inkl. shared memory som du snakker om? (er fullstendig klar over at eit GTX 560Ti kunn drar 2 skjermer)