Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 726
Hei medfreaks!

Jeg lurer litt på en liten sak.

Det har seg slik at hver eneste gang jeg røyker meg skev, får jeg helt syke tracers, mye mer enn før.

Forekommer dette som følge av en håndfull soppturer spredt over 2 år?

Det er ikke noe som plager meg, jeg bare lurer på om dette kan være "symptomer" på HPPD, og om det vil være lurt av meg å ta sopp igjen?

Takk på forhånd!
Det gjelder alt i bevegelse. De er ikke lilla.. Med mindre tingen som beveger seg er lilla that is.
Om dette gir seg ilag med rusen så ville eg heller tenkt at du fikk bedre tjall nå enn før kansje?
om det henger igjen etter at rusen har gitt seg så ville eg trappa ned litt. gjevnlig hasjbruk er vel langt "farligere" en sporadisk soppbruk.
Psykedelia kan "åpne hodet" ditt litt, og når du inntar psykoaktive stoffer (som cannabis) i ettertid kan du oppleve litt sterkere opplevelser enn tidligere. Kjenner til flere som opplever dette fra tid til annen, og så lenge det ikke forekommer uten cannabis er det nok ikke HPPD : )

Selv opplever jeg dette noen ganger når jeg røyker et par dager etter inntak av psykedelia, men forsvinner etter en stund. Ville ikke bekyrmet meg så mye over det, prøv heller å nyt det : )
Energistrømninger og tracers ser jeg konstant, og ekstra mye når jeg røyker. Dette trenger mildt sakt ikke være et tegn på hppd, men heller som et bevis på at du har oppdaget cannabis's psykedeliske effekter. Enten du ser på det som ekte åndelige energistrømmer eller en manifestasjon av tankene burde du prøve å utnytte dette til noe konstruktivt.

En kan få mye mer ut av cannabis's psykedeliske effekter enn man skulle trodd