Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 24964
Mange intr. på youtube dokumentarer om det er Intr? vil du ha kan jeg sende link.
Ser for tiden Godfather of Harlem på sumo. Anbefales.
Snowfall, ikke film men serie som ligger på HBO, jeg fant den for ei ukes tid siden å ble helt frelst. Handler om LA på starten av 80 tallet like før «crack epidimien» her møter du alt fra unge afroamerikanske street pushere til israelske kartell bosser og CIA agenter til sør amerikanske opprørere. Jævlig spennende.
Birds of Passage
Sitat av fesk_ Vis innlegg
Snowfall, ikke film men serie som ligger på HBO, jeg fant den for ei ukes tid siden å ble helt frelst. Handler om LA på starten av 80 tallet like før «crack epidimien» her møter du alt fra unge afroamerikanske street pushere til israelske kartell bosser og CIA agenter til sør amerikanske opprørere. Jævlig spennende.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke få takket deg nok for å ha tipset om denne serien, den anbefales på det sterkeste og er veldig spennende!
The Sunshine makers
Vi har jo faktisk enda en herfra også; Oslo, 31. august. Følger en kar de første 24 timene etter han forlater rehab. Lenge siden jeg så den, så kan ikke stå 100 % inne for kvaliteten, men mener den er verdt å sjekke ut.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Midsommar.

Virkelig forstyrrende film. God og relaterende fremstilling av sopp-"rus".

Fra 2019. Justin Long tar et eller annet mystisk stoff fra han irren med arret fra Sons of Anarchy og ender opp på en syk tur. Diverse andre stoffer konsumeres og ting går frem og tilbake.
En av de bedre trip gjengivelsene jeg har sett på film, bra skuespill og gode effekter. Litt som Enter The Void, men faktisk laget som en film man kan se. Trippy shit.
Heaven Knows What
Ikke en film, men hver episode av snowfall er nesten som en film å regne. Det er en veldig god progresjon i serien og den blir bare bedre og bedre.

Den klarer ogsp å skildre alle sidene av crack epedimien veldig godt og forteller mange historier samtidig uten at det blir uoversiktlig.

En av de aller beste scenene/replikkene i en tv serie jeg har sett er helt på slutten av s3e7 pocket full of rocks.
1. i kina spiser de hund.
2. Pusher.
3. Johan falk.
R.i.p 23.04.2021
How to sell drugs online sesong 1 & 2 på netflix

https://m.imdb.com/title/tt9184994/?ref_=nv_sr_srsg_0
Sist endret av Tarm; 22. september 2020 kl. 23:59.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"Spun" er legendarisk og bør ligge ekstremt høyt på lista. Andre jeg kommer på er: Enter the void.
ZeroZeroZero på HBO
Noen som vet hvor en evt kan få streamet Spun? Kan ikke se at den er tilgjengelig noen steder jeg har sjekket?
American Gangster, som nevnt, er fantastisk.

Skulle du ikke få nok av filmer, finnes det mengder serier – to jeg liker: Breaking Bad og How to Sell Drugs (Fast)

Du kan gjerne nevne noen du allerede liker, så vi vet hva du legger i begrepet narkofilm. På en annen side er det artig å se hvordan folk tolker det.

God snurring!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Slett jeg leste tittelen feil, trodde du skulle ha filmer å se til turer.
Sist endret av Mokkasinen; 30. januar 2021 kl. 16:00.
Sitat av Fr86 Vis innlegg
Noen som vet om noen bra narkofilmer?
Vis hele sitatet...
Ikke film men den tyske serien 4Blocks er helt SYK. Handler om libanesisk mafia i Berlin. Noe av det mest brutale og råeste jeg har sett, og jeg liker egentlig ikke "sånne" serier/filmer
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Synchronic
Sist endret av Bothrops; 30. januar 2021 kl. 23:08.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
The Basketball Diaries, trist men kjempe bra film med Leonardo DiCaprio som hovedperson. Også basert på en ekte historie!
Blow med johnny depp
Ikke egentlig så mye narko i noen av dem men: Den siste revejakta, Tomme Tønner 1 og 2, Sønner, Arme Riddere, Fuck Up.