Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3494
I går var det jeg begynte å se Twin peaks pga kjedsomhet men jeg har kun sett første episoden for jeg følte meg ikke bra i hele tatt etter å ha sett på dette her. Hva er det for slags fucka serie og blir den bedre???
Den blir mye mer fucka, altså bedre.
Begynte du på den gamle serien eller sesongen som kom for noen få år siden? Høres ut som du startet på den nye.
Begynte der hvor en fyr sitter å stirrer inn i en slags boks og så kommer ei kjerring med kaffe men han vil ikke drikke kaffe med henne. Så, en gammal mann som har på seg lua til moren sin visstnok og prater med broren sin.
Syns ikke noe om det der i hele tatt.
Hvor ser du det? Gamle twin peaks er rart, men veldig bra. Nye sesongen var litt vel kunstnerisk i mine øyne. Men de to gamle sesongene anbefales sterkt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
David lynch er hjernen bak, samme fyren som laga Dune filmen på 80-tallet, Eraserhead og mange andre forstyrrende greier. Fyren er geniet av skumle og merkelige verk.

Det blir bare bedre og bedre
For å ikke glemme mullholand drive og blue veltet
Ganske syrete filmer, men spennende å prøve å tolke meningen i de.
Den eneste nedturen med twin peaks er at den ble kansellert, det er gjort en film(fire walk with me) for å snurpe sammen serien, men enn merker den er rushed, uansett, twin peaks er episk.
Sitat av mendez Vis innlegg
I går var det jeg begynte å se Twin peaks pga kjedsomhet men jeg har kun sett første episoden for jeg følte meg ikke bra i hele tatt etter å ha sett på dette her. Hva er det for slags fucka serie og blir den bedre???
Vis hele sitatet...
Du har begynt på det som kronologisk sett blir sesong3. Det går an å se den uavhengig kanskje, men da er det veldig mange
referanser du mister. S1 og S2 kom for rundt 30 år siden og det er nok mange som har gjort som deg, begynt med S3.
Få tak i de første å begynn der. Tror ikke du vil angre på det. Dette er klassikere.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
For å ikke glemme mullholand drive og blue veltet
Ganske syrete filmer, men spennende å prøve å tolke meningen i de.
Vis hele sitatet...
Og Lost highway.
Syns de første 2sesongene her epic shit,men det nye foregår ikke i twin peaks å cooleste karakterene som killerbob er bort pga død,å cooper er retard i alle episoder fram til det er 2min ijen av heler serien!!!ses3 er david lynch på heroin og syre
Sist endret av Rognkjeksa; 8. oktober 2021 kl. 18:33.
Hva mener du med at det fucker med hjernen. Du må begynne med de gamle sesongene og så må du se filmen, Fire walk with me. Og så sesong 3. Føler den siste kunne vært bedre. Det er nok sesong 3 du har sett når agent Cooper ikke skjønner noen ting. Den gir ikke så mye mening om man ser den først