Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4795

Noen som har sett?
S2 går nå. Vurderer å laste ned S1
hvis det er noe å bruke tid på.
Wow, dette har jeg ikke fått meg meg! Thanks ^^

8,2 imdb rating tyder på at det er verd å se
Jeg skal ihvertfall sjekke det ut.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Jeg skal ihvertfall sjekke det ut.
Vis hele sitatet...
Jeg også.
Har tatt ned S1 nå. Kan gi tilbakemelding når jeg har sett litt.
Sesong 1 var VELDIG bra, endte med å binge hele greia når jeg først oppdaga det, skal kose meg med de 3 nye episodene ikveld
Begynte å se serien etter jeg så tråden her. Virker som en rimelig bra serie å gleder meg til og se mer.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Jeg er i gang. Har sett E1 nå. Veldig lovende, men syns det var litt tregt tempo.

Intersant både for folk som liker rap eller om man vil ha ett innblikk i hvordan livet på gata
var under crack epidemien i USA på tidlig 90 tall.
Du har utrolig mye bra serie tips Vindalo. Tusen takk! Sett både denne å Ted Lasso etter tips fra deg, begge har vært helt i min liga.

Ser du nevner crack epidemien, du har sikkert sett den men Snowfall fra HBO er også en utrolig bra serie.
https://m.imdb.com/title/tt6439752/
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Takk! Snowfall har jeg på lista. Flere her inne som anbefalt.
Husker snakk om en Wu Tang serie som skulle komme, men har ikke fått med meg at den har kommet. Takk for tips, skal sjekkes ut!
▼ ... noen uker senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Ser S02E07 nå. Blir bare bedre og bedre.
Wu-Tang er i ferd med å ta over nå. Eller Takin Ova som Tommy Tee sa noen etter i 1998.

Det er for øvrig også en anbefaling, Takin Ova - Historien om norsk hiphop Serie i 4 deler på NRK
Sist endret av vindaloo; 7. oktober 2021 kl. 15:37.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er for øvrig også en anbefaling, Takin Ova - Historien om norsk hiphop Serie i 4 deler på NRK
Vis hele sitatet...
Sett.


Hvor ser du Wu Tang an american saga
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Hard-hitting Vis innlegg
Hvor ser du Wu Tang an american saga
Vis hele sitatet...
Jeg laster det ned.
Ikke si det til noen
For meg som har vært wu-fanatiker siden 90 tallet så er serien gull. Men hadde jeg ikke hatt noe forhold til gruppen så hadde dette vært en heller dårlig/uinteressant serie å følge med på. Det blir litt for mye suppe slik det dessverre også ble i snowfall etterhvert.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
For meg som har vært wu-fanatiker siden 90 tallet så er serien gull. Men hadde jeg ikke hatt noe forhold til gruppen så hadde dette vært en heller dårlig/uinteressant serie å følge med på. Det blir litt for mye suppe slik det dessverre også ble i snowfall etterhvert.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare hørt en del på musikken og rap generelt.
Kjenner egentlig ikke så godt til gruppa og historien så jeg syns det er interessant å se bakgrunnen.

Kanskje du kan oppklare dette for meg:
Ashton Sanders som spiller RZA har en utrolig spesiell skuespiller stil. Tenker på stemmen, måten han snakker på.
Veldig stakkato og rart. Syns nesten han høres litt hjerneskadet ut. Er det skuespilleren Ashton Sanders som bare er sånn
eller er det sånn RZA snakker?
Ashton Sanders snakker «grøtete» med kjempemørk stemme, the rza sin stemme er som fløyel i forhold.

Og hvis du ser filmen «coffee and cigarettes» så ser du at rza ikke snakker slik Sanders gjør.
Syntes alltid Sanders spiller dønn likt i de produksjene jeg har sett ham i.
Sist endret av Gaba nation; 8. oktober 2021 kl. 05:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
S3 kjører nå.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg har bare hørt en del på musikken og rap generelt.
Kjenner egentlig ikke så godt til gruppa og historien så jeg syns det er interessant å se bakgrunnen.

Kanskje du kan oppklare dette for meg:
Ashton Sanders som spiller RZA har en utrolig spesiell skuespiller stil. Tenker på stemmen, måten han snakker på.
Veldig stakkato og rart. Syns nesten han høres litt hjerneskadet ut. Er det skuespilleren Ashton Sanders som bare er sånn
eller er det sånn RZA snakker?
Vis hele sitatet...
Haha, må si jeg reagerte på det samme jeg også. Jeg tenkte at disse pausene når han prater var bevisst for at det skulle høres ut som noen av disse munkene som prater i enkelte kampsportfilmer. Det ble jo enda verre i sesong to fikk jeg inntrykk av...