Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1527
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva gjør denne rusen for dere? Hva liker dere med den?
Slappe av og høre på musikk?

Tips for og mest ut av denne comboen?

Tatt 5 mg tidligere og nå 10 mg og et par pils. Blir nok et par til øl og weed etterhvert.

Ønsker dere en flott fredag og helg!
føles middelaldersk å si jeg er blitt typen som drikker for smaken
Enten sosialisere på bar eller chillern hjemme foran TVen. Blir ikke sånn rusarusa men fri for angst på en fortsatt kontrollert måte

Benzo og weed er dig!
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fint beskrevet Mk1. Weed er med nå. Har det ikke så værst ��
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del blir alkoholrusen mye mer chill, og man blir mye mer åpen (dttee kan være en negativ ting for mange). Når jeg en selv tar denne komboen begrenses det som regel på benzo også legger jeg mer vekt på alkoholen, føler jeg får litt mer kontroll på denne måten.

Det jeg liker best med denne komboen er at det føles som om alkoholen blir dobbelt så sterk. 3 pils føles som 6 pils osv. Jeg drikker derfor mye mindre for å få god formen, og da slipper jeg og stå opp med hangover dagen derpå. Det er nok dette jeg liker best med akkurat denne komboen tenker jeg.
Anonym bruker
"Skeptisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste jeg ikke liker med denne comboen er at jeg kan si ting jeg egentlig ikke burde sagt (f.eks. baksnakke andre). Har lært meg å ta meg selv litt i nakken på det heldigvis.

Er jeg alene chiller jeg bare med musikk/serier/film og holder meg unna sosiale medier.
Angsten blir borte og samtaler blir fine og flytende. Stemningen blir deilig. Også helt enig med personen som skrev rett over meg, for meg er det helt likt
Angsten blir lettere, godt å bare chille med venner med utepils i sola, eller hjemme med musikk/TV-spill. Røykings er obligatorisk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noe formening om hvor mye Valium sammen med øl som skal til får å få en fin form, da mener jeg ikke helt på trynet form, men en chill en liksom:-)
10 mg og 2-3 øl er fint

Da kan du fint dra på byen å sjekke damer som du eier plassen

Bare pass på å ikke drikk for mye !
Sist endret av Riskremen; 10. august 2021 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg likte alltid før å ta benzoer sånn typisk 30mg valium eller 100mg sobril før jeg gikk ut på byen.
Var pga at da trengte jeg å drikke mindre så betydde ingen hangover, mindre kalorier og så sparte jeg mye penger.
Også virker jeg mindre rusa når jeg er på 100mg sobril og 1-2øl enn når jeg drikker 6+ for å oppnå samme effekt. Stinker ikke alko av meg og jeg svette ikke som en gris. Snakker relativt normalt så var lettere å komme inn på utesteder, nach etc.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 4mg nå, å et par øl, men merker ikke noe stor forskjell...tror jeg...hehe