Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2201
Jeg er nok over gjennomsnittet engasjeret i psykedelika, og syntes alle aspekter om det er morsomt og interessant å lese om!

Så hva er den mest skremmende trippen du har hatt, og hvilke aspekter med trippen var det som var mest skremmende? Føler du at det har preget deg på noen måte på godt eller vondt? Ble du skremt fra og ta det igjen, eller kom du deg opp på hesten igjen? Vet du selv hvor det gikk galt og hva du kunne gjort for å unngå det?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist gang jeg tok LSD, endte jeg opp i et helvete som varte i alt for mange timer.

1 lapp med syre (Han vi kjøpte det av kalte det for "Ganesha")

Hadde tatt LSD et par ganger tidligere, og jeg trodde jeg viste sånn ca. hva jeg gikk til. Dette er en del år siden, så jeg har ikke 100% kontroll på tiden osv, men et par timer inn i trippen så røyket jeg og person 2, en feit jay. Da gikk alt nedover ganske raskt. Skal sies at mens jeg trippet hadde jeg helt glemte at jeg hadde tatt LSD,

På en eller annen måte, så klarte jeg og overbevise meg selv om at jeg var død og at jeg var i en slags "skjærsild". Fikk for meg at alle mennesker i verden var på en liste, hvor gode og snille mennesker var på toppen, og dårlige mennesker var på bunnen. Hver natt så døde de nederste på listen, som at jorden renset bort dritten hver natt. Plutselig ser person 2 ut som en demon og jeg finner ut at jeg skal hoppe ned fra verandaen (3 etasje) for å komme meg bort. Det ender opp meg at jeg klarer å holde meg fast til rekkverket og blir hjulpet opp igjen. Senere finner jeg også ut at det er en kjempe ide og "rugbytakle" et "gulvspeil" på 2x1meter, samt å ringe 113 og forklare de at jeg faktisk er død, og at det er noe jeg godtar. Det hele endte opp med at jeg ikke viste noen ting, ikke hvem jeg var eller hva som foregikk.

Alt i alt så var det en helt jævlig natt, og jeg har ikke tatt LSD siden den gangen. Dette var vel i 2015. Tok veldig mye dop på den tiden, Alt for mye MDMA og en del kola. Etter trippen så har jeg skjerpet meg betraktelig og lever et mye bedre liv nå.
Tok to-tre små striper coke med en kompis som hadde en lapp med syre til overs.
Tror det var første feiltrinn, å starte trippen på sånn smånedtur fra Kokain. Tabbe én.

Litt senere - hadde tatt en busstur hvor alle menneskene så ut som troll, selv om de egentlig så vanlige ut. Var innom en butikk og så tracers etter billyktene på parkeringsplassen og alt var egentlig kult.

Så skjærer det seg.
Spiller UNO med kompiser hjemme hos en jeg kjente godt. Plutselig gjør han ene sånn *slit your throat* tegn med tommelen over halsen mens han ser meg i øynene med et helt crazy blikk. Blir jævla redd fordi jeg lurer på om han faktisk gjorde det eller ikke og begynner å smånoie litt og får tanker om tingene jeg ser, gjør og opplever faktisk skjer på ordentlig eller i hodet mitt.
Deretter rulla vi tre feite med grønt, en til hver og går ut for å røyke. Tabbe to.

Når vi kommer inn og fortsetter å spille UNO begynner jeg å miste grep om hva tallene på kortene mine betyr og hva fargene betyr. Slutter liksom å skjønne hva som foregår rundt meg og samtaler gir ikke mening. Her føler jeg at jeg mister forstanden totalt og legger meg nedpå i flere timer og prøver å akseptere at jeg nå blir klin mongo bongo psykiatrisk pasient resten av livet. Angrer som faen på at jeg ikke har ordnet noe Benzo i tilfelle noe slikt skulle skje.
Pulsen er sikkert 170+, mens jeg prøver å tvinge meg til å snappe ut av det.

Våkner plutselig opp dagen etter og føler meg igrunn OK, bare litt sliten. Tror kanskje jeg svimte av eller noe, haha. Forstanden hadde kommet tilbake! Jeg ble ikke mongo, takker høyere makter for det.

Bestemte meg for at psykedelia skulle aldri inntas igjen. Nå sitter jeg litt på gjerdet. Er interessert i å prøve DMT eller Psilocybin, men da skal alt i livet være på stell først
Sist endret av krystallkongen; 7. juni 2020 kl. 19:35.
Har hatt noen skikkelige jævlige trips, men den som gjorde mest inntrykk på meg finner dere her:

https://freak.no/forum/showthread.ph...31#post2467031

Haha, tilfeldig nok har jeg delt denne 2 ganger den siste tida, men denne illustrerer en guttunge som ikke hadde peiling på hva han dreiv med, tok en råsjans og måtte ta konsekvensene av den. Alt i alt den sykeste helga i mitt liv det der. Ekstrem syretripp på Fredag, var DJ på Blitz på Lørdag og da jeg kom hjem på søndag er det første som skjer at jeg får en telefon som sier at ei klassevenninne har gått bort.

De andre er ikke så enkle å beskrive, men året etter, i 2013 hadde jeg en skikkelig raring på besøk i leiligheten. Han var bekjent av en kompis og han skulle snart dra og jeg skulle trippe, så jeg spiser noe sopp. Derimot, rett før han skal dra (jeg må forøvrig legge til at han i tillegg til å være litt av en skrue hadde han inntatt noen piller, uvisst hva og hadde drukket en del på forhånd), merker jeg at karen bruker voldsomt lang tid inne på badet. Da han kommer ut presterer han å deise hodet i flisene så han slår seg, såpass at han får hull i hodet. En helt elendig start på en trip vil jeg si, men folk fikk han på sykehuset og trippen endte godt da jeg ringte bestekompisen min som visste råd og fikk meg på andre tanker. Det var enormt rått å starte så ræva for å avslutte hele greia med tidenes lættis, ikke på grunn av det som hadde skjedd med raringen men hele situasjonen. En renselse i seg selv og nok en studie i frykt.

En syretrip fra 2015 gikk også meget ut av kontroll da jeg og den samme bestekompisen hadde tatt 600 ug. Vi er erfarne gutter men denne kicka litt fortere enn vi trodde og siden så små ting kan flytte fjell når man først er langt ute så endte vi opp med å komme helt ut av det. Vi mista begrepet om alt og jeg babla i vildens sky om alt mulig, noe om surstoff jeg ikke aner hvor jeg fikk fra og jeg trodde helt seriøst at nå hadde jeg overgått meg sjæl og blitt gal, mind you som sagt var jeg fra før av erfaren så dette var noe annet. Vi tok opp store deler av galskapen, men sletta det etterpå fordi det var så pinlig for oss der og da, men fy faen som vi begge angrer på det for der var det mye gull tror jeg. Jeg hadde 0 kontroll over hva jeg sa og prata med folk inne i hodet osv. Husker i desperasjonen som oppsto skulle jeg ta igjen på den eller det som plagde meg, så da jeg ikke fant løsningen på problemet mitt ved å åpne kjøleskapsdøra for å titte i hyllene eller komodeskuffen for å gjøre det samme bestemte jeg meg for å trykke på alle knappene på synthen til bestekompisen min. For meg var det logisk, ja da fikk i hvert fall den høre det tenkte jeg! Det er forøvrig den beste syrecomedownen jeg noen gang har hatt, og en annen ting som skjedde da vi kom ned henspeiler til noe en bruker på Freak en gang sa i en tråd som jeg er 100% enig i, på syre skjer liksom ting som ikke ville ha skjedd ellers, ting man ville ha kicka på edru også. Hva som skjedde denne gangen? Greia er at jeg og kompisen min er begge blinde. Vi er ikke særlig redde av oss, men lyden av summedyr, det være seg flue, veps osv, synes jeg kan være noia. Ikke fordi jeg er redd for å bli stukket, den smerten er over på et minutt eller så, men den lyden der er så gjennomgripende nasty og det er kompisen min også enig i. Vi satt og kødda med oss selv, utfordra syra ved å snakke om at den helt sikkert hadde hørtes mye nastyere ut mens vi tripper, lyd får som kjent mange ekstra lag når man er tura. Litt senere åpna vi verandadøra for å røyke bønne, dette var rett etter påska, og tror du ikke at nesten det første vi hørte var noe som summa. vanligvis hadde jeg bare tenkt, æsj, fuck off drittinnsekt men nå føltes det som å være barn igjen og jeg ble helt paralysert. Det ble kompisen min og, men vi fikk lukka døra igjen. Vi holdt nærmest pusten for å sjekke om faenskapet hadde fløyet inn, og vi var satan så takknemlige da det gikk opp for oss at det ikke var tilfellet. For sikkerhets skyld husker jeg vi røyka med døra igjen fra da av, bare for å være på den sikre sida.

Tja, vet ikke om jeg faktisk fikk ned på papiret hvor jævlig den trippen var sånn egentlig, men når man er erfaren og har sett skremmende ting mang en gang fra før av var dette next level shit, de som vet de vet.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Har hatt noen skikkelige jævlige trips, men den som gjorde mest inntrykk på meg finner dere her:

https://freak.no/forum/showthread.ph...31#post2467031

Haha, tilfeldig nok har jeg delt denne 2 ganger den siste tida, men denne illustrerer en guttunge som ikke hadde peiling på hva han dreiv med, tok en råsjans og måtte ta konsekvensene av den. Alt i alt den sykeste helga i mitt liv det der. Ekstrem syretripp på Fredag, var DJ på Blitz på Lørdag og da jeg kom hjem på søndag er det første som skjer at jeg får en telefon som sier at ei klassevenninne har gått bort.

De andre er ikke så enkle å beskrive, men året etter, i 2013 hadde jeg en skikkelig raring på besøk i leiligheten. Han var bekjent av en kompis og han skulle snart dra og jeg skulle trippe, så jeg spiser noe sopp. Derimot, rett før han skal dra (jeg må forøvrig legge til at han i tillegg til å være litt av en skrue hadde han inntatt noen piller, uvisst hva og hadde drukket en del på forhånd), merker jeg at karen bruker voldsomt lang tid inne på badet. Da han kommer ut presterer han å deise hodet i flisene så han slår seg, såpass at han får hull i hodet. En helt elendig start på en trip vil jeg si, men folk fikk han på sykehuset og trippen endte godt da jeg ringte bestekompisen min som visste råd og fikk meg på andre tanker. Det var enormt rått å starte så ræva for å avslutte hele greia med tidenes lættis, ikke på grunn av det som hadde skjedd med raringen men hele situasjonen. En renselse i seg selv og nok en studie i frykt.

En syretrip fra 2015 gikk også meget ut av kontroll da jeg og den samme bestekompisen hadde tatt 600 ug. Vi er erfarne gutter men denne kicka litt fortere enn vi trodde og siden så små ting kan flytte fjell når man først er langt ute så endte vi opp med å komme helt ut av det. Vi mista begrepet om alt og jeg babla i vildens sky om alt mulig, noe om surstoff jeg ikke aner hvor jeg fikk fra og jeg trodde helt seriøst at nå hadde jeg overgått meg sjæl og blitt gal, mind you som sagt var jeg fra før av erfaren så dette var noe annet. Vi tok opp store deler av galskapen, men sletta det etterpå fordi det var så pinlig for oss der og da, men fy faen som vi begge angrer på det for der var det mye gull tror jeg. Jeg hadde 0 kontroll over hva jeg sa og prata med folk inne i hodet osv. Husker i desperasjonen som oppsto skulle jeg ta igjen på den eller det som plagde meg, så da jeg ikke fant løsningen på problemet mitt ved å åpne kjøleskapsdøra for å titte i hyllene eller komodeskuffen for å gjøre det samme bestemte jeg meg for å trykke på alle knappene på synthen til bestekompisen min. For meg var det logisk, ja da fikk i hvert fall den høre det tenkte jeg! Det er forøvrig den beste syrecomedownen jeg noen gang har hatt, og en annen ting som skjedde da vi kom ned henspeiler til noe en bruker på Freak en gang sa i en tråd som jeg er 100% enig i, på syre skjer liksom ting som ikke ville ha skjedd ellers, ting man ville ha kicka på edru også. Hva som skjedde denne gangen? Greia er at jeg og kompisen min er begge blinde. Vi er ikke særlig redde av oss, men lyden av summedyr, det være seg flue, veps osv, synes jeg kan være noia. Ikke fordi jeg er redd for å bli stukket, den smerten er over på et minutt eller så, men den lyden der er så gjennomgripende nasty og det er kompisen min også enig i. Vi satt og kødda med oss selv, utfordra syra ved å snakke om at den helt sikkert hadde hørtes mye nastyere ut mens vi tripper, lyd får som kjent mange ekstra lag når man er tura. Litt senere åpna vi verandadøra for å røyke bønne, dette var rett etter påska, og tror du ikke at nesten det første vi hørte var noe som summa. vanligvis hadde jeg bare tenkt, æsj, fuck off drittinnsekt men nå føltes det som å være barn igjen og jeg ble helt paralysert. Det ble kompisen min og, men vi fikk lukka døra igjen. Vi holdt nærmest pusten for å sjekke om faenskapet hadde fløyet inn, og vi var satan så takknemlige da det gikk opp for oss at det ikke var tilfellet. For sikkerhets skyld husker jeg vi røyka med døra igjen fra da av, bare for å være på den sikre sida.

Tja, vet ikke om jeg faktisk fikk ned på papiret hvor jævlig den trippen var sånn egentlig, men når man er erfaren og har sett skremmende ting mang en gang fra før av var dette next level shit, de som vet de vet.
Vis hele sitatet...
Intenst! Bra lesning! Ja, man lager seg opp noen erfaringer med åra! Men jeg kunne ikke unngå og få med meg at du er blind? Og da må jeg såklart spørre om noe jeg har fundert på fra tid til annen mens jeg tripper. Hvordan er det og trippe for dere "visuelt" sett. Er det helt mørkt da også? Avhenger vel kanskje mest av om du altid har vært blind eller blitt det? Beklager spørsmålet, men jeg så en gylden mulighet til å få besvart akkurat det spørsmålet!
jeg var i et evig fritt fall hvor jeg fikk oppleve all smerten jeg noen sinne har påført andre, på én gang. og det var faen meg mye lidelse.
jeg var ute av kroppen min, det var helt mørkt, og jeg var sikker på at bevisstheten/sjelen min var i fritt fall på vei ned mot helvete. jeg opplevde smerten av å bli fysisk torturert, selv om jeg ikke var i kroppen min(?), og det varte i mange timer.
det var helt jævlig men samtidig kanskje litt fortjent.

vil også nevne at jeg ikke engang vet hva som fikk meg i denne tilstanden. jeg var skikkelig på kjøret og tok alt jeg kom over uten å vite hva det var. kan også ha vært psykose, det var det mye av på den tiden, men har aldri opplevd lignende.

har hatt en ekstrem angst for å havne i helvette etter denne opplevelsen.
men har også tatt læring av det, og blitt klar over hvor mye jeg har såret/skadet andre mennesker.

tror det hele var en slags advarsel.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
jeg var i et evig fritt fall hvor jeg fikk oppleve all smerten jeg noen sinne har påført andre, på én gang. og det var faen meg mye lidelse.
jeg var ute av kroppen min, det var helt mørkt, og jeg var sikker på at bevisstheten/sjelen min var i fritt fall på vei ned mot helvete. jeg opplevde smerten av å bli fysisk torturert, selv om jeg ikke var i kroppen min(?), og det varte i mange timer.
det var helt jævlig men samtidig kanskje litt fortjent.

vil også nevne at jeg ikke engang vet hva som fikk meg i denne tilstanden. jeg var skikkelig på kjøret og tok alt jeg kom over uten å vite hva det var. kan også ha vært psykose, det var det mye av på den tiden, men har aldri opplevd lignende.

har hatt en ekstrem angst for å havne i helvette etter denne opplevelsen.
men har også tatt læring av det, og blitt klar over hvor mye jeg har såret/skadet andre mennesker.

tror det hele var en slags advarsel.
Vis hele sitatet...
Satan! Hørtes sykt ubehagelig ut! Må ha fått i deg en ganske heftig dose! La du opp psykedelika etter den opplevelsen?
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Satan! Hørtes sykt ubehagelig ut! Må ha fått i deg en ganske heftig dose! La du opp psykedelika etter den opplevelsen?
Vis hele sitatet...
aner ikke hva det var, men det var et hvitt pulver som jeg trodde var speed. jeg skjøt det og samme sekundet forsvant jeg
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
aner ikke hva det var, men det var et hvitt pulver som jeg trodde var speed. jeg skjøt det og samme sekundet forsvant jeg
Vis hele sitatet...
Åh faen! Du tok det den veien ja! Ikke rart du fikk en utavdegsjælopplevelse! Må jo ha vært noe 2cb eller lignende da kanskje Vansklig å sette seg inn i situasjonen, men skjønner at det må ha vært helt jævlig!
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Intenst! Bra lesning! Ja, man lager seg opp noen erfaringer med åra! Men jeg kunne ikke unngå og få med meg at du er blind? Og da må jeg såklart spørre om noe jeg har fundert på fra tid til annen mens jeg tripper. Hvordan er det og trippe for dere "visuelt" sett. Er det helt mørkt da også? Avhenger vel kanskje mest av om du altid har vært blind eller blitt det? Beklager spørsmålet, men jeg så en gylden mulighet til å få besvart akkurat det spørsmålet!
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke han du spør og jeg er langt ifra blind selv om jeg bruker briller og har dårlig syn

Men mange som er "legally blind" har enda et snev av syn, men det kan være så dårlig at man kanskje bare ser det som er 30cm unna, eller skimter lys/farger osv. Veldig stor forskjell på hva en blind person kan se. Noen igjen ser bare "ingenting" - noen forklarer det som svart andre som hvitt, andre igjen som "alle mulige farger"

Selv helt nykter ser jeg mange rare ting bak lukkede øyelokk, og på tripp har jeg hatt flere av mine beste opplevelser med lukkede øyne.

Fant denne artikkelen og det var ganske lærerikt


^ fra artikkelen
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Jeg er ikke han du spør og jeg er langt ifra blind selv om jeg bruker briller og har dårlig syn

Men mange som er "legally blind" har enda et snev av syn, men det kan være så dårlig at man kanskje bare ser det som er 30cm unna, eller skimter lys/farger osv. Veldig stor forskjell på hva en blind person kan se. Noen igjen ser bare "ingenting" - noen forklarer det som svart andre som hvitt, andre igjen som "alle mulige farger"

Selv helt nykter ser jeg mange rare ting bak lukkede øyelokk, og på tripp har jeg hatt flere av mine beste opplevelser med lukkede øyne.

Fant denne artikkelen og det var ganske lærerikt


^ fra artikkelen
Vis hele sitatet...
Takk! Men jeg tenkte egentlig mest på hvordan det var mens de var påvirket av sopp/lsd. Når jeg lukker øynene på tripp kan jeg få de sykeste visuals! Lurer jo også litt på hvordan det ville vært for en som har vært 100% blind hele livet å røyke feks dmt eller salvia! Mange ting man skal lure på!
Jeg opplevde en splitting av universet som om jeg så mange ulike kvantetilstander i superposisjon og mulighetene tilfeldig kvantekollaps kunne føre til, men det var jævlig skummelt fordi dette primært sentrerte seg rundt katastofale muligheter og spesielt muligheter for å bli utsatt for flyulykker, krig, vold og andre ting som kunne føre til ekstrem fysisk smerte.

Oppbyggingen til dette var veldig poetisk, jeg fikk hasj-visuals på veggen som jeg vanligvis ikke får (den sorten som liksom både er der og ikke, som en slags tanke) og det dreide seg om en gjeng nisser (dette var rundt juletider og stemingen var perfekt) som rørte rundt i en gryte og når jeg "tankespurte" dem om hva de laget "sa" de at de laget et "virkelighetsbrygg." De rørte på en ekstremt vakker og lettkjærlig måte, jeg har aldri opplevd noe bevege seg på den måten før. Men så sa den ene nissen at dette var til meg, og fikk de tre andre til å helle hele brygget ut av gryten og ut på sofaen jeg lå i. Da begynte den skremmende opplevelsen.

Kan relatere til at det er de vanskelige opplevelsene man ofte lærer mest av, i dette tilfellet lærte jeg mye om hvor mye min fobi for å bli utsatt for ren skjær fysisk smerte har begrenset livet mitt og i månedene etterpå jobbet jeg mye for å komme til bunns i dette og forbi.

Jeg lærte også mye om hvor mye som kan skje for et menneske som sett fra utsiden bare ligger der og er stein.
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Intenst! Bra lesning! Ja, man lager seg opp noen erfaringer med åra! Men jeg kunne ikke unngå og få med meg at du er blind? Og da må jeg såklart spørre om noe jeg har fundert på fra tid til annen mens jeg tripper. Hvordan er det og trippe for dere "visuelt" sett. Er det helt mørkt da også? Avhenger vel kanskje mest av om du altid har vært blind eller blitt det? Beklager spørsmålet, men jeg så en gylden mulighet til å få besvart akkurat det spørsmålet!
Vis hele sitatet...


0 stress, det er helt i orden! Du svarte på det selv egentlig, jeg har vært borti/hørt om folk som har hatt syn før som angivelig har kunnet få følelsen av å se igjen mens tura. Derimot har jeg alltid vært blind, kompisen min og så vi har ikke hatt de samme referanserammene. Ergo, ekstremt med tankekjør, masse som skjer inne i hodet og en kjempehøy grad av synestesi, hvis du vet hva det er.

Edit: å røyke DMT vil jeg tro er like intenst som for dere, bare at alt foregår i hodet mitt, selvom DMT som kjent gir følelsen av å dra til en annen verden. Det er forøvrig det psykedeliske stoffet med de sykeste auditive hallisene, nettopp fordi de høres så ekte ut, som om det kommer lyd fra et hovedkort som sitter inni hodet eller noe. Har til gode å prøve 5MeoDMT, men siden det skal være mindre visuelt og mer av alt annet tror jeg det vil være helt sykt. det er på min to do list for å si det sånn.

Salvia synes jeg er oppskrytt egentlig. Bare masse diffuse random greier som jeg ikke føler fører noe sted eller har noe annet å komme med enn en følelse av aggressivitet etterpå, veldig rar bieffekt synes jeg, men ble veldig svett og litt anspent når jeg kom ned fra det de få gangene jeg testa det i 2013. Synes det er et litt sånn fjortispsykedelika på en måte, føler det er litt sånn som straighte folk tror psykedelika er.
Sist endret av equimanthorn; 8. juni 2020 kl. 03:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde nettopp kommet hjem fra rehab og vært nykter veldig lenge. Mye erfaring med LSD og andre psykadelika, og aldri hatt en bad trip før. Mye erfaring med rus generelt, og har alltid tenkt at ting ikke er så farlig. Noe jeg til dels gjør fremdeles, men akkurat med syre fikk jeg en kraftig lærepenge...

Har ikke vært så mye hjemme i det siste, så det var litt rart å være der. Men jeg følte meg på ingen måte nervøs, deppa eller noe sånt. Null negative tanker. Det har vel vært mye negativt som hadde skjedd i livet mitt på da det forgående året, men ikke noe som tok opp noe særlig av min tankekapasitet denne dagen.
Klokka var ca 18.00 på kvelden når jeg hiver i meg to doser. Skulle visstnok være noe svak hadde jeg lest, så tenkte ikke at det skulle bli noe særlig heftig med bare en bit.

Alt går veldig bra, sitter og er litt stuck på youtube der jeg lytter til Edvard Grieg Greatest Hits på YouTube.
Synes det er fantastisk musikk. Jeg er helt oppslukt, og det føles som jeg blir komponisten. Jeg kan på ingen måte beskrive denne opplevelsen, men jeg føler at jeg er Edvard Grieg da for å si det enkelt. Jeg tenker det samme som han tenker når han komponerte dette. Og i musikken er det mer enn bare lyder. Det er "instruksjoner" eller kanskje profetier, der alt som har skjedd og alt som skjer er kartlagt inne i musikken. Ikke minst alt som skjer akkurat i nåtid. Og der inne i musikken hørte jeg en fortelling om en fyr som hadde gjort mye dumt, var rotlås og som var veldig søkende. I kveld var han på søken etter spirituelle opplevelser og han ville utforske gammel musikk. Men det han ikke skjønte var at fortellingen handlet om hans selv. Akkurat når han kom til punktet i fortellingen der han skjønte at han selv var hovedfigur, så skjedde det noe grusomt. Og det var en lang heftig loop med "å herregud det skjedde igjen, det skjedde igjen" og masse negavite følelser. Så glemte han det. Glemte rett og slett av det.
Så var det inn i musikken en tur igjen da.. Hva var det som var så fælt egentlig? Joooo... Alt jeg tenker, gjør, sier, er forutbestemt. Forutbestemt av helt andre ting enn musikken jeg lytter på, men musikken gjør det synlig for meg at alt er forutbestemt. Skjønner?
Og musikken blir mer og mer hissig. Jeg kommer til denne konklusjonen hundre ganger, og for hver gang blir musikken mer og mer oppgitt over meg. Musikken blir rett og slett fæl og stygg mot meg. Musikken blir veldig lei av meg.

Jeg slår av musikken. Men inne i hodet mitt spiller den fortsatt. Jeg setter på the weeknd, men finner ut at musikk = musikk, samme hvilken artist jeg hører på, fordi Sannheten om Alt står skrevet i hvert vers uansett hvilken sang jeg setter på. Der hører jeg min neste tanke.
Og så føler jeg at alt blir veldig meningsløst når jeg skal liksom leve et liv der alt allerede har skjedd.

^ Litt før dette punktet, så skjer det at jeg prøver å trøste meg selv med å ta meg en runk. For det skal visstnok være deilig på syre mener jeg å huske. Og det som da skjer er at jeg får noen tanker om meg selv som er helt grusomme. Jeg ser på ting som jeg skjemmes veldig av, og det kommer til utrrykk i syretrippen min. For jeg blir på en måte til en av personene i videoene jeg setter på, og jeg vet ikke om jeg greier å skrive spesifikt om det akkurat her selv om jeg poster anonymt..
Så hver gang jeg merker at jeg er i ferd med å kunne få orgasme, så tar pornografien jeg ser på en helt grotesk form... Det kommer plutselig avføring og blod ut av alle kroppsåpningene til folka på pornosnuttene mine hver gang jeg kjenner nytelse.. Men jeg er standhaftig og prøver flere ganger, men det samme skjer hver gang.

Så med alt dette følte jeg meg veldig fanget. Denne tankeloopen var helt vill. For jeg følte at alt jeg gjorde var forutbestemt... Det hadde allerede skjedd, på en måte. Så hva er vitsen da? Spesielt når min favorittmetode for å trøste meg selv er blitt ødelagt av at alt blir til gørr hver gang jeg får nytelse.. Det eneste fornuftige nå er jo rett og slett å ta selvmord. Det er det jeg tenkte i hvert fall.. For det er så endelig. Da skjærer jeg bokstavelig talt helt igjennom, og så slipper jeg at Grieg og Mozart skal bry seg med hva slags porno jeg liker.

Ringte omsider til hjelp, og ble funnet i en tilstand som var ikke helt bra.. Greide ikke engang å få på meg undertøyet.. Har aldri vært suicidal før eller siden, og dette var veldig ekkelt.
Det var når jeg hadde droppet rundt 400uq med LSD og mens jeg peaket kom en flokk med kuer løpende.
Hadde helt glemt at de hadde blitt satt ut i området jeg trippet på, men jeg klarte å holde panikken i ro så jeg ikke skremte disse svære dyra. Erfaringen/instinktet jeg har angående gårdsdyr kom flommende på, og uten at jeg tenkte noe særlig over det pakket jeg rolig og konsekvent sammen campen jeg hadde satt opp og beveget meg hjem. Hadde fight or flight i full skrik i hodet, men jeg klarte å holde panikken unna. Kjente det var godt at jeg har jobbet med gårdsdyr før og visste hvordan de oppfører seg selv når hele virkeligheten smeltet rundt meg
Kuer er smartere enn folk flest gir de cred for, og de er stort sett bare nysgjerrige. så lenge man oppfører seg rolig pleier det å gå helt fint hvis man møter på disse ute på tur.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en hendelse i fjor hvor jeg var flere år uten nor psychs grunnet psyken. Hadde en så å si tom flaske lsd liggende så fylte opp med litt vann slik at jeg hadde micro dose flaske og kunne ta 3-4 dråper uten å kjenne noe.
Ene dagen jeg hadde det veldig tungt skulle jeg ta en microdose men endte med å slikke tuppen på lsd flasken. Tydeligvis hadde det samlet seg lsd krystaller der og jeg fikk en tur jeg aldri kommer til å glemme. Tidligere har jeg holdt meg til 150-300ug men denne turen var lengt over dette. Jeg følte at jet ble besatt av en demon som sa jeg skulle ta selvmord.. Jeg så helt klart for meg å hente kjøkken kniven å kjøre den inn i halsen. Jeg tok store doser benzo da jeg merket turen komme men ble utrolig intenst uansett. Tøffeste turen jeg har hatt. Har ikke rørt psychs siden.
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
aner ikke hva det var, men det var et hvitt pulver som jeg trodde var speed. jeg skjøt det og samme sekundet forsvant jeg
Vis hele sitatet...
Kjæresten gjorde eksakt denne feilen med 2cb. Lå amfetamin og 2cb i to klips poser på kjøkkenbenken, hørte et vræl fra badet noen minutter etter. Kort sagt ble det en traumatisk opplevelse for henne, å det tok flere dager før hun kom seg skikkelig. Var vell rundt 2-300 mg hun injiserte. selv har jeg snortet 2cb med uhell å det var ikke en positiv opplevelse for å si det sånn.
Sist endret av Passiv; 9. juni 2020 kl. 21:21.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Kjæresten gjorde eksakt denne feilen med 2cb. Lå amfetamin og 2cb i to klips poser på kjøkkenbenken, hørte et vræl fra badet noen minutter etter. Kort sagt ble det en traumatisk opplevelse for henne, å det tok flere dager før hun kom seg skikkelig. Var vell rundt 2-300 mg hun injiserte. selv har jeg snortet 2cb med uhell å det var ikke en positiv opplevelse for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
føler med henne. er ikke så veldig kult med en psykedelisk opplevelse man ikke har bedt om. får jo panikkanfall samtidig siden det kommer så uventet og man er ikke forberedt. man tenker jo at det er døden, for hva ellers kan det være. jeg trodde jeg var død i flere måneder etterpå, og at jeg levde i en annen dimensjon, en slags spøkelsesverden. men jeg var psykotisk både før og etter da. det tok lang tid før jeg koblet at det sannsynligvis var 2cb jeg skjøt og at jeg faktisk ikke var et spøkelse allikevel (hadde aldri prøvd psykedelika på det tidspunktet)
idag er jeg rusfri og fullstendig til stede i den virkelige verden, takk Gud.
En ting jeg har merket med negative opplevelser, er at de ofte dreier seg om det samme jeg ofte har opplevd og sett på med nysgjerrighet og glede i på andre tripper. Men som om filteret jeg ser dem igjennom er mye mer negativt ladet. Iblant føles også kroppen annerledes og ekkel, selv om temaene er like. Noen som har perspektiver på dette?
Sitat av Supermegafon Vis innlegg
En ting jeg har merket med negative opplevelser, er at de ofte dreier seg om det samme jeg ofte har opplevd og sett på med nysgjerrighet og glede i på andre tripper. Men som om filteret jeg ser dem igjennom er mye mer negativt ladet. Iblant føles også kroppen annerledes og ekkel, selv om temaene er like. Noen som har perspektiver på dette?
Vis hele sitatet...
LSD skrur opp sansene mine til 20/10. Jeg blir så "in the moment" at tiden oppleves 3 ganger så lang. Et sekund kjennes plutselig ut som 3, osv. Så ja, det er nok ikke så rart at kroppen kjennes ukjent ut da.
I tillegg kjenner jeg gjerne innvollene arbeide. I det jeg peaker blir det som at jeg blir senket ned i en bøtte med vann.

Prøv å spis noe lett, og spis før man dropper. Jeg pleier å spise helt ferdig, gå meg en tur på en times tid før jeg drar hjem igjen for å droppe. Jeg er "klar for ildprøven" når jeg begynner å såvidt bli litt sliten i kroppen og sultfølelsen er helt borte. Egg, bacon og pasta er det jeg pleier å spise før en tripp. Drikke nok vann i løpet av trippen er også bra, har en termos på 1 liter iskaldt vann stående på bordet så jeg ikke glemmer å drikke. Ha gjerne et måltid du elsker klart til når du er ferdig også, og spis den når du er ferdig med det meste og ikke merker lucy så godt på kroppen.

Skulle jeg tippe mtp negativiteten uten så mye info, så tenker jeg fort på at du velger feil tidspunkt å trippe på, feil setting, at du ikke slipper taket. Når jeg tripper så tenker jeg ikke så mye egentlig, det blir veldig zen for min del. Hvis jeg kommer i et tankeløp jeg ikke liker, så sier jeg bare til meg selv høyt "This is your mind on drugs" etterfulgt av litt fnising som en slags frase for å grounde meg selv litt. Det pleier å hjelpe, da finner jeg gjerne noe nytt å gjøre fram til nye tanker kommer frem. Finn en setning som er lett å huske, skriv noe på hånda, whatever. Et eller annet som funker for deg.