Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3515
Heisann freaks

Nå røyka jeg sist på fredag og skal til legen for å få tabletter for adhd på mandag, har hørt man må ta pisseprøve den første gangen før man får tablettene.

Så nå lurer jeg på hva som er den mest effektive måten og fjerne thc fra kroppen ? og tar dem pisseprøve før jeg får ritalin?
Tren og svett myyye drikk og piss mye rett før du tar pisse prøven. er nok noe av det nermeste du kan komme.
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Jeg regner med at de ikke sjekker thc i blodet. Regner med at de tar pisseprøven av andre grunner enn for å sjekke om du har thc i deg, så du har ingenting å frykte.
Sitat av fy0phn Vis innlegg
Jeg regner med at de ikke sjekker thc i blodet. Regner med at de tar pisseprøven av andre grunner enn for å sjekke om du har thc i deg, så du har ingenting å frykte.
Vis hele sitatet...
Helt riktig, jeg ble testet for ADHD, og jeg hadde røyket en time før jeg dro til legen
Jeg fikk beskjed på tlf idag at jeg hadde fått diagnosen ADHD og skulle komme til time på mandag og få tabletter av legen, har hørt at dem tar urinprøver for man må være rus fri i 4mnd før man begynner eller no.
Vel, jeg vet fra tidligere at du ikke bor så langt unna meg. Hvis du er interessert kan du kjøpe mitt helt rene piss for en ganske god pris.
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Jeg fikk beskjed på tlf idag at jeg hadde fått diagnosen ADHD og skulle komme til time på mandag og få tabletter av legen, har hørt at dem tar urinprøver for man må være rus fri i 4mnd før man begynner eller no.
Vis hele sitatet...
Det stemmer før du skal få tabletter tar de urin prøve for og se om du er rein for man skal være helt kleen før du får lov og begynne på medesiner, men om du har thc i urinen så vil ikke legen gå og anmelde deg.. men kan fort bli en samtale om du er under 18.
er jo under 18 og den samtalen vil ikke jeg ha!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vel, jeg vet fra tidligere at du ikke bor så langt unna meg. Hvis du er interessert kan du kjøpe mitt helt rene piss for en ganske god pris.
Vis hele sitatet...
Trådstarter bor i Moss, så vidt jeg kan erindre. Om det er tilfellet stiller jeg også opp.

Bor i samme byen, men beslutningen må tas fort, da jeg skal røyke senere i dag. Gratis piss!
Sist endret av Moreagain; 6. september 2011 kl. 16:23.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Trådstarter bor i Moss, så vidt jeg kan erindre. Om det er tilfellet stiller jeg også opp.

Bor i samme byen, men beslutningen må tas fort, da jeg skal røyke senere i dag. Gratis piss!
Vis hele sitatet...
Han har flyttet til Tønsberg for å gå på skole.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Gratis piss!
Vis hele sitatet...
Hahaha, va søta ni e! Fra kjøp pisset mitt til gratis piss, blir det noe Tønsberg-piss dog?
Jeg tok aldri urinprøve før jeg fikk ritalin og concerta.
Jeg var borti noe lignende. Jeg røykte et par ganger med noen kompiser på en uke, så hadde jeg fått betennelse i foten (ikke relatert med røykingen). Jeg måtte på legevakten siden jeg såvidt kunne gå på foten. Jeg godtok det som i mitt hode ville skje. Jeg kommer til å bli tatt på blodprøven, og det kommer til å bli litt av et helvete. Bor i hus med søster og mor, jeg er 17år, så ikke uvanlig det Men jeg var på en måte "at peace" med hele greia. Så kommer jeg til legevakten med min storesøster på 21 år, i håp om at hun ville ta det litt bedre enn min mor. Vi blir kalt inn, og jeg snakker med legen, viser ham foten min, og får beskjed om å gå inn på labben for å ta en blodprøve. Jeg går inn med gigantiske sommerfugler i magen. Sitter meg ned, tørr preiker litt med sykesøsteren og tar blodprøven i fingen. Hun tar blodet mitt inn i en beholder og kjører testen. Den kommer ut, og ingenting skjer. Hun ser på meg og sier:"Du har en ikke-bakteriell infeksjon. Ikke noe mer. Jeg fikk resept på antibiotika og gikk hjem. Det var det! Så når det gjelder infeksjoner osv. så er du ikke i faresonen. Vet ikke om blodprøver generelt er mulig å se etter THC spor i kroppen/fettvevet, men ikke med den hvertfall. Men pisseprøver er noe helt annet tror jeg. For THC ligger i kroppen i flere uker, og når man pisser kan man spore opp THC'en. Men tviler på at du på ta pisseprøve for å se om du trenger ADHD piller. Har en kompis med ADHD (hadde), og han sa aldri noe om det og han røyker også... Uansett, good luck!

- Serenity
for å finne spor av thc må de lete etter det. Altså ta en tox screen.
De sjekker ikke for Thc, ikke da jeg tok den prøven hvertfall.
Jeg fikk ritalin uten å ta urinprøve. Men når jeg fortalte fastlegen at jeg hadde røykt tidligere og var åpen om mitt bruk var det rett inn på toalettet med sekretæren hans - og nei, det ble ingen "golden shower"
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Jeg fikk ritalin uten å ta urinprøve. Men når jeg fortalte fastlegen at jeg hadde røykt tidligere og var åpen om mitt bruk var det rett inn på toalettet med sekretæren hans - og nei, det ble ingen "golden shower"
Vis hele sitatet...
hva skjedde da?
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Jeg fikk ritalin uten å ta urinprøve. Men når jeg fortalte fastlegen at jeg hadde røykt tidligere og var åpen om mitt bruk var det rett inn på toalettet med sekretæren hans - og nei, det ble ingen "golden shower"
Vis hele sitatet...
Røyka dere eller hadde dere trekant? (Kombinasjon?)

OT: Det tar flere dager/uker før man får svar på en urinprøve, med mindre de kjører en hurtigtest. Hurtigtesten er et lite apparat de dypper i pisset, venter et par minutter, så ser man hvilke droger du har brukt.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Røyka dere eller hadde dere trekant? (Kombinasjon?)

OT: Det tar flere dager/uker før man får svar på en urinprøve, med mindre de kjører en hurtigtest. Hurtigtesten er et lite apparat de dypper i pisset, venter et par minutter, så ser man hvilke droger du har brukt.
Vis hele sitatet...
Men det hurtigtesten er ikke gyldig, og da må de ta flere prøver med til labben. Og da får man svar innen 2-3 uker.
Drikk 5 liter vann før prøven, hilsen en gammel kompis
Takk for tipsene, skal få en kompis til og pisse for meg for å være på den sikre siden
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Takk for tipsene, skal få en kompis til og pisse for meg for å være på den sikre siden
Vis hele sitatet...
Velvel, jeg har aldri røyket noe annet enn tobakk. Så hvis du vil være helt sikker, ta kontakt.
Som andre har sagt, tviler sterkt på at de sjekker etter THC.
Du er nok trygg, men om du forsatt er litt redd for å dra dit så kan du prøve å trene mye og drikke, som ble nevnt ovenfor av DingoXo.
De sjekker ikke etter THC hvis de ikke har fått beskjed om det. Når jeg brakk armen forrige sommer så var jeg fjern og de tok blodprøver osv, men ingenting skjedde, fikk bare et spørsmål om hvordan jeg følte meg på en skala fra en til ti. Og jeg svarte 10, for jeg var fjern as fuck.

Fred ut