Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4113
Hey! Møtte på en litt spaca fyr istad! Han mente han hadde ødelagt nesa si etter altfor mye pepper og hadde derfor begynt og droppe dette i øyet!

Har prøvd og google litt, men fant ikke noe konkret svar.
Synes ikke det høres helt riktig ut, men kanskje noen av dere kan svare på det?
Du veit hvordan amf svir i nesen, tror du ikke øyet hadde tatt myye mer skade av det.
Har fått fnugg innpå øyet selv og det svir, hvorvidt det funker eller ikke skal jeg ikke utale meg om men kontra skadeomfang så er det nok dummere enn å skyte det, ihvertfall like gale.
Høres ukjent ut for meg, tror ikke det er noe godt som kan komme av og droppe amfen i øyet.
Kan hende denne fyrn har ødelagt no ant en nesa si eller har en kreativ fantasi.


Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Du veit hvordan amf svir i nesen, tror du ikke øyet hadde tatt myye mer skade av det.
Har fått fnugg innpå øyet selv og det svir, hvorvidt det funker eller ikke skal jeg ikke utale meg om men kontra skadeomfang så er det nok dummere enn å skyte det, ihvertfall like gale.
Vis hele sitatet...
Joa, nettop det jeg tenkte!
Amfetamin er jo bare kjemikalier, er jo ikke godt for øyet og dytte øyet fult av kjemikalier.

Sitat av fluzixo Vis innlegg
Høres ukjent ut for meg, tror ikke det er noe godt som kan komme av og droppe amfen i øyet.
Kan hende denne fyrn har ødelagt no ant en nesa si eller har en kreativ fantasi.


Vis hele sitatet...
Det jeg håper han har da, god fantasi!
Prøv, post triprapport, win.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hey! Møtte på en litt spaca fyr istad! Han mente han hadde ødelagt nesa si etter altfor mye pepper og hadde derfor begynt og droppe dette i øyet!

Har prøvd og google litt, men fant ikke noe konkret svar.
Synes ikke det høres helt riktig ut, men kanskje noen av dere kan svare på det?
Vis hele sitatet...
Å droppe amfetamin i øyet høres ut som en meget dårlig idè.
Denne fyren burde tatt hintet når han klarte å ødelegge nesa si, istedenfor tar han det til neste nivå; ødelegger øyet!

Hvor er logikken i dette? At han har to av dem?

Jeg har aldri hørt om noen som har gjort dette med amfetamin før, men jeg kjenner en som har gjort det med LSD.
ahhh dette er sef bare kødd!! ingen som tar det i øyet, da er du antaglig blind i løpet av et par dager/ganger
Hvis det her er sant, så er det noe han gjør én gang. Fordi det er jo kjempelurt å ta etsende krystaller / pulver i øyet av alle plasser. Men satan da, det stedet som er kjappest tilknytta blodbanen i kroppen er ganen og munnvikene. Derfor snus f.eks i det hele tatt funker, man snuser ikke med armen f.eks. Tviler på at det absorberes i det hele tatt i øyet. Han kjører hvertfall EKTE narkis stil.....
Sist endret av Doc. Lester; 24. april 2011 kl. 20:31.
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Tviler på at det absorberes i det hele tatt i øyet.
Vis hele sitatet...
At selve øyet absorberer feks. amfetamin tviler jeg også på, men slimhinnene i øyehulen og i øyelokket burde kunne gjøre denne jobben.

Som jeg nevnte tidligere i denne tråden så har jeg hørt om folk som inntar LSD på denne måten.
Men nå skal man ikke ta alt man hører for god fisk heller.

Dessuten er det ikke sikkert at det vil fungere med amfetamin selv om det fungerer med LSD.
Tenker da på molekylstørrelse og opptaket via en membran med en viss maskestørrelse.
Det finnes nok av idioter i verden, og jeg er overbevist om at mange av de har prøvd å ruse seg på speed i alle mulige kroppsåpninger og slimhinner. Hvis noen velger å bruke øyet til å innta amfetamin fordi stoffet har ødelagt nesen for mye til å kunne brukes, så kjør på. Fullstendig hjernedødt spør du meg, men så lenge jeg slipper å etse bort mine øyne gir jeg blanke f.
Man må være ganske skada for og finne på og gjøre noe sånt.
Hørtes ut som tørr humor fra et makkahue.
hva med metoden man ser i Nord?
shave hodet eller hvor som helst på kroppen egentlig, rasp opp med sandpapir og legg stoffet på den såre huden så det trekkes in i huden/blodet.
Da skjønner jeg litt mer! Takk for svar folkens
Du misforstod nok litt. Brunøyet!!
Droppe makka ja, jeg tror nok at han ville begynt og skyte framfor og oppleve den sviinga i øyet, å det kan ikke ha tatt så jævelig lang tid før han blir blind om det i såfall skulle stemme.
Min konklusjon er at han prater sprøyt og at du er lett påvirkelig som går 5 på en sånn historie.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Er også folk som har lurt på det same om LSD.

Q and A frå Erowid: http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=1769
Mener selv å ha sett en dokumentar hvor de droppet ( crystal meth) små crystaler tror jeg det var. de droppet det ialfal i øye kroken.( der tårer blir dannet). kansje nien andre som har sett samme dokumentar/film?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Joa, nettop det jeg tenkte!
Amfetamin er jo bare kjemikalier, er jo ikke godt for øyet og dytte øyet fult av kjemikalier.
Vis hele sitatet...
Alt rundt deg består av "kjemikalier", eller kjemiske stoffer om du vil. Hele verden er kjemi. At noe er "kjemisk" gjør det ikke skadelig for øyet. At gateamf i øyet er ulurt er imidlertid ganske sikkert
Det er lurt hvis man har lyst til å slutte med amf kanskje
MEN putt det i brunauget isteden, så skal jeg garantere deg effekt..
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
MEN putt det i brunauget isteden, så skal jeg garantere deg effekt..
Vis hele sitatet...
Effekt som i... speeda med diare rennende fra beina?
Sist endret av Dr Dizzy; 26. april 2011 kl. 21:48.