Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3870
Hei!

Noen her som har blitt stoppa på grensa i buss?
Hvordan gikk dette?

Noen som har peiling på om de stopper busser ofte (gratisbussen)?

Skal til Storlien forøvrig.

Thanks!
Har hørt om folk som har blitt stoppet på de gratisbussene. Da er det selfølgelig om du har holdt kvota de sjekker. Har benyttet meg av gratisbuss til Storlien rundt ti ganger, men aldri opplevd å bli stoppet selv.

Om du kun skal ha alkohol, eller kun skal ha tobakk, er det ofte det går an å "bytte" kvote med noen av de fremmede på bussen. Gjerne pensjonister. God tur.
Opplever ofte i toll kontroller at bussen slipper gjennom, men at bilene bak blir stoppet. Dette er jo selvsagt individuelt og før eller siden blir den også stoppet.
Tatt diverse busser opp igjennom årene, aldri blitt stoppa
Når jeg tok gratisbussen til Storlien for typ 3år siden, så var det en passasjer som snakket med buss sjåføren om han noen gang har blitt stoppet. Da kunne han fortelle at han har kjørt ruten i 20år og aldri blitt stoppet.
Om dette stemmer kan jeg ikke gå god for, men tror heller ikke han snakket usant
Beklager. Jeg fra Ukraine . Jeg forstår ikke hva det ? ( gratisbussen ) Fortell meg vær så snill.
Its a free bus to shopping centres across the border in Sweden/Finland.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Da jeg brukte diverse buss-selskaper (Säfflebussen, Swebus Express, etc) til å pendle mellom Norge og Sverige for et par år tilbake ble bussen stadig vekk stoppet på grensa. Noen ganger kun kjapp IDkontroll, andre ganger ble vi sluset inn i en garasje der alle måtte ut av bussen for å ta til seg sin bagasje som skulle luktes på av hund. Har blitt stoppet en 20-25 ganger gjennom årene.
Har aldri smuglet noe, så for min del har det ikke vært stress.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Its a free bus to shopping centres across the border in Sweden/Finland.
Vis hele sitatet...
Takk for svar .