Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 8045
Skulle levd slik som remi gaillard gjør nå

ref : http://www.youtube.com/user/nqtv?blend=1&ob=4
Sitat av Ampier Vis innlegg
Skulle levd slik som remi gaillard gjør nå

ref : http://www.youtube.com/user/nqtv?blend=1&ob=4
Vis hele sitatet...
Jeg skulle ha høsta kvalitetspoeng, slik du prøver på nå.
god som gull
Så mye å gjøre, men så lite tid!
  • Jeg skulle ihvertfall(!) ikke tatt selvmord. For en ekstremt kjedelig og unødvendig ting å gjøre hvis man bare har litt igjen å leve. Det er jo liksom nå man må gjøre alt man ikke har fått gjort
  • Jeg ville nok holdt det hemmelig for familien og gjort som mentalmelt, altså lage en stor rebus rundt hele kloden for å skape litt mystikk, og for ikke å bli husket som en kjedelig type
  • Trippet på flein i skogen med en god venn
  • Hadde prøvd meg på damer som egentlig er waaay out of my league
  • kledd meg i helt andre klær enn det jeg vanligvis bruker
  • Smilt til alt og alle
  • Blitt deprimert av for mye filosofering rundt liv og død
  • Sett alle verdens undere http://en.wikipedia.org/wiki/Wonders_of_the_World
  • Kjøpt masse god weed og blitt fjernere enn noen gang med mine nærmeste venner
  • Hvis jeg ikke bruker alt av ca$h på punktene over så skal resten gå til familien.
eg veit a faen kva eg hadde gjordt, men eg hadde gått bort til dama eg liker, ta hu på ræva og kline med hu. nokre veker før eg viste eg skulle dø. så ville eg skulket skulen og prøvd og reise litt rundt om i verden.

eg ville og skrivet eit brev til familien min om kva eg gjere og det, for at dei skal vite kva eg gjere om kvifor eg gjere det.
Sist endret av Marzzh; 17. mai 2011 kl. 22:44.
Jeg hadde vel følgende:
1. Fortalt og uttrykt hvor mye mine nærmeste betyr for meg, samt venner.
2. Gitt juling til alle som hadde fortjent det.
3. Skapt så mye rettferdighet som mulig før jeg hadde vært borte.
Jeg hadde tatt opp lån, kastet ifra meg all moral og etikk, og levd som en konge de neste 2 månedene...
Hadde gjort utrolig mye fett. Drat på en hæslig ferie til amster med kamerater, tatt opp lån og spandert en sjuk ferie med familen, hoppet i fallskjerm.
Deretter skulle jeg ta en tur til Harlem(les: de siste timene), for å bekrefte eller avkrefte en problemstilling jeg ser i Die Hard 4.
http://img.chan4chan.com/img/2009-03-26/1238084894717.jpg

Da kunne jeg ha dødd på brutalt vis, noe som virker mye mer spennende enn å bare sovne inn.
Jeg hadde solgt sataniske vers på gata i Teheran. Av samme grunner som han over
Jeg ville prøvd å drepe så mange som mulig..
Ville bevist dem at det finnes en gud, og hadde dem fortsatt vært hypp på å drepe meg så hadde de med gud å gjøre
Sist endret av Inspecta_Deck; 17. mai 2011 kl. 23:41.
De første dagene tror jeg at jeg ville blitt helt hysterisk, så etter noen dager ville jeg roa meg ned. Deretter ville jeg brukt mest mulig tid sammen med familie og venner.

That's it!
Hadde leid et stort hus med stor eiendom ved sjøen et varmt sted og arrangert en 2mnd lang fest. Ubegrensede mengder kald øl, ubegrensede mengder av god ganja av forskjellige sorter og privatkonserter på eiendommen hver kveld med bra artister/band. Hadde leid inn en haug med strippere for underholdning, og noen mesterkokker som kunne laget all slags mulig bra mat til alle døgnets tider. Hadde sikkert prøvd ut noen droger også, mdma feks. for å sette en ekstra spiss på tilværelsen. Hadde blitt avslapping og kos helt til det siste. Hadde hvertfall ikke orket å dra rundt om kring i verden på jakt etter opllevelser, det hadde blitt for mye stress.
Hvis jeg hadde funnet ut at jeg skulle dø om ca 2 måneder hadde jeg gjort følgene :

- Sakt ifra til familien og venner.
- Ikke en dritt.

Er ikke noe forskjell annet en att du skal dø om 2 måneder :O
Sitat av Ampier Vis innlegg
Skulle levd slik som remi gaillard gjør nå

ref : http://www.youtube.com/user/nqtv?blend=1&ob=4
Vis hele sitatet...
Sitat av grandiz Vis innlegg
Jeg skulle ha høsta kvalitetspoeng, slik du prøver på nå.
Vis hele sitatet...
Skulle gjort det samme...
Bare tanken på å dø skremmer meg, så jeg ville nok vært langt nede i en god stund.

Jeg ville gjort som veldig mange andre her:
*Gitt rasshøl juling
*Sagt alt jeg mener om folk
*Løse rettferdighet

Pluss det å fortelle familie og kjæreste på en best mulig måte at jeg snart blir borte for alltid.

Trist tanke egentlig, haha
Spennende å lese gjennom alel de utrolige forslagene folk har, om reiser rundt hele jorden, og Gud vet hva.

Det som derimot er enda mer fascinerende er å se hva mennesker som faktisk får beskjed om at døden vil inntreffe om noen måneder gjør. Som regel drar de ikke på en eller annen syk ekspedisjon, dreper noen etc. De aller, aller fleste gjør nøyaktig det samme som de gjorde tidligere. Hadde du spurt disse menneskene om det var dette de ville gjøre, før de fikk diagnosen, kan du nok vedde på at de ikke ville sagt ja.

Men slik er mennesket, og jeg synes det er vakkert, hvordan mennesker holder fast på det livet de har skapt seg, uten å føle behov for å forkaste alt. Et liv godt levd!

Personlig ville jeg gjort det jeg gjør i dag, men ville nok sluttet på studiet, med tanke på statsbudsjettet og hele pakka.
Sitat av rW. Vis innlegg
Jeg ville gjort som veldig mange andre her:
*Gitt rasshøl juling
*Sagt alt jeg mener om folk
*Løse rettferdighet
a
Vis hele sitatet...

De tingene kan du gjøre når du lever, hvorfor vente til man snart skal dø? Jeg ville gjort ting jeg aldri har fått gjort.

Kanskje drepe rasshøl ( fuck it jeg skal jo dø uansett ikke sant )
Hva med de stakarane som har fot den beskjden! At friske folk og dyr kan tenke dene tanken synes de er en slitsom trå JEG, Dritt deg ut nå å lev live om dere tør da! De er de som er å leve,Unskyld min ord blind het.
Hadde brukt de 5 første ukene på å skaffe så mye penger som overhodet mulig med så mange lysskky aktiviteter som bare mulig. Uten å blitt tatt. For å sikre kona mi sin fremtid og våre fremtidige barn. (fremtidig inseminasjon)

Så hadde jeg gitt min mellomste bror en slump penger for å få ham på rett kjøl i livet økonomisk. (Eldste brodern har råd til noen kilo salt i suppa for å si det slik).

De siste ukene hadde jeg reist til kona leid ei stor beach hytte jeg drømmer om å leie og kost meg spent i hjel med kona og hennes venninner. Hadde blitt en del sprit på dem og veldig lite tekstiler kan jeg jo håpe hehe.

Så jeg hadde mest sannsynlig vandret med ett stoort smil vitende om at mine mål var oppnådd og tryggheten sikret for de jeg bryr meg om. Så det er bare å håpe jeg aldri kommer i denne situasjonen.
FarmerJoe's Avatar
Trådstarter
Sitat av qtippz Vis innlegg
Hva med de stakarane som har fot den beskjden! At friske folk og dyr kan tenke dene tanken synes de er en slitsom trå JEG, Dritt deg ut nå å lev live om dere tør da! De er de som er å leve,Unskyld min ord blind het.
Vis hele sitatet...
Sant nok, det er en slitsom tråd.. Men jeg må si det er fascinerende hva mange hadde gjort, og for guds skyld mange som absolutt ikke burde vite når man tar kvelden. Grunnen til at jeg spurte var at jeg kom over denne artikkelen http://www.side2.no/livsstil/article3151892.ece uten å ha satt meg noe dypere i det.

Når det gjelder meg selv så ville jeg hatt med familien, reist rundt for å se ting i verden som jeg har hatt lyst til, men også bare hatt en ukes tid på dem forskjellige plassene.
Jeg hadde nok blitt veldig deprimert, men tanken om å ha dem kjære rundt seg hele tiden ville nok hjulpet på utrolig mye for å komme bort fra det man vet kommer om kort tid.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Tent på så mange moskeer og koraner jeg rekker
Why so serious?
Jeg ville død på en fotball kamp mellom Barca og Real Madrid. Og bli begravet under banen
Hadde vært den lykkeligste personen i verden i to måneder. Høres chill ut å leve uten konsekvenser.
Morsom tråd. Med la oss sette en ny vri på dette.

Hva om du ble tatt for noe det ulovelige du skal utføre, og får en dom på 3 månder. Med umiddelbar virkning.

Hva hadde du så gjort? Når sjangsen for alt du har tenkte å gjøre, bare detter imellom hendene dine?

(sorry hvis jeg stjeler tråde din litt her.)
Sist endret av phideph; 18. mai 2011 kl. 08:20.
Tatt stort lån, reist rundt å blasta alle pengene.
Jeg ser de aller fleste tenker på seg selv, og vil ha flest mulig goder før de blir borte. Har dere ikke tenkt på at det å ta opp lån vil gjøre at det føres over til familiemedlemmer eller slekt. Dette er egoistisk og umoralsk.

Hvorfor feste og oppleve mest mulig på egenhånd, når det faktisk er de man har kjær som kommer til å måtte slite med at du er borte resten av livet? Det er disse menneskene som får all konsekvensen for at man kun skal tenke på seg selv. Bruk mest mulig tid med de man er glad i, slik at de får nyte de siste øyeblikkene med deg. Det er de som skal bringe minnene videre.
Det første jeg ville gjort var å dra på skolen, for så å plante en knyttneven i noen av lærerne mine, det neste jeg ville gjort var å tilbringe mest mulig tid med venner og familie.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Det første jeg ville gjort var å dra på skolen,
Vis hele sitatet...

Hæ?!
Jeg ville ha gjort alt for å sette et spor etter meg. Å lage noe som ville fortsette leve etter jeg var død.

Jeg hadde sluttet å jobbe og brukt all min tid på å skrive musikk og dikt mens jeg var proppfull av psykedeliske stoffer.
Sist endret av Pinneknurk; 18. mai 2011 kl. 09:35.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg hadde nok ikke gjort så mye annerledes enn hva jeg gjør på daglig basis allerede. Men, hvis jeg hadde fått muligheten ville jeg nok reist jorden rundt og prøvd å nyte tiden jeg har igjen.
Jeg hadde tatt en motorsykkel og kjørt som et hellvette, omtrent slik Ghost Rider gjorde Uppsala-Stockholm. Skulle såklart filmet det hele og lagt det ut på YouTube ^^, hadde antagelig blitt en del vill kjøring sånn generelt ja :P
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg ser de aller fleste tenker på seg selv, og vil ha flest mulig goder før de blir borte. Har dere ikke tenkt på at det å ta opp lån vil gjøre at det føres over til familiemedlemmer eller slekt. Dette er egoistisk og umoralsk.

Hvorfor feste og oppleve mest mulig på egenhånd, når det faktisk er de man har kjær som kommer til å måtte slite med at du er borte resten av livet? Det er disse menneskene som får all konsekvensen for at man kun skal tenke på seg selv. Bruk mest mulig tid med de man er glad i, slik at de får nyte de siste øyeblikkene med deg. Det er de som skal bringe minnene videre.
Vis hele sitatet...
For og seie det slikt så er det ikkje alle som har ein familie som du trives med.

selv så hater eg faren min, kunne lett levd uten han. (han bruker mykje penger på ting eg vil ha.)
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av creavator Vis innlegg
Hadde brukt de 5 første ukene på å skaffe så mye penger som overhodet mulig med så mange lysskky aktiviteter som bare mulig. Uten å blitt tatt. For å sikre kona mi sin fremtid og våre fremtidige barn. (fremtidig inseminasjon)

Så hadde jeg gitt min mellomste bror en slump penger for å få ham på rett kjøl i livet økonomisk. (Eldste brodern har råd til noen kilo salt i suppa for å si det slik).
Vis hele sitatet...
Du har sett på Breaking Bad du, har du ikke?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Hadde vel prøvd å rane en bank. Skade noen personer jeg virkelig ikke liker. Innta masse rusmidler. Selvfølgelig etter en lang diskusjon med familien.
Siden det ikke for store konsekvenser, hadde det vært interessant å prøvd hasj/mariuhana eventuelt LSD, for å oppleve det. Kanskje dratt til Amsterdam og brukt penger på bordell.....

vanskelig å sette seg inn i den situasjonen at man vet når man skal dø.
Bæsjet en stor bæsj midt ved fisketorget i sentrum!
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg ser de aller fleste tenker på seg selv, og vil ha flest mulig goder før de blir borte. Har dere ikke tenkt på at det å ta opp lån vil gjøre at det føres over til familiemedlemmer eller slekt. Dette er egoistisk og umoralsk.
Vis hele sitatet...
Du kan si ifra deg arv i Norge det gjelder også negativ Arv som gjeld. Så problemet trenger ikke dukke opp. Har nettopp gjort det selv derfor jeg vet det.