Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 761436
Godt med smør
Sitat av freaker911
Det blir neppe å gå, bland heller med tobakk så går det bra.
Vis hele sitatet...
evt. mekke egen pipe.
Ballehard: Jeg anbefaler deg og lære deg litt om emnet før du hiver deg utfor uten fallskjerm Det høres ikke ut som om du kan så mye med hasj, siden du tror man kan røyke det rent i sigarettpapir.

Kjempeside: Så - du har lyst på å prøve hasj? - skrevet av Stein Hoftvedt
Sist endret av Dodecha; 28. mai 2008 kl. 12:20. Grunn: OT
Et kjapt spm: Hvor lang tid tar det fra du tar et trekk fra en joint, til eventuel effekt?
olebull det er vel fra til noen sekunder etter trekke til noen minutter. Men tror ikke du vil kjenne noe av bare et trekk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette er fremdeles Den store cannabistråden, vær så snill og hold dere på temaet.
Jeg har fjernet 6 poster som ble postet i dag og i går.

Lag nye tråder om det dere diskuterer, istedet for å fylle opp OT prat.
Sist endret av Dodecha; 28. mai 2008 kl. 12:22.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kom til å tenke på en liten ting, angående oralt inntak: Er det noen av dere som har prøvd å innta ren cannabis-olje oralt før?

Det jeg lurer på er om den enkelt og greit da kan f.eks. puttes i gelatinkapsler for full effekt, istedenfor å løse den i en olje (og for eksempel bakes, noe som er en del arbeid), siden det allerede ER olje? "Hasjpiller" hadde jo også vært uendelig... kult?
Aldri prøvd å innta cannabis olje før, skal vist være et hælvettes arbeid å få til har jeg hørt
men det funker nok helt fint vil jeg tro.

Når det kommer til å innta det med kapsler så funker vel det, regner med at man får funk litt etter at kapslen har oppløst seg.
Men hvorfor ikke bake brownies? går jo fort å lage sånn 1-2-3 brownies, tenk på munchen etterpå!
Vil det lønne seg å fukte poten når man skal røyke det med hookah?

Siden shisha-tobakk er veldig fuktig, og skal helst ikke brennes. Og jeg er relativt usikker på om pot kan røykes våt/fuktig.
Jeg har ikke peil på hva du spør om over egentlig, men jo tørrere poten er jo lettere er den å røyke og bedre funk får man. Finnes de som fukter poten eller lar den tørke for lite for å tjene mer penger.
Han spør om det lønner seg å gjøre poten litt lik arabisk pipe-tobakk. Sisha-tobakk er en tobakksform de røyker nedi arabiske land i såkalte hookah-piper, eller araber-piper, tror jeg.

Neppe noe god ide å fukte pot'en for røyk i araber-pipe for det - bruk frukt-tobakk (sisha) da vel. Sikkert like dårlig funk for det..
Sist endret av paranoy; 10. juni 2008 kl. 18:27.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Er det noen som vet noe sikkert om holdbarheten på en ferdig mekka joint?

Første eller andre gangen jeg kjøpte pot mekka jeg to passe ræva jointer og sparte dem vel i ei uke eller to, men fikk ikke funkis av dem i det hele tatt. Mener også jeg har hørt noe om at det er viktig å begrense kontakten med luft?

Og til slutt, funker det fett å oppbevare litt smålig mekk i ei lukka snusboks fram til for eksempel 18. august?
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Takub: Det å spare mekk frem til 18. aug skal ikke være noe problem
Grunnen du fikk lite funk fra jointene dine, er sansynligvis pga det var for lite tjall i dem, eller at det er noen av de første gangene du røyker. Flere brukere må røyke 5-6 ganger før de får skikkelig funk.

Men å la et mekk ligge en liten stund er ikke noe problem, jeg har f.eks funnet mekk (etter besøk av politiet) som jeg ikke visste om. Dette hadde vært lagret i nærmere 2 mnd, å det funka som bare pokker det når jeg fyrte det i bongen
Mekk å hasj blir ikke nødvendigvis dårligere av kontakt med luft. Jeg har aldri merket en forringelse, å jeg tror nok at mekket ditt vil klare seg til 18. aug.
Jeg har ikke vært så mye innom .. temaet enda, men ut ifra det jeg leser her er cannabis mindre farlig på alle måter enn tobakk? I så fall, hvorfor i HELVETE er det illegalisert i Norge? Jeg forstår ikke politikken.. Alkohol, derimot, DET er lovlig! Det er kanskje det hittil mest problemskapende rusmiddelet vi har hatt i landet O.o
Vi har nok av legaliseringsdebatter her på forumet hvor de fleste argumenter både for og imot allerede har blitt ytret mangfoldige ganger. Du finner dem hvis du bruker søkefunksjonen =)
Sist endret av mentalmelt; 10. august 2008 kl. 12:40.
Jeg har hørt fra en inne i dealermiljøet at grunnen til at politiet raida så mange plantasjer på sørlandet her var fordi de har folk i hver kommune som overvåker strømforbruket og ser etter unormale bruksmønstre, som man vel kan si at tolv timer lys og tolv timer mørke er (lampene bruker jo mye strøm så vil jo være et markant skille når alt går av).

Barry Cooper snakker om akkurat dette i en av filmene sine, men jeg trodde ikke at dette ville skje i Norge. Er det noen som vet noe mer om dette?

(Postet dette i gro-tråden, men det ble slettet. Prøver igjen her, og hvis det blir slettet igjen vil jeg gjerne ha en pm på hvorfor, om det ikke er for mye å be om. )
Mener du virkelig at hver eneste kommune i Norge betaler to-tre stykker for å sitte å se på strømmålere døgnet rundt?

Neppe
Sitat av Wilibald
Mener du virkelig at hver eneste kommune i Norge betaler to-tre stykker for å sitte å se på strømmålere døgnet rundt?

Neppe
Vis hele sitatet...
Det er facts i Amerika, og etter det jeg har hørt har de altså skjedd i Norge også. Jeg bare lurer på om noen kan bekrefte eller avkrefte, og da er jeg ute etter noen som vet noe, og ikke synsing. Jeg er enig at det virker noe søkt, men på en annen side så høres det heller ikke så usansynlig ut.
En kamerat av meg ble tatt via denne måten. Strømbruket hans, og noen frø samt 40 gram av Marijuana var alt det trengs for gi ham ubetinget fengsel. Men nå skal det sies at han solgt til mindreårige og folk i vennekretsen.

Tror at politiet heller går for tips og rykter for så sjekke strømbruket videre til razzian.
Sist endret av Bolibompa; 13. august 2008 kl. 22:31.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Bolibompa
En kamerat av meg ble tatt via denne måten. Strømbruket hans, og noen frø samt 40 gram av Marijuana var alt det trengs for gi ham ubetinget fengsel. Men nå skal det sies at han solgt til mindreårige og folk i vennekretsen.
Vis hele sitatet...
Mao. vart han tatt for å vere idiot - ikkje for å ha høgt strømforbruk. Å ha høgt strømforbruk er ikkje ulovleg, og eg tviler på at energiselskapa rapporterer det. Og dessuten er det i beste fall et indisium - _LANGT_ ifra et bevis.

Ubetinga fengsel er vel det vanlige for besittelse av frø, og 40 gram hasj + salg...?
Noen som har peiling på "jødestjerne"? En kompis fikk tak i noe greier fra sandnessjøen som var merka med ei jødestjerne.
Noen som har erfaring med det?
Energiselskapene har begynt å rapportere unormalt høyt strømbruk.

Men da snakker vi ekstreme mengder strøm og (type vietnamesere med hus med svart plast foran vinduene.)

Har man en lampe eller to så vil ikke dette gi nok utslag på strømmåleren til at det er mistenkelig.
Sist endret av Forconin; 16. august 2008 kl. 19:59.
Er det ulovlig å oppbevare cannabis frø? Sier ikke lovdata at det er handelsvare?
Fullt lovlig å oppbevare, men fyfy å plante :P (Hampfrø er normalt i de fleste fuglefrøblandinger, blir fort tricky å arrestere alle som kjøper slikt.)
Nja, frø har blitt beslaglagt mange ganger, så helt lovlig kan det ikke vere.
La meg si det på denne måten da.

Hampfrø: Ok
"Rus-cannabis-frø": Fyfy

Så kan dere tolke det som dere vil, grei regel er å anta at det er ulovlig så slipper man pes. :P
Men i teorien er hampfrø fullt lovlig da det er i fuglefrøblandinger f.eks.

Men finner onkel blå deg med et par-tre planter i et rom og en del frø så sier det seg selv at de antar det er "rusfrø" og tar det med i beslaget.
Hva om man bare har frø og ikke planter, frø i en frøpakke ellernoe?
Sitat av Hasher
Noen som har peiling på "jødestjerne"? En kompis fikk tak i noe greier fra sandnessjøen som var merka med ei jødestjerne.
Noen som har erfaring med det?
Vis hele sitatet...
drit i det. det sugde.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Defqon
Hva om man bare har frø og ikke planter, frø i en frøpakke ellernoe?
Vis hele sitatet...
Kommer an på humøret til betjenten, som Forconin sier, hampfrø finnes jo i fuglefrøblandinger og det er egentlig bare omstendighetene der frøene blir oppdaget som kan bestemme utfallet.
Heisann.

Har brunt smertedempende effekt? Jeg er ute med brukket krageben, og går på en blanding av voltaren og paracet, men det gjør enda vondt (er allergisk mot morfin, får ikke mere).

Og kan disse pillene trygt blandes med hasj?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ehapuz
Heisann.

Har brunt smertedempende effekt? Jeg er ute med brukket krageben, og går på en blanding av voltaren og paracet, men det gjør enda vondt (er allergisk mot morfin, får ikke mere).

Og kan disse pillene trygt blandes med hasj?
Vis hele sitatet...
Ja, Cannabis har ikke CNS-dempende effekt som alkohol har, men å røyke med brukket krageben, blir ikke det å utfordre skjebnen litt? Det må da bli ufattelig vondt om du hoster.
Ehapuz, hvis du har tenkt å innta cannabis for smertelindrende når du har brukket krageben tror jeg det lureste kan være å spise det.
ja, ett kraftig host i din tilstand ( Ehapuz ), er ikke å anbefale. Ta og lag deg noen muffins
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av riicola
Lag THC-olje!! Jeg lagde thc olje ut av ei 100 grams plate og aceton, men skal være bedre med butan og pot. Endte opp med en seig klump på størrelse med en sukkerbit, og jeg fyrte ca. 1/4 av denne i bøtta. Anbefales på det sterkeste.
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle meg hvordan extraherings metoden du brukte?
Kan framgangs måten med pot og butan, men har ikke vært borti hasj og aceton enda.
Vent, du wasta 100g på å få olje som var like stort som en sukkerbit, så røyka du 1/4 av denne som tilsvarer 25 gram? Makan til sløseri kunne jeg ikke drømt om engang.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kompisen min snakker om lilla marijuana...noen som har vært borte i dette?
Purple Haze er en strain av cannabis. Den ser slik ut.
Det er også diverse "cannabistyper" du får kjøpt på internett som heter det, men det er bare 100% juks (null effekt whatsoever).
^^javel, ikke alt er juks da vet du. Har selv fått finfin purple haze fra nettet.
Har røykt purple haze ved ett par anledninger og må si at det har vært ganske gode greier. Ble helt skammelig skjeiv! Men kommer jo litt ann på dyrkeren også, men den jeg prøvde var nesten helt dekket med krystaller

Purple haze er en middels/lav plante, en blanding av indica/sativa men fremhever sativaens naturlige utseende en slank plante som har en ganske lav "avkastning". I tillegg har den en litt violet aktig farge.

"This vigorous cannabis hybrid expresses the best features of its parent strains — a soaring Haze high combined with the thick resin production of the best Indicas. While not tall enough to ‘kiss the sky’, plants are statuesque and beautiful, with long, running buds that possess pleasing density and a sticky coating of trichomes.
Purple Haze is darker than most Sativas — closer to the deep green of Afghanis than the lime green of equatorial strains. When exposed to low temperatures near the end of flowering, leaves and calyxes can rapidly change colour from dark green to lavender or violet.
The Haze smell is subtle when plants are growing, becoming much richer and sharper when buds are harvested and dried."


• Feminised Sativa/Indica
• Flowering: 50 - 65 days
• Yield: 150 g
• Height: 110 - 150 cm


Kilde: everyonedoesitdotcom
Sist endret av magziii; 28. september 2008 kl. 03:52.
Okei. Takker så mye for svar
Hva er skunk? Vet at d er en type weed men hva er definisjonen på skunk ?
hørt at det er sterkeste weed typen
Skunk er en strain av cannabisplanten. Den har blitt brukt i krysninger med masse andre strains hovedsakelig pga den sterke lukten.
Sist endret av mentalmelt; 4. oktober 2008 kl. 19:40.
skunk er vel en av typene som har stoerst sjangs for aa trigge psykose hos de som er disponert for den slags pga at den er saa inni helvetes potent. saa en plass at en del britiske ungdommer sliter etter at skunk ble populaert der nede.
noen som har prøvd ketama hash? er det noe spessielt god hasj? eneste infoen jeg fant var at det blir lagd i marocco. leste at plantene inneholder 16-18% thc, Men skal ikke hash inneholde generelt sett mer thc enn hasj?
skal hash inneholde generelt sett mer thc enn hasj?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Scavanger: Ja jeg har prøvd den i Amsterdam, det er en veldig god type hasj om den er fersk nok.

Hash er bare det engelske ordet for hasj, det er akkurat samme ting vi snakker om, men det finnes mange forskjellige typer hasj.
jaja! er klar over det, men skrev feil, mente cannabis,pot,etc..!
Hasj er alltid mer konsentrert enn pot'en den er laget av.
Det er sant DeMenT, men den poten vi har her til lands er grodd frem av ekstremt potente strains som er utviklet i Nederland og lign. av profesjonelle breedere. De er også gjerne grodd opp innendørs, hvor forholdene ofte er optimalisert for plantene.

Hasjen vi får er derimot produsert av tradisjonelle og langt mindre potente strains på åkere i land som Marokko og lign. I tillegg er det masse planterester og gud vet hva i denne hasjen, noe som gjør at den gjerne er mindre potent enn poten som er tilgjengelig.
Sist endret av mentalmelt; 8. oktober 2008 kl. 01:22.
Men tenk på hasjen lagd fra de strainsa ved bubbelbags a.. De må jo få et vanvittig høyt THC innhold?