Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2483
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Lurte på om noen har prøvd å skyte innholdet i disse kapslene?

Vet de består av stort sett fyllstoffer og noen mg oxy, men dette kan vel filtreres ut.

Har brukt oxy lenge, og skyter kun en gang i blant (da gjerne amfetamin. Kan gå år mellom hver gang) så jeg behøver ingen moralpreken.

Det jeg etterspør er erfaringer.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Lurte på om noen har prøvd å skyte innholdet i disse kapslene?

Vet de består av stort sett fyllstoffer og noen mg oxy, men dette kan vel filtreres ut.

Har brukt oxy lenge, og skyter kun en gang i blant (da gjerne amfetamin. Kan gå år mellom hver gang) så jeg behøver ingen moralpreken.

Det jeg etterspør er erfaringer.
Vis hele sitatet...

Å skyte oxy er bare tull, gir ikke litt så nært rush som andre stoffer, og er svært farlig. Veldig vansklig å utløse tabbeletten også.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Å skyte oxy er bare tull, gir ikke litt så nært rush som andre stoffer, og er svært farlig. Veldig vansklig å utløse tabbeletten også.
Vis hele sitatet...
Dette er kapsler med pulver.
Oxy er jo svært vannløslig, så med et godt filter ser jeg ikke hvor farene ligger?

OD er jo en ting, men med toleranse tåler jeg fint 10mg i pumpa. Blir ikke beruset før jeg nærmer meg 40mg i nesa.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Greia er at jeg vil prøve en gang.

Men jeg vil også være sikker på at det går greit.

Har skutt i mange år tidligere, og ennå ikke satt et bomskudd. Nå er årene som nye og fungerer utmerket.
Nå er ikke dette det du er ute etter, men ser for meg at dette i verste fall kan føre til at blodårene tetter seg.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Defending Vis innlegg
Nå er ikke dette det du er ute etter, men ser for meg at dette i verste fall kan føre til at blodårene tetter seg.
Vis hele sitatet...
Annet enn oxykodon inneholder disse
mikrokrystallinsk cellulose og magnesiumstearat.

Ikke helt funnet svaret på vannløslighet på disse, men får Google videre når jeg kommer meg foran en PC
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan nevnes at magnesiumstearat ikke er vannløslig, og vil da bli liggende i filteret.
Noen som har info om mikrokrystallinsk cellulose?
Det er det eneste som kan fucke planen min.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Løste opp et par mg i vann nå.
Ble grumsete, men etter filtrering lå ca samme mengde pulver igjen i kokekaret.
Løsningen ble klar som vann.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir visst bare jeg som svarer meg seøv i denne tråden.
Men ifølge Wikipedia, verdens tryggeste kilde er heller ikke mikrokrystallinsk cellulose vannløslig.

Dermed bør det være helt trygt.
Aner ikke hvorvidt dette er farlig, men tviler på det. Men det er et sjansespill som evt. Kan være dødelig. Skal man absolutt ta noe gjennom blodårene så anbefaler jeg injeksjonsvæske. Dette kan man f.eks. Få tak i på det mørke nettet.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Defending Vis innlegg
Aner ikke hvorvidt dette er farlig, men tviler på det. Men det er et sjansespill som evt. Kan være dødelig. Skal man absolutt ta noe gjennom blodårene så anbefaler jeg injeksjonsvæske. Dette kan man f.eks. Få tak i på det mørke nettet.
Vis hele sitatet...
Eller med oxykodon som er så vannløslig at du får 1g i 6-7ml vann. Kan fint lage denne injeksjonsvæsken selv.
De andre stoffene løser seg jo ikke i vann, så jeg ser ikke farene her..

Må uansett ordne nytt styr.
Oppdaterer dere når jeg har testet
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stoler også mer på norske apotekvarer enn det mørke nettet.. Mye mer sjansespill der.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Hvordan gikk det?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom meg aldri til apoteket for nye spisser.

Oppdateres nok over helgen om jeg finner tid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update:
Satt 10mg nå.
Løste seg fint opp, og ble en helt klar væske ved 1 filtrering.

Godfølelsen kom umiddelbart, men traff ikke veldig mye hardere enn å ta de i nesa.

Jeg fortsetter med sniffing eller dropping en stund til, og prøver heller 20-30mg til helgen.