Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2022
Har seg sånn at min barndomsvenn sliter veldig med livet for tiden
tenkte jeg skulle spandere en ferie for han, kanskje bli med

noen som har tips? kan være alt fra strippeklubb til strand, budsjett er på 6500 for 1
Hva med en tur til Peru for og oppleve Ayahuasca, og mulig noen nye kulturer? Anbefaler ikke en spirituell dykk ved mindre man er over 20. Uansett, om Ayahuasca er utelukket kan dere alltids stikke til f.eks Magaluf, eller en eksotisk øy? Kreta, f.eks?

Litt annet prat en bare turen: Jeg tror ikke at en sydentur vil kurere problemene. Problemene til kameraten din vil ligge å vente på han til han kommer hjem igjen. Vil heller ha brukt litt tid på å prate med fyren, og anbefale en psykolog. Mulig psykolog rett etter han kommer hjem fra ferie slik at han kan få tømme hodet litt?

Uansett, det var alt jeg klarte å skrible med meg i farta.. Lykke til'a!
Sist endret av Relevant; 30. mars 2014 kl. 01:07.
Amster får sikkert humøret opp et par hakk
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av qwop10 Vis innlegg
las vegas baby
Vis hele sitatet...
Med mindre du ror over så vil ikke 6500,- holde til reisen tur/retur, langt mindre opphold og morro mens man er der.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva med en tur til Peru for og oppleve Ayahuasca, og mulig noen nye kulturer? Anbefaler ikke en spirituell dykk ved mindre man er over 20. Uansett, om Ayahuasca er utelukket kan dere alltids stikke til f.eks Magaluf, eller en eksotisk øy? Kreta, f.eks?

Litt annet prat en bare turen: Jeg tror ikke at en sydentur vil kurere problemene. Problemene til kameraten din vil ligge å vente på han til han kommer hjem igjen. Vil heller ha brukt litt tid på å prate med fyren, og anbefale en psykolog. Mulig psykolog rett etter han kommer hjem fra ferie slik at han kan få tømme hodet litt?

Uansett, det var alt jeg klarte å skrible med meg i farta.. Lykke til'a!
Vis hele sitatet...
ayahuasca tur høres spennende ut, definitivt noe jeg vil vurdere.
psykolog vil nok være noe han må selv ønske, skal nok prøve å motivere han til det, men tviler..

Sitat av olustvere Vis innlegg
Amster får sikkert humøret opp et par hakk
Vis hele sitatet...
Røyke er egentlig ikke aktuelt, da det er det eneste han gjør for tiden.
Kan være kult å dra til Amsterdam, men vil helst gjøre noe annet,.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hva med å ta han med på en fjelltur her i Norge? Sove over på en av turistforeningens hytter, klarne hodet litt. Hvis alkohol ikke er et problem for han kan dere jo kosedrikke litt sammen, mimre, nyte stillheten.
Trådstarter
det blir snøscooter tur i nord Norge, fått leid hytte å alt
takk for innspill
Wow, må si du er god kompis Veldig kult gjort av deg. Dette er noe personen vil tenke tilbake til i evig tid, og vil mest sannsynelig meget takknemmelig ovenfor deg.
At du styrer unna Amsterdam og Peru, tror jeg også er et smart valg i dette tilfellet.
Håper dere får en "dødschill" tur!
Praha er jo et fint reisemål i påsken..
Sitat av skyf43n Vis innlegg
det blir snøscooter tur i nord Norge, fått leid hytte å alt
takk for innspill
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre hvor?
Blir nok veldig gøy for dere begge to, men anbefaler at dere drar med noen som er kjent i området
Veldig god gjerning! Blir nesten rørt selv! Dra med noen som er kjent i området
Sitat av skyf43n Vis innlegg
Har seg sånn at min barndomsvenn sliter veldig med livet for tiden
tenkte jeg skulle spandere en ferie for han, kanskje bli med

noen som har tips? kan være alt fra strippeklubb til strand, budsjett er på 6500 for 1
Vis hele sitatet...
Thailand trenger ikke å koste stort mer (i overkant av en chartertur, men hvis du bestiller hos Norwegian kan du få tur/retur for 3000,- og det er veldig billig når du først har kommet deg dit. Alt ettersom hva dere ønsker anbefaler jeg å reise sørover til Krabi med innelandsfly (billig) og se Railey, Phi Phi etc.. garantert mye oppmerksomhet fra damer. Selv om mange av dem kanskje har litt tvilsommer motiver så fungerer det ikke sånn at man må kjøpe noen, som man kanskje tenker. Da jeg var der var jeg på dyre utesteder i Bangkok og fikk påspandert drikke av lokale rike jenter, så de liker europeere

Ellers må jeg bare si at jeg skulle ønske jeg hadde venner som deg (kanskje jeg har det, men ikke som jeg vet om)

Utrolig fint initiativ! Å dra til f.eks Peru tror jeg fort sprekker reisebudsjettet, selv om det sikkert hadde vært en kul tur. Finnes mange flotte plasser i Europa og som det ikke koster skjorta å komme seg til, og Norwegian flyr til New York f.eks...

Et annet tips er f.eks Krakow, men det kommer litt an på hva dere er ute etter. Fin by, billig øl, sikkert strippeklubber og (selv om jeg ikke lette da jeg var der sist) og helt sikkert mer å oppleve enn jeg gjorde. Det finnes mange slike byer hvis man vil ha byferie.. Wien, Budapest, Praha etc., men det blir ikke noen solferie hvis dere drar på denne tiden av året, dog skal man ikke vente så lenge før det begynner å bli sol og sommer i andre deler av Europa

Sitat av skyf43n Vis innlegg
det blir snøscooter tur i nord Norge, fått leid hytte å alt
takk for innspill
Vis hele sitatet...
Ah, så ikke at det hadde løst seg...

Uansett, creds for å være en fantastisk venn! Verden trenger flere som deg

Sist endret av Antagonist; 31. mars 2014 kl. 09:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av qwop10 Vis innlegg
ayahuasca tur høres spennende ut, definitivt noe jeg vil vurdere.
psykolog vil nok være noe han må selv ønske, skal nok prøve å motivere han til det, men tviler..



Røyke er egentlig ikke aktuelt, da det er det eneste han gjør for tiden.
Kan være kult å dra til Amsterdam, men vil helst gjøre noe annet,.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg forvirra her. Folk svarer trådstarter på spørsmålet, og du svarer de igjen som om det er DU som er trådstarter?

Har du to profiler eller? Om det ikke er du som er kompisen til TS da qwop.
Sist endret av Dongerino; 31. mars 2014 kl. 10:58.