Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 18772
hei.
jeg har nå skaffet meg noen morfin tabeletter og lurer på hvor mange jeg må ta for å oppnå en bra rus. lurer også på hvor lang tid det tar. for 10 minutter siden tok jeg 1 men kjenner ingen effekter så langt.
Er vel umulig å svare på dette da du ikke har oppgitt noe styrkeforhold.
sebr92's Avatar
Trådstarter
styrken er så langt ukjent ^^
Sitat av sebr92 Vis innlegg
styrken er så langt ukjent ^^
Vis hele sitatet...
Wow.... Du høres jo ut som en luring.
Bare ta fire du, det er nok 100% trygt.

Ikke stol på det jeg sier.

IKKE.
Jeg låner tråden litt, jeg har faktisk et par morfin tabeletter. Planen er og sniffe disse, men hvordan er egentlig best måte og knuse dem opp på?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Jeg låner tråden litt, jeg har faktisk et par morfin tabeletter. Planen er og sniffe disse, men hvordan er egentlig best måte og knuse dem opp på?
Vis hele sitatet...
Sniffe morfin tabletter? Jeg tror faktisk ikke du får noe særlig ut av det, da det helst skal gå i BLODET, ikke i hjernen.
sebr92's Avatar
Trådstarter
hehe, dessverre har jeg ikke peiling på hvor sterk de er
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Sniffe morfin tabletter? Jeg tror faktisk ikke du får noe særlig ut av det, da det helst skal gå i BLODET, ikke i hjernen.
Vis hele sitatet...
Har lest at det skulle være mulig, hva med og skyte dem da?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Har lest at det skulle være mulig, hva med og skyte dem da?
Vis hele sitatet...
Fungerer nok det, ja
Men den beste metoden er nok å ta dem oralt, da det helst skal løses opp og gå gjennom systemet.
OG! Du vil IKKE sniffe eller skyte tabletter, fordi det er bindestoffer i disse, som da størkner fast i blodårene eller nesa di. Det blir ikke behagelig eller farefritt.
Sist endret av KRS93; 30. januar 2012 kl. 15:36.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Fungerer nok det, ja
Men den beste metoden er nok å ta dem oralt, da det helst skal løses opp og gå gjennom systemet.
OG! Du vil IKKE sniffe eller skyte tabletter, fordi det er bindestoffer i disse, som da størkner fast i blodårene eller nesa di. Det blir ikke behagelig eller farefritt.
Vis hele sitatet...
Okei, takk for svar. Da blir det nok oralt

Edit: Eller hva med Analt? (a)
Sist endret av TheSunshine; 30. januar 2012 kl. 15:38.
Er det mye uspesifiserte morfintabletter i omløp? Kan virke slik på denne tråden.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Okei, takk for svar. Da blir det nok oralt

Edit: Eller hva med Analt? (a)
Vis hele sitatet...
Da kan du vel heller hive i deg noen av de oralt og vente til de funker, så kan du gå på kondomeriet og kjøpe den største buttplugen de har, da får du all the anal fun du vil ha, uten smerte..

http://www.kondomeriet.no/produkt/tw...-plug/15033924

Så får du, eh, "kose" deg.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Sniffe morfin tabletter? Jeg tror faktisk ikke du får noe særlig ut av det, da det helst skal gå i BLODET, ikke i hjernen.
Vis hele sitatet...
Virkelig? alt man putter i nesen går rett i hjernen? vit hva du snakker om.
sebr92's Avatar
Trådstarter
begynner å kjenne effekten nå, er ganske søvnig og chill.
Sist endret av sebr92; 30. januar 2012 kl. 16:45.
Det går an å sniffe piller, jeg vil ikke anbefale det men dersom noen skulle velge å gjøre det allikevel er dette en smart måte å gjøre det på: Legg pilla inni side nr 5 i et ukeblad, lukk igjen ukebladet og klem ned rundt pilla så det ikke spruter ut, ta så en hammer el.l og slå ned og mos rundt. Best å starte med små mengder da det kan fort bli ubehagelig.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Sniffe morfin tabletter? Jeg tror faktisk ikke du får noe særlig ut av det, da det helst skal gå i BLODET, ikke i hjernen.
Vis hele sitatet...
Javell`?
Når du snorter går faktisk stoffet rett i blodet gjennom tynne sår i neseveggen når pulver partiklene fester seg inne i nesen. Hjernen? Hehe... ditt troll
Morfin og morfinderivater kommer ofte som depottabletter som frigjør virkestoffene saaaakte over mange timer. Det gjør at du ofte ikke får noen veldig markert rus men blir litt sløv veldig lenge. Tar du mange av disse blir du ofte gradvis trøtt og tilbakelent før du sovner som en stein og våkner 18 timer seinere.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hadde nylig to brett med 10 mg morfintabl som jeg fikk av en gammel finne med kols og div andre plager. Har brukt subutex og subuxone on/off de siste tre årene ved injisering. Skøyt to stk 10 mg morfin, altså totalt kun 20 mg for å prøve først. Noen sekunder etter begynte det å stikke noe forjævlig i kroppen, spesielt på fotsålene og øvre del av rygg og skuldre. Det stakk så vannvittig at jeg nesten ble bekymret en stund der. Har før injisert både oxycotin og dolcontin og har da også kjent en viss stikkende følelse under bena men kan overhodet ikke sammenlignes med stikkingen av morfinpillene.
Hvis pillene er merket med N1 så er det 30mg morfinsulfat.
Noe annet kan jeg ikke bidra med, da det er den eneste varianten av morfinpiller jeg noensinne har hatt.
Jeg fikk en 30mg kapsel en gang, turte ikke ta hele så puttet vel i meg 20-25mg. Spilte LoL med noen kompiser, ble ganske sløv og begynte å bable om at pappa ikke ville la meg drepe soppmennene og at jeg skulle rekke et fly. Tror jeg havnet i en tilstand mellom å være våken og sove, så begynte å drømme mens jeg satt og spilte. Fikk latterkick da det gikk opp for meg hva jeg satt og bablet om. Ganske artig, haha. Kan kanskje nevne at jeg var ganske overtrøtt fra før av.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Javell`?
Når du snorter går faktisk stoffet rett i blodet gjennom tynne sår i neseveggen når pulver partiklene fester seg inne i nesen. Hjernen? Hehe... ditt troll
Vis hele sitatet...
Morfinen skal til hjernen, det er der reseptorene sitter. Det skal også i blodet. Blodet frakter stoffet til hjernen\blodhjernebarriæren.
Sist endret av Bothrops; 6. november 2013 kl. 10:46.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Morfinen skal til hjernen, det er der reseptorene sitter. Det skal også i blodet. Blodet frakter stoffet til hjernen\blodhjernebarriæren.
Vis hele sitatet...
jojo, men det betyr jo ikke at man fysisk skal dytte stoffet inn i hjernen.
Har 130 10mg piller med morfin og lurte egentlig bare på om det går å snorte det? Ser det har kommet noen svar men fortsatt litt usikker, noen med litt peiling som har et bra svar? Syntes tiden før rusen kicked inn var lang og ikke så veldig intens så spørsmålet mitt er vel egentlig om det er mer effektivt å snorte det?
Sitat av GoldFish nr2 Vis innlegg
Har 130 10mg piller med morfin og lurte egentlig bare på om det går å snorte det? Ser det har kommet noen svar men fortsatt litt usikker, noen med litt peiling som har et bra svar? Syntes tiden før rusen kicked inn var lang og ikke så veldig intens så spørsmålet mitt er vel egentlig om det er mer effektivt å snorte det?
Vis hele sitatet...
Den mest effektive inntaksmetoden er å svelge dem.
Har ved denne tråden funnet en ny inntaksmåte; intrahjernalt. Det funker ved at man driller et lite hull i skallen, for å se helle stoffet nedi. :P *grøss*
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Den mest effektive inntaksmetoden er å svelge dem.
Vis hele sitatet...
Nei, å svelge dem er den tryggeste metoden. Den mest effektive metoden, som med alt annet, er selvfølgelig intravenøst. Men som nevnt tidligere, så er det mye fare forbundet med injisering av tabletter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av lockhead Vis innlegg
Da kan du vel heller hive i deg noen av de oralt og vente til de funker, så kan du gå på kondomeriet og kjøpe den største buttplugen de har, da får du all the anal fun du vil ha, uten smerte..

http://www.kondomeriet.no/produkt/tw...-plug/15033924

Så får du, eh, "kose" deg.
Vis hele sitatet...
Insecurity detected.
Du vet tydeligvis ikke forskjellen å like å få pikk i ræva og å få mest mulig ut av ett stoff.
Tror du alle som spruter stoff i rektum er homofile?
Og nei, jeg har selv aldri prøvd det. Satt den i åra selv.
Men spar deg for en så ignorant og irrelevant uttalelse.
Hvis man aldri har prøvd ett Opiat noen gang. Og har 5x grønne 80mg Oxycontin.. Hvordan bør jeg gå frem!? Har prøvd alt annet en opiater, er en veldig forsiktig person som alltid tar litt for lite enn for mye. Er en som vil nyte former og ikke innta og være redd for å dø... Mener jeg har hørt at lethal dose for em uten toleranse ligger på 60mg.. Går det an å dele disse? Hjelp! :-) vill ikke dumme meg ut. Dette er ikke noe å eksprimentere med uten noe tips først :-)
80mg er en stor dose for en uten toleranse.

Oxycontin er en langtidsvirkende preparat og er laget for å tas 2/døgn.

Oxycontin finnes i 2 typer.

Abuseproof depot eller depot drasjé.

Abuseproof har en cellulosemassestruktur som gjør at du ikke kan knuse den, bare skvise den flat. Den innehar sin depoteffekt selv om du prøver å knuse den.

Depot drasje er en hard pille som kan knuses.

Mitt råd til deg hvis du absoulutt må bruke uindisert oksykodone er å prøve å knuse pillen. Hvis den lar seg knuse/dele i biter så deler du den i 5 like store biter/pulverhauger. Disse haugene vil da være på 10-25mg. Hvis det blir knust vil det har instant effekt, hvis det er "biter" så vil de ha delvis depo effekt (altså langtidseffekt)

Hvis den ikke lar seg knuse/dele, bare skivse så prøv å "skjære" den opp i mindre deler. 4 ca like store deler. disse 4 bitene vil være på ca 20mg hvis de er like store å vil inneha sin depo effekt uansett hva du gjør.

NB! VIKTIG: Hvis du aldri har prøvd oksykodone før så burde du være yders forsiktig ved første dose. Da det er svært individuelt hvordan en reagerer. noen klarer seg med svært små doser/døgn.

80mg oxycontin er beregnet på kreftsyke pasienter med høy opiattoleranse og svært sterke cancersmerter.
Sist endret av Rokkh; 4. desember 2013 kl. 15:26.
Ikke ta en hel uten toleranse! Anbefaler å sniffe dem, det kicker fortere og man trenger mindre, men rusen var selvfølgelig ikke like lenge som hvis man svelger dem. Sug av skallet til pillen blir ru, og hvit, deretter knus den godt opp (bedre med en kniv f.eks enn bankkort), del det opp i 7-8 linjer.
Ta først en linje og kjenn på formen.
Erowid har all informasjon du trenger

https://www.erowid.org/pharms/oxycod...one_dose.shtml
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Ikke ta en hel uten toleranse! Anbefaler å sniffe dem, det kicker fortere og man trenger mindre, men rusen var selvfølgelig ikke like lenge som hvis man svelger dem. Sug av skallet til pillen blir ru, og hvit, deretter knus den godt opp (bedre med en kniv f.eks enn bankkort), del det opp i 7-8 linjer.
Ta først en linje og kjenn på formen.
Erowid har all informasjon du trenger

https://www.erowid.org/pharms/oxycod...one_dose.shtml
Vis hele sitatet...
Piller i nesa = ekstremt dårlig idé

og biotilgjeneligheten for oksykodone per os og nasalt er ikke så stort forskjellig (70% parenteralt, 80-90% Nasalt(men du fucker opp nesa)
Sist endret av Rokkh; 4. desember 2013 kl. 15:32.
Sant. Men man fucker ikke opp nesen ved å snorte Oxy en gang eller to, regner ikke med at det er noe TS kommer til å gjøre hyppig, men hvis man vil ha litt ekstra kick/ kraftigere funk så er dem bedre nasalt. Men sant som du sier, ikke bra med masse bindemidler og drit i nesa.