Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4341
hvor lenge kan man være på mdma på en kveld? har et arrangement kommende og tenkte og starte kvelden med mdma men kvelden/natten kommer til og bli lang så er det trygt og ta 1 dose når jeg er påtur og lande etter første roll? hvis ikke hvor lenge burde jeg vente til jeg kan drikke alkohol?
Skjønte ikke helt hva du var ute etter. Om du spør om du kan ta mdma to ganger på en kveld, så er svaret nei, det vil ikke bli noe funk andre gangen. Du kan ta en chaser dose når du begynner å nærme deg peaken, for at rusen skal vare litt lengre. Som sagt, om du tar en til dose når rusen er (nesten) over vil det ikke bli noe funk, og du vil mest sansynlig bare bli dårlig.
En chaser dose skal være liten. Bruker å hive på 0.05 gram som chaser.
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Skjønte ikke helt hva du var ute etter. Om du spør om du kan ta mdma to ganger på en kveld, så er svaret nei, det vil ikke bli noe funk andre gangen. Du kan ta en chaser dose når du begynner å nærme deg peaken, for at rusen skal vare litt lengre. Som sagt, om du tar en til dose når rusen er (nesten) over vil det ikke bli noe funk, og du vil mest sansynlig bare bli dårlig.
En chaser dose skal være liten. Bruker å hive på 0.05 gram som chaser.
Vis hele sitatet...
Svaret ditt gir lite mening. Selvfølgelig kan han "ta" mdma to ganger på en kveld? Heller aldri opplevd selv eller hørt om noen som tar en "chaser" dose rett før peaken? Det gir jo ikke mening.
Sist endret av ezel; 27. februar 2018 kl. 20:13.
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Skjønte ikke helt hva du var ute etter. Om du spør om du kan ta mdma to ganger på en kveld, så er svaret nei, det vil ikke bli noe funk andre gangen.
Vis hele sitatet...
Bare forbanna tullprat, la oss ikke spre feilinformasjon her.
Jeg pleier som oftest å starte med 0,25 så redosere 2 timer etterpå 0.1. Jeg vil anbefale å røyke weed hvis effekten begynner å ta av, da får du en heftig opptur igjen. Med weed har jeg holdt turen i flere timer. Jeg ville holdt meg unna alkohol, kanskje drukket 2-3 før du dropper bare for å komme litt i stemning Drikk vann, god tur!
Huh, feilinformasjon? Er da det jeg har lært i min krets, angående chaser.
Snakker vi om samme dop her eller? MDMA gir ikke eufori om du tar det etter nedturen er begynt, du får bare en speeda følelse. Har prøvd å redosere flere ganger etter nedturen er begynt i et desperat forsøk på å forlenge rusen, og det har ALDRI funket. Man oppnår kun speeda følelsen.
Trådstarter
99 9
Sitat av lemon99 Vis innlegg
Jeg pleier som oftest å starte med 0,25 så redosere 2 timer etterpå 0.1. Jeg vil anbefale å røyke weed hvis effekten begynner å ta av, da får du en heftig opptur igjen. Med weed har jeg holdt turen i flere timer. Jeg ville holdt meg unna alkohol, kanskje drukket 2-3 før du dropper bare for å komme litt i stemning Drikk vann, god tur!
Vis hele sitatet...
har 5g brunt jeg også skal ha med meg takker
Vel da har du og dine kretser endten liten erfaring med mdma eller så er dere feilinformerte hele gjengen.

Okay, så fordi du har prøvd, og det ikke funka for din del så er det ett opplest faktum at det ikke går ann?

Jeg kosa meg meg mdma i ca 20 år nå og selvsagt har jeg opplevd tilfeller hvor folk ikke har fått "funk", men at det ikke går ann å komme over kneika 2 ganger iløpet av en og samme kveld er bare tull, gjort det selv, sett en hel haug av andre gjøre akkurat det samme.. og gjerne flere dager på rad i sammenheng med festivaler etc.

Hvor fornuftig det er, det er en helt annen sak.
Er på ztaale sitt lag her. Tar du en stor nok redosering tror jeg det har lite å si om du er på vei opp eller ned. Tar du en liten fisle chase på 0.05 8 timer etter første droppet så er det klart at du ikke får noe effekt. Du må huske på at mdma'en i Norge er langt dårligere enn i utlandet og man burde ta litt mer enn hva som er anbefalt spør du meg. Ikke siter meg på den men det er sånn jeg har forstått det.

Hankarn: Er ikke sikker på hvordan det er med brunt, jeg har bare røyka weed når vi har tura. Jeg blir mere stein av brunt og høy av weed men jeg vil anta at det ikke skal ha noe å si. Tviler på at du blir døsig og vil sove når du er på mdma
Har moderat erfaring på området, langt fra 20 år.
Og er ikke bare meg det er snakk om, de jeg har tatt det med og.

Jeg vet bare det at når kvelden går mot slutten og vi alle er ganske nede, og prøver å redosere, så er det rett og slett ikke mer å hente. Man blir litt rusa, ja, men det er langt fra den euforien man oppnår første gang. Har prøvd å ta to dager på rad, og det var ikke i nærheten samme effekt andre dagen. Dette var da topp kvalitets mdma, testet.
Så hvordan noen kan få full effekt 2 ganger på en kveld, er utenfor min forståelse, men hey sikkert mulig som du sier.

EDIT: Det var ikke snakk om å ta 0.005 8 timer etter, men ca 1 time etter første inntak.
Et eksempel: kjørte først på med 0.150, deretter en chaser på 0.05. Når rusen var nesten nede, kjørte vi på med en ny 0.2, dette fikk ingen funk etter en time ca, så vi kjørte på med en ny 0.2. Minimalt med funk denne gangen også. Det endte opp med at vi ble sånn passe dårlig, og en av oss slet med dette i ukesvis etterpå. Igjen, dette var topp kvalitets mdma fra utlandet.
Sist endret av Hodepute321; 27. februar 2018 kl. 21:25.
Neida, jeg satt bare ting på spissen! Vi er alle forskjellige, sikkert forskjellige mengder serotonin, dopamin osv osv tilgjengelig i hjernen. At en ting funker for meg vil ikke nødvendigvis si at det funker for deg. Kanskje dere burde ta en større første dose? De jeg tar med sier 0,25.

Første gangen jeg tok kjørte vi fre/lør. Fredag var helt euforisk, lørdag var ikke i nærheten av det samme.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor stor første dose er vanlig og ta? Første og eneste gang tok jeg 120 til første, men ble ikke kjempe suksess. Skal prøve igjen nå til helga(8-9 uker siden første gang). Har lyst til og øke første dosen, men hvor mye? Har testa det med testkit og så bra ut.
Trådstarter
99 9
er det safe og drikke øl 1-2 før man roller? tenkte at det blir litt rart og sitte seg på et vors sammens med folk og ta fram en vannflaske og sippe av xD
Det går bra med et par øl!

Selv brukte jeg vinflaske med vann når jeg tura hardt på nykterfester:
Jeg kan bare snakke av egen erfaring, 0,25 er det vi starter med. Drit kjipt å skulle ture også kommer du ikke helt opp spør du meg. Når du først utsetter kroppen for det her så hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig? Men ikke ta meg på ordet, 0,25 gir meg en bra start hvertfall. Vi er alle forskjellige.

1-2 øl ekke noe stress. Det er hvis du drikker utover det du kan få problemer og mens du roller. Det er begrensa hvor mye kroppen blir dehydrert på 2 øl. Også drikk vann i normalt tempo. Ikke ha i deg 6-7 liter, da kan det fort bli natta.
Trådstarter
99 9
når doseringer nevnes hvordan får dere målt opp 0,25? har tabeletter
Sitat av Hankarn Vis innlegg
når doseringer nevnes hvordan får dere målt opp 0,25? har tabeletter
Vis hele sitatet...
Pleier å kjøpe Emmaen i krystaller, lettere og dosere og man er sikker på at det kun er Emma man får i seg. Med piller er det litt værre da må du nesten bare stole på det dealern sier. Her så har du en "guide" du kan bruke til å sjekke pillene du har fått. Like piller pleier og stemme med infoen fra den siden, men vet at det ved flere anledninger har hendt at infoen ikke stemmer helt, så ta det med en liten klype salt!
Kos deg, husk å drikke vann, men ikke overdriv det
Sist endret av Fofi; 28. februar 2018 kl. 00:43.
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Det var ikke snakk om å ta 0.005 8 timer etter, men ca 1 time etter første inntak.
Et eksempel: kjørte først på med 0.150, deretter en chaser på 0.05. Når rusen var nesten nede, kjørte vi på med en ny 0.2, dette fikk ingen funk etter en time ca, så vi kjørte på med en ny 0.2. Minimalt med funk denne gangen også. Det endte opp med at vi ble sånn passe dårlig, og en av oss slet med dette i ukesvis etterpå. Igjen, dette var topp kvalitets mdma fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg ikke tror på deg når du sier det var fin kvalitet på den, men hvordan har dere testet den? med test-kit?

Ett marquis test kit er fint og flott det altså, men det er bare for å skille av hvilke stoffer som er i posen din, ikke renheten av stoffet, til og med krystaller kan være sånn passelig halvræva desverre, det har jeg erfart både i norge og utlandet, ibiza, amster osv.

Sitat av Hankarn Vis innlegg
er det safe og drikke øl 1-2 før man roller? tenkte at det blir litt rart og sitte seg på et vors sammens med folk og ta fram en vannflaske og sippe av xD
Vis hele sitatet...
Går helt fint, jeg har skjeldent vært i nærheten av edru når jeg har intatt mdma

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor stor første dose er vanlig og ta? Første og eneste gang tok jeg 120 til første, men ble ikke kjempe suksess. Skal prøve igjen nå til helga(8-9 uker siden første gang). Har lyst til og øke første dosen, men hvor mye? Har testa det med testkit og så bra ut.
Vis hele sitatet...
Kommer ann på kroppsvekt osv; https://mollymeasure.com/


Sitat av lemon99 Vis innlegg
Jeg kan bare snakke av egen erfaring, 0,25 er det vi starter med. Drit kjipt å skulle ture også kommer du ikke helt opp spør du meg. Når du først utsetter kroppen for det her så hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig? Men ikke ta meg på ordet, 0,25 gir meg en bra start hvertfall. Vi er alle forskjellige.
Vis hele sitatet...

Å anbefale 0,25 som generell startdose er for å være helt ærlig nesten dårlig gjort.. Selvsagt, om du har lyst å gå i ett med sofaen eller gulvet er det en flott dose om du har gode varer, om du har lyst å være sosial, danse, agent eller hva som helst er 0.25 en god del for mye.

0.12 - 0.15 vil jeg anbefale, dog avhengig av kroppsvekt osv


Sitat av Hankarn Vis innlegg
når doseringer nevnes hvordan får dere målt opp 0,25? har tabeletter
Vis hele sitatet...
Tabletter er tricky, får som regel ikke veid dem uten labutstyr så det kan lønne seg å sjekke pillreports etc for å se om du finner dem der og håpe på at noen har sendt inn ett par eksemplarer til en lab som tester, om ikke er det alltid bedre å begynne med en halv og så øke på om du kjenner at det ikke gir ønsket effekt etter en times tid.
Synes også selv det er lite vits i og redosere om man allerede er på veg ned. Selv med 0,25 pleier det å funke svært dårlig og er ikke i nærheten av å være verdt det. Jeg synes det er best å redosere rett etter man er ferdig og peake og rusen har stabilisert seg.
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Skjønte ikke helt hva du var ute etter. Om du spør om du kan ta mdma to ganger på en kveld, så er svaret nei, det vil ikke bli noe funk andre gangen. Du kan ta en chaser dose når du begynner å nærme deg peaken, for at rusen skal vare litt lengre. Som sagt, om du tar en til dose når rusen er (nesten) over vil det ikke bli noe funk, og du vil mest sansynlig bare bli dårlig.
En chaser dose skal være liten. Bruker å hive på 0.05 gram som chaser.
Vis hele sitatet...
Som de fleste sier her, er det fult mulig å redosere å få funk. Skal sies at dose nr 2 ikke kicker lik den første. Men ikke kom her å si det ikke funker. Mulig det er du som har feildosert hvis du blir dårlig. Men samtidig vil heller anbefale å røyke en rev istede hvis emma’n begynner å dabbe av
Trådstarter
99 9
hvordan blir det hvis mdma innholder amfetamin? safe to take?
Sitat av Hankarn Vis innlegg
hvordan blir det hvis mdma innholder amfetamin? safe to take?
Vis hele sitatet...
mdma kan ikke inneholde amfetamin, amfetamin og mdma er to forskjellig stoffer. I ecstacy finner du kombinasjonen av de to stoffene. Det er en viss risiko ved å konsumere ecstacy.
Sist endret av ezel; 1. mars 2018 kl. 01:32.
Trådstarter
99 9
Sitat av ezel Vis innlegg
mdma kan ikke inneholde amfetamin, amfetamin og mdma er to forskjellig stoffer. I ecstacy finner du kombinasjonen av de to stoffene. Det er en viss risiko ved å konsumere ecstacy.
Vis hele sitatet...
mdma kan ikke innholdet amfetamin som at det er fysisk umulig eller ikke bra og blande dem?
Anonym bruker
"Redd Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mdma kan innholdet amfetamin. det er usannsynlig at mdma kan innholde amfetamin
Trådstarter
99 9
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mdma kan innholdet amfetamin. det er usannsynlig at mdma kan innholde amfetamin
Vis hele sitatet...
mdma dealern her langer mdma med amfetamin, så før jeg konsumeres det så er det vell noe ekstra jeg burde respektere/tenke på når jeg tar det? eller bare revurdere valget? (sliter med ord sorry)
Sitat av Hankarn Vis innlegg
mdma dealern her langer mdma med amfetamin, så før jeg konsumeres det så er det vell noe ekstra jeg burde respektere/tenke på når jeg tar det? eller bare revurdere valget? (sliter med ord sorry)
Vis hele sitatet...
Han har mest sannsynlig blandet de to stoffene og selger det som ett produkt, det er en svært vanlig kombo og gir en bra rus. Som sagt, ecstacy inneholder både amf etamin og mdma.
Sitat av ezel Vis innlegg
Han har mest sannsynlig blandet de to stoffene og selger det som ett produkt, det er en svært vanlig kombo og gir en bra rus. Som sagt, ecstacy inneholder både amf etamin og mdma.
Vis hele sitatet...
Hovedsakelig så skal jo extacy kun inneholde MDMA, men alle går rundt å sier at det er MDMA/speed. Det kalles da bare en skitten extacy pille, selv kaller jeg de møkkete extacy pillene jeg har fått selv, for extacy. Men det er galt, en extacy pille skal gjøre deg glad, empatisk, euforisk, kosete og bare føle at hele verden er herlig. Dette er dog ikke casen i mesteparten av tilfellene med disse pillene. Som regel får du litt av de tingene jeg nevner over, men tankene dine raser og kjeven din går i ett sett fordi du har kombinert disse drogene. Du kommer til å se klin kokkos ut av skitten x, det kan fort forekomme svingninger i humøret, og du blir noe så fryktelig gira. Alt dette kan også skje på MDMA. Men en kjenner meget god forskjellig på speed utblanda MDMA og ren MDMA. Begge deler er gøy da, for all del. Men at det er så jævla mange piller der ute som utgir seg for å være extacy syns jeg er litt kjipt, ihvertfall fordi som bare er ute etter en kose kveld, men istedet får en "la oss gjøre masse shit, og rope enda mer og stuke!!" Kjæresten min og jeg brukte de første gangen vi tok dette dopet og tømme hele bagen på ett gram, og rulla i alt fra 6-9 timer. Dette kan selvsagt ha med at vi røkte cannabioler på siden i tillegg. Men om ikke rusen i seg selv var der etter 8 timer. Så satt afterglowen greit og vi koste oss fortsatt med å bare ligge i senga og ikke få sove. Dette med ruslengde - og følse varierte fra batch til batch, så klart. Ta cannabis oralt når du kommer ned er noe som også kan være utrolig behagelig (før du kommer opp også, for så vidt)
Sist endret av TheBean; 2. mars 2018 kl. 22:26.