Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 799
Noen som vet om et bra program som "jukser" på toplister, skal ikke bruke programmet til dette, men til no annet. Programmet må ha "costumizable refresh website time" . f.eks. jeg setter programmet til å refreshe en bestemt internett side hvert 5 sec... osv....
Better than thou.
Det trenger jeg og.. Og tore trenger det og..
jeg har et program som er ment til å jukse med reklame. men for at det skal virke på topplister må all info gå gjennom parametre i linken, og de fleste topplisteprogrammer har først en link masse parametre og så en side som sender info med post kommandoen, og da vil det ikke virke.
Trådstarter
frittjaaff: drit bra! kunne du sendt meg programmet på mail? det jeg har tenkt til å gjøre er å se på alle slike programmer, trekke ut det beste fra hver av dem, og dermed lage et nytt... har skaffet masse topside scripts (reklame), vet hvordan de funker ved å se på scriptet, og deretter kan jeg knekke "cheat protection" systemet

gidder du å sende meg programmet asap i mail: ???
lag en side med masse popups, inne i hver popup lager du en rehresh med meta, som videre sender "brukeren" til topplisten, og inne i hvert av disse popup vinduene har du enda et popup vindu dvs åpner du 1 kommer 1 ny og inne i den er det enda en osv...

da kan du kanskje nå en høy plass (kjør popup siden på din egen maskin, mens du er på do eller no..)

(Bruk CTRL+ALT+DELTETE for å lukke internet explorer, netscape eller opera)
Trådstarter
joda, det er en bra mulighet det. Men for noen år siden hadde jeg et bra program, men det ble borte da jeg formaterte og nå trenger jeg det igjen. Vet det finnes. Det er så mye greiere med program enn med meta tags og slikt!
om du hvet hva programet het kan du lete det opp på download.com eller lignende sider eller bruk copernic der finner du en del svar på dine spørsmål!
Trådstarter
nei, hadde jeg visst hva programmet het ville jeg ikke ha trengt å poste denne threaden!!! men desverre... husker jeg fant det på en warez side for noen år siden
det var litt dumt, kanskje du har det på en eller annen brent cd?

eller noen venner har "rappet" det av deg før du formaterte..