Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1380
Hei, jeg sitter og vurderer om jeg skal roote min Samsung galaxy S7 edge da jeg merker at denne sakte men sikkert blir tregere og tregere med tiden.

Jeg har googlet og lest litt rundt forskjellig, og en side som fanget meg for øyet var https://autoroot.chainfire.eu/.

Dette er visst en side hvor du skriver inn modell nummeret til mobilen, også får du man opp en liste med hau av firmwares, for deretter kan man velge, også kan man "selv" velge om man vil ha en rootet versjon av firmwaren med diverse apper osv.

Har noen forsøkt denne siden? Er denne til å stole på?
Hvorfor laster du ikke bare ned firmware på sammobile, og flasher med Odin?

Dette gjør også tlf raskere.

Wipe the cache partition on the Galaxy S7
1. Power off the phone.
2. Press and hold the power, volume and home buttons all at once until the Samsung S7 logo appears.
3. Release the power button but continue holding volume and home until the Android logo appears.
4. After 30 seconds or so you should see the recovery menu.
5. Select wipe cache partition by using the volume button to move up and down the menu and select using the power button. Let the operation complete.
6. Select reboot system now.
7. Wait until the phone restarts and then check everything is working.
Sist endret av TidensTann; 28. april 2018 kl. 10:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av TidensTann Vis innlegg
Hvorfor laster du ikke bare ned firmware på sammobile, og flasher med Odin?

Dette gjør også tlf raskere.

Wipe the cache partition on the Galaxy S7
1. Power off the phone.
2. Press and hold the power, volume and home buttons all at once until the Samsung S7 logo appears.
3. Release the power button but continue holding volume and home until the Android logo appears.
4. After 30 seconds or so you should see the recovery menu.
5. Select wipe cache partition by using the volume button to move up and down the menu and select using the power button. Let the operation complete.
6. Select reboot system now.
7. Wait until the phone restarts and then check everything is working.
Vis hele sitatet...
Og hva har dette med at jeg vil roote telefonen?
Beklager, leste feil der ☺️