Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 906
Hei. Kameraet på laptopen min blir ikke funnet av programmene mine. Et av programmene mine klager over manglende twain-fil eller noe sånt.Jeg har instalert ny driver men virker fortsatt ikke. Packard-Bell EasyNote TE. Jeg vet den er gammel, men den er vel ikke FOR gammel? Tips taes imot med takk.

På webchat på Firefox lyser lyset på kameraet, men får beskjed om at det er deaktivert og vil heller ikke aktiveres.
Kan ikke hjelpe deg, men jeg ville (og har) satt en teip over kameraet og ikke gitt noen programer tilgang.
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Kan ikke hjelpe deg, men jeg ville (og har) satt en teip over kameraet og ikke gitt noen programer tilgang.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg ønsker å bruke det. Er veldig kjekt ved video-telefoni.
Jeg måtte legge til seneste service pack på windows update på min gamle data for å få fart i kameraet. Var en konflikt mellom driveroppdatering og den gamle service pack'en