Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1035
Noen som vet hvordan man kan forandre startsiden til Internet Explorer, til alle som er innom siden din, uten at de merker det?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er den største dritt-funksjonen som noen gang er laget.. Det og automatisk legger seg inn i Favorites...

Argh! Måtte fanden få tak i den personen!
har ikke løsningen på spørsmålet ditt, men jeg har allikevel en mening om saken

Er du ute etter gjester som kommer tilbake, så glem den idéen der...
Til irritasjon derimot vil det fønke utmerket...

Av prinsipp besøker jeg slike drittsider kun 1 gang, uavhengig av om de inneholder gårdagens nyheter eller nok free pr0n til 16 timers effektiv kappronking, og jeg er ikke så spesiell at ingen andre tenker slik som meg... tror jeg da...

BTW: er det ikke bare å skumme gjennom sourcen til en side med den funksjonen for å finne den crappye løsningen du er ute etter...?
<body onload="fuck you">
get it??
Originalt postet av Ond^Sofa
Det er den største dritt-funksjonen som noen gang er laget..
Vis hele sitatet...
Helt enig, og det er påenget.

Jeg driver nemlig å affilerer for evidence-eliminator.com, påenget er å skremme folk med en beskjed som her og her, i håp de vil kjøpe seg beskyttelse mot slikt.


BTW: er det ikke bare å skumme gjennom sourcen til en side med den funksjonen for å finne den crappye løsningen du er ute etter...?
Vis hele sitatet...
Det er det jeg planlegger å gjøre så snart jeg finner en side med denne fungsjonen.
Sist endret av Kongen; 5. september 2001 kl. 00:02.
Vel, jeg ga deg et hint. Det er en "OnLoad"-funksjon.
Her er en side, som du kan lære fra, dog uten onload-funksjon, men med en "frivillig" add-to-favourite-lenke.
Resten finner du ut av selv..

Jeg vet nøyaktig hvordan det gjøres, men jeg vil ikke være ansvarlig for at du eventuelt skal begynne å produsere slike dritt-sider.
No offence, men jeg vet jo ikke hensiktene dine..
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har et script som gjør så høyre muse tast ikke virker, men her om dagen fant jeg et som var kulere, når man trykker med høyre musetast kommer legg til i favoritter opp!
det var litt kult..

(fikk tak i scriptet)
det er jo så utrolig unødvendig! hvorfor skal ikke folk få trykke med høyre museknapp? er det bare jeg som ikke fatter no, eller er det faktisk ikke noe poeng? argh!
ondskap.. pur ondskap..

eller kanskje det er for at folk ikke skal leeche fra url's.. eller hur?
fordi folk er så dumme at de tror at de kan forhindre at de besøkende ikke kan se linkene ved å forhindre bruk av høyre museknapp...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Du kan jo både omgå den høyreklikk saken i tillegg til at du har 'view source' knappen i non browsere. Feks IE
noe av det mest irriterende som finnes med sånne script.
jeg er enig man skal få lov til å trykke på høyre muste tast!