Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1018
Noen som vet om noen Gratis SMS sider som er raske og helst IKKE krever login? Jeg har tenkt å lage et sms-script i php som gjør at en kan sende som mange SMS som en vil, dermed kan man ikke ha slike 25 meldinger / dag..

Noen som vil komme med noen forslag om hva jeg skal finne på å gjøre for å få det til å fungere? Håper da virkelig at noen av dere faktisk vet hvordan det skal gjøres. ?

----

Vet også om et program som man installerer på Linux som gjør at man kan sende så mange sms som man vil, men da trengs jo root tilgang på den linux serveren, så.. vel jeg er like langt da jeg ikke har root tilgang på noen server.

Noen som har root tilgang på servere?
er ikke helt med i sms verdenen nå om dagen, men var det før. Hvorfor trenger du root tilgang på linux server? Hva er det scriptet bruker som ikke brukere har tilgang til? Lagde en sms bomber script i perl for noen mnd'r siden, det fungerte smooth (til netcom hvertfall) Det funker ikke nå mer pga netcom har lagt om greiene sine, noe jeg syntes er synd. Jeg har root tilgang på egen maskin, så send meg gjerne scriptet så jeg får sett litt på det og testet det ut.
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Det er ikke scriptet som trenger root tilgang, det er programmet som sender sms'en som en trenger root tilgang for å få installert.

Jeg har selv ikke fått testet dette programmet enda, men her har du ihvertfall en link til siden:

SMaSh

Håper da det er noen her som kan hjelpe meg? Er ikke dere de rette folka å spørre da? Dere kan vel det meste når det gjelder SMS?
lastet det ned å så litt på det, så bra ut det.. har ikke fått sett skikkelig på hvordan det fungerer enda, men så veldig clean og bra ut. Nå må jeg hoppe i køya, 5 timer til jeg skal opp å stå..
En måte å lage scriptet på er at du lager et slags mailskjema,
til netcom. slik at tlf. nummeret @ Netcom.no
da skal meldingen gå til mobilen.

kunne sikkert ha gått inn i flere detaljer, men
har ikke tid akkurat nå...
det er feil du..

nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Er klar over den der ja, men når 60% av de som sms skal sendes til har Telenor, så har jeg et problem, right?

Saken er den at jeg vil prøve å få SMaSh til å fungere, da ville alt vært mye bedre, noen som kunne tatt seg tid i dag til å installere det å se hvordan det fungerer, eller kanskje latt meg få testet det etter at det var installert?
bare kjeda meg litt.. ;P

Kode

<? if (!$nummer || !$melding) { ?>

<html><body>
<form>
<input type="text" name="nummer" value="nummer"><br>
<input type="text" name="melding" value="melding"><br>
<input type="submit">
</form>
</body></html>

<? } else {

mail("$nummer@sms.netcom.no","$melding","");
print("denne meldingen ble sendt.. så sant du putta inn et netcom nummer da.. :P");

} ?>
men den siten som noen posta i en annen tråd her.. burde vel være grei å.. uhm.. utnytte?
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Altså.. Kodinga er ikke noe stort problem, jeg bare ville vite om noen kunne sette det opp på en server, så lille jeg fikk testa det
klart, men jeg fikk bare så lyst.. :D

meneh, jeg kan vel gjøre det når jeg kommer på hybelen igjen..