Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 854
Jeg har fått tilbud om å kjøpe palexia. Jeg er vandt til oxy-euforien og er litt skuffa her jeg sitter og har tatt 550 mg tramadol. Har pleid å ta 40-50 mg oxycontin med noen dagers mellomrom og fått grei og god effekt av det for rus. Det er 5-6 dager siden sist jeg tok oxy, og er skuffet over effekten 550 mg tramadol ga meg. Vil jeg bli like skuffet over palexia? Har aldri prøvd det før og vil ikke kaste penga ut av vinduet om det skulle være som tramadol
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring føles Palexia litt som Tramadol. Du vil bli skuffet når du er vant med Oxycontin.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da dropper jeg det og kjøper heller et par oxy. Takker for svar :-)
Har aldri brukt palexia selv, men en annen her på forumet har brukt litt av det vet jeg. Det skal være omtrent ekvipotent med oxy, det vil si at 1mg oxy = ca 1mg palexia. Det betyr ikke at rusen blir den samme, her er det kun tatt utgangspunkt i de terapeutiske effekten.
Veldig få opioider kan måle seg med rusen man får av oxy, så de fleste stoffer er skuffende i forhold, men kanskje du blir fornøyd allikevel? Det er ingen tvil om at det vil være mye bedre enn tramadol iallfall!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da dropper jeg det og kjøper heller et par oxy. Takker for svar :-)
Vis hele sitatet...
Hvis du har muligheten til det så er det ingenting å lure på. Oxy er en sikker vinner, hver gang. Delt førsteplass med heroin i de opiolympiske leker.
Sist endret av DrDeath; 22. mai 2023 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I forhold til morfin er den analgetiske effekten til oksykodon 1.5. Kodein er 0.1, Tramadol 0.15 og Palexia 0.2.

Palexia er en del svakere.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I forhold til morfin er den analgetiske effekten til oksykodon 1.5. Kodein er 0.1, Tramadol 0.15 og Palexia 0.2.

Palexia er en del svakere.
Vis hele sitatet...
Smertestillende effekt er ikke det samme som eufori. Fentanyl for eksempel er mer smertestillende, men mindre euforisk enn oxy. Palexia rusen er ganske annerledes og kan ikke helt sammenlignes. Mange som liker begge deler.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smertestillende effekt er ikke det samme som eufori. Fentanyl for eksempel er mer smertestillende, men mindre euforisk enn oxy. Palexia rusen er ganske annerledes og kan ikke helt sammenlignes. Mange som liker begge deler.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor skrev jeg "den analgetiske effekten", men jeg er enig med det du skriver.