Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1794
Hvordan er rusen på Tapentadol? Mottok 25 stk 100 mg av disse idag.

Tenker å ta 50-100 mg hver 6. Time de neste dagene/ukene.

Da tror jeg at jeg blir rolig, avslappet og positiv, slik at jeg f.eks. Kan fylle ut skattelistene istedenfor å være negativ, likegyldig og kaste tiden på filmer og ting som dette. For klarer aldri bruke mye tid på slikt uten å være rolig og å føle at jeg har all verdens tid.
Sist endret av einsteindragon; 21. april 2023 kl. 16:54.
Tapentadol er behagelig, men er ikke min go to når det kommer til opiater, tapentadol på meg gjør meg energisk og gjerne økt angst.
Anonym bruker
"Velkommen Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta for mye, jeg begynte å hallusinere heftig av dem. Veldig spesiel smerte medisin, men syner å lindring er det jo noen som liker også
Hvor mye tar dere når dere tar? Har dere toleranse og redoserer dere dem?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tapentadol=pilla som ikke "kan" misbrukes... Du må ikke finne på og dele de. Og til snorting så blir det bare gele i boret. Mitt ståsted ang de da..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tapentadol=pilla som ikke "kan" misbrukes... Du må ikke finne på og dele de. Og til snorting så blir det bare gele i boret. Mitt ståsted ang de da..
Vis hele sitatet...
Kan du utdype litt hva du mener her og hvorfor?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tapentadol=pilla som ikke "kan" misbrukes... Du må ikke finne på og dele de. Og til snorting så blir det bare gele i boret. Mitt ståsted ang de da..
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Klart de kan deles, som de fleste andre tabletter.
Kan også misbrukes, akkurat som Tramadol, Oxy, Heroin, osv.
Hvis de blir gelé så er det fordi det er depot, dette gjelder alle depot-tabletter.
Det omdannes i lever'n så snorting er meningsløst.

Ang rusen, jeg får tålig samme effekt som av Tramadol men blir mye mer trøtt. Suveren for god søvn er min erfaring, selvom det kanskje påvirker REM-søvnen? Ikke noe jeg har lagt merke til.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min feil Trodde alle de var depot og gummi jeg. Men den styrken jeg fikk var vel 80mg minnes jeg.. men syntes jeg husker at det blei klabb og babbb i nesa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om den har krysstoleranse med andre opioder som Morfin og Oxy?
Jeg tar vanligvis 100-200 mg hver 6. Time.

Dessverre får jeg mye muskelsmerter av de.

Så tar benzo for å motvirke de (muskelsmertene).
Er samtidig ikke så interessant å misbruke de, siden de ikke gir meg særlig rus. Må opp i minst 150 mg for å få skikkelig euforisk følelse. Bruker de hovedsakelig for å dempe angst og som antidepressiva.

Vises de på urinprøve?
Sist endret av einsteindragon; 5. mai 2023 kl. 09:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alle opioider har krysstoleranse, men den er sjelden helt fullstendig, det betyr at en ekvivalent dose av ett annet preparat kan fungere litt bedre selv om dosen tilsvarer det samme.
I sammenheng med rus så er det ikke alltid bare styrken som avgjør opplevd effekt, noen opioider gir rett og slett mer rus i forhold til de terapeutiske effektene de måler ekvivalente doser ut i fra, og forskjellige ting virker forskjellig fra person til person, det er jo derfor alle har forskjellige preferanser.

330mg tapentadol = 100mg morfin = 75mg oksykodon.

Jeg har aldri prøvd tapentadol, men basert på min toleranse hadde jeg trengt nesten 1.5g daglig siden jeg bruker opp til 500mg dolcontin på daglig basis. Tror ikke jeg kommer til å prøve dem heller med andre ord.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Hvordan er rusen på Tapentadol? Mottok 25 stk 100 mg av disse idag.

Tenker å ta 50-100 mg hver 6. Time de neste dagene/ukene.

Da tror jeg at jeg blir rolig, avslappet og positiv, slik at jeg f.eks. Kan fylle ut skattelistene istedenfor å være negativ, likegyldig og kaste tiden på filmer og ting som dette. For klarer aldri bruke mye tid på slikt uten å være rolig og å føle at jeg har all verdens tid.
Vis hele sitatet...
For min del, ikke ulikt oxy. Når jeg har vært litt høy på de på kveldstid (en sjelden gang) er det meste bare herlig, alle problemer er gjemt og glemt, euforisk/pratsom samtidig som det er godt å bare slappe av.

I tillegg fucker deg opp søvnen min fullstendig, dvs. når jeg har tatt flere enn det jeg strengt tatt trenger for smertelindring. Hører stemmer osv, men aldri sett noen syner.

Kan også bli rimelig hangover dagen derpå, men ikke i nærheten av det jeg ville blitt av ei fyllekule, men igjen er vel disse tingene individuelle.

For min del det behageligste opioidet jeg har stått på. Har hatt resepter over en viss tid på Fentanyl (durogesic), oxycontin/oxycodone, samt tramadol.

Vel, den beste rusen jeg noensinne har hatt var vel fentanyl før narkosen, 100mcg var ment å slå meg ut sammen med noe andre anestesi-greier, men det ga meg bare en lykkefølelse jeg til dags dato aldri har kjent. Det siste jeg hørte var "gi han 100mcg til" så gikk det i svart.

(Aldri aldri aldri selvmedisiner på fentanyl, dette var medisinsk bruk på sykehus)
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over de i dag, spist rundt 200mg, bitt litt og litt av en 250 og tygga. Likte det svært godt, lukker øynene og rett i hallisland, god kroppsfølelse og humør. Håper de kommer oftere rundt