Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 859
I flere måneder nå har jeg prøvd å google meg fram for å klare å identifisere hvilken type bille jeg har i huset mitt uten hell, jeg vet ikke hvor de kommer fra eller hva årsaken kan være siden de dukker opp, men jeg mistenker først og fremst at det kan være på grunn av fukt fra bad og soverom ettersom det er der jeg finner billene. Heldigvis er det sjelden jeg ser en, og innen jeg har funnet en er den allerede som regel død. Den er bare noen millimeter i størrelse og er noen ganger helt svart eller brun i farge.
Tipper på brun pelsbille. men et bildet av insektet hadde hjulpet.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Tipper på brun pelsbille. men et bildet av insektet hadde hjulpet.
Vis hele sitatet...
Nå heiv jeg nettopp billa i dass, så må nok vente med å sende bilde til neste mulighet byr seg
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Den er bare noen millimeter i størrelse og er noen ganger helt svart eller brun i farge.
Vis hele sitatet...
Søk på "Majorstubille". I Oslo har den blitt veldig vanlig i de senere år. Den er mer kjent som brun pelsbille. Larvene kan spise hull på ullgensere o.l.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
Søk på "Majorstubille". I Oslo har den blitt veldig vanlig i de senere år. Den er mer kjent som brun pelsbille. Larvene kan spise hull på ullgensere o.l.
Vis hele sitatet...
Men kan majorstubilla være beksvart også?
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Men kan majorstubilla være beksvart også?
Vis hele sitatet...
Ja.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
Ja.
Vis hele sitatet...
Jeg tror at du kan ha rett i at det er pelsbille.



https://www.abcnyheter.no/helse-og-l...?redirect=true