Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 16900
Har 4 Apodorm liggende, har bare spist dem og sovnet av dem før.

Men nå lurer jeg på hvordan man kan få best mulig rus av dem, og er det noen andre måter å ta dem på? Kan de kombineres med alkohol eller Ttruxal?
den gang jeg ruste meg på slikt fant jeg at en god porsjon koffein (type battery, o.l), funker bra for å sørge for at man ikke sovner. alkohol har jeg aldri vært noe glad i å mixe med piller selv. blir fort for mye av det gode da.
Apodorm = apedop i rus-sammenheng..
Såklart, man kan sovne av de, men det er jo lett å holde seg våken også? 2-3 stykk er en fin kveld det. Ikke spis truxal samtidig, det blir det bare tull av, men litt alkohol er ikke å forakte.
Okay, takk for svar, da skal jeg kose meg i helga
Drikk grapefruktjuice eller spis en grapefrukt en halvtime før du tar pillene. Det potenserer nitrazepam.
Grapefrukt potenserer mye annet også da.
Apodorm tror jeg ikke er noe særlig å ruse seg på. Tar du 4 av dem blir du bare altfor trøtt, gjesper og sovner. Blir en utfordring å holde seg våken. Og spesielt hvis du ikke er særlig vant til piller.
Jo det kan fint brukes som rusmiddel. Ikke vanskelig å holde seg våken på noen benzoer. Synes ikke apodorm har noen søvnframkallende effekt jeg da. Men mulig det har det om du aldri har brukt benzo og slik. Da tar du ikke mer enn en, assa om du ikke har brukt det før.
Nettopp. Men det hørtes ikke ut som om trådstarter hadde noen særlig erfaring med piller på måten han stilte spørsmålet.
Kommer an på ganske mye det der med søvn. Første gangen jeg tok en zopiclone 7,5 mg og forventet at jeg skulle sovne, jeg visste ikke at det kunne bli rus av det, og jeg var lita på 34 kg og aldri smakt et b-prep før. Sovna i alle fall ikke. Jeg ble bare glad og rusa, dro på shopping og diverse. Så søvneffekten er varierende, du må nesten legge deg ned i senga og prøve å sove for å sovne. Om man ikke stapper i seg 4 om gangen første gang da.
Pleide å stjele disse fra faren min back in the days, jeg vil si at disse benzodiazpinene er de som for en til å glemme mest. Alkohol var inntatt da.
Sist endret av twisted shroom; 8. april 2011 kl. 00:15.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jo det kan fint brukes som rusmiddel. Ikke vanskelig å holde seg våken på noen benzoer. Synes ikke apodorm har noen søvnframkallende effekt jeg da. Men mulig det har det om du aldri har brukt benzo og slik. Da tar du ikke mer enn en, assa om du ikke har brukt det før.
Vis hele sitatet...
Nei, men nå er du kanskje mer vant med piller enn ts er og..
Ja, helt sikkert. Men dere kan ikke komme å si at NEI det kan ikke brukes som rusmiddel fordi man bare sovner. For det kan fint brukes som rusmiddel uten å sovne. Men 1 pille er nok første gang om man ikke er vant til benzo. Så sløser man ikke bort 3 til om man sovner av den første.
Nei er ikke så vant til piller, er medisinert på Truxal, og skal til legen på mandag da jeg sliter med søvn og litt forskjellig. Håper å få noe som funker raskere og er sterkere, da jeg må ta dem en tre timer før jeg skal sove...Tror jeg er blitt immun

Har fått Apodorm og Xanol/Xanor? hos eksen min, da han er medisinert på disse medisinene.
Da bør du bare ta en første gang så får du se ann rusen og bedømme selv til neste gang. Men som sagt er grapefrukt potenserende, men kanskje heller ikke lurt

Truxal er kjiipt, har dem selv. tar dem alltid tre timer før ja. Sovner gjør jeg jo, men litt dumt å planlegge når man skal legge seg. Be om imovane eller stilnoct.
Okay, skal se hva jeg klarer å hyle meg til på mandag da ;-)

Så må jeg ut å shoppe grapefrukt og cider....
Har brukt mye Nitrizepan. Uten den store rus effekten.
Jeg blir bare trøtt av de. Det er jo ment som et sovemiddel.

kommer også på din toleranse på benzo's

Det kan ta din angst hvis du sliter med slike ting.
Legene som har bestemt at det er ment som sovemiddel Men det er et benzo, det er langtidsvirkende og lite gunstig som sovemiddel i lengden pga. lang halveringstid. Jeg synes Mogadon/apodorm gir en bedre rus enn Valium og i alle fall bedre enn sobril f.eks. Så litt individuelt.
Tok 1 apodorm 5mg for en stund tilbake. Kjedelig kveld. Ble bare trøtt og gikk å la meg. Dagen etter var jeg en smule smågretten.

Eneste erfaringen jeg kan dele
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm.
Tok 6 apodorm, en flaske rødvin og et par GT. Marbella var en utrygg by den kvelden. Mista iPod, raybans og så selv ut som et helvete etterpå.

Hadde spilt Mirrors Edge endel i forveien, fant meg noen rør å balansere på for så havne i et tornekratt etterpå.

Vær forsiktig med slik blanding hvis du ikke er vant...

Hadde en veldig lang og hyggelig samtale med en fisker på stranden når ting hadde roet seg litt. Fikk ihvertfall lit info om spansk Long-cast fiske.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kan også legge til at cannabis er veldig effektiv sammen med piller generelt, og samtidig veldig trygg å kombinere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Blir ikke direkte trøtt av de to hypnotiske benzodiazepinene som selges i norge (Flunipam og Apodorm). Får veldig koselig form og kan finne på å loke rundt hele natta, men vis jeg legger med ned i senga sovner jeg godt.
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor leger er så strenge på å gi ut nitrazepam. Den sedativ-hypnotiske effekten er mye mindre enn effekten i for eksempel zopiklon og zolpidem. Amnesi og hukommelsestap er mye mindre fremtredende ved bruk av nitrazepam, sammenlignet med andre benzo-lignende stoffer. Men nå er nitrazepam et sovemiddel og ikke et innsovningsmiddel da, det er vel forskjellen.
totskalle, det kan ha noe med at nitrazepam er mer vannedannende enn zolpidem/zopiklin ? *gjette*
Jeg tror ikke det er så veldig mye mer vanedannende, men man utvikler raskere toleranse ovenfor benzo i den klassen (nitrobenzodiazepiner) enn av vanlige benzo og benzo-lignende stoffer. Det er kanskje grunnen. Men jeg har det for meg at leger enda tror at de benzo-lignende stoffene er mye tryggere og bedre enn vanlige benzo, og det er bare tull.
Det kan også ha noe å gjøre med at nitrobenzodiazepiner er giftigere for leveren enn andre benzodiazepiner. Nitrogruppen i sidekjeden av nitrobenzodiazepinene vil føre til at det blir metabolsk aktivert. Det vil si at det dannes reaktive metabolitter som kan virke cytotoksisk. Aktiveringen fører også til dannelsen av frie radikaler, oksidering av thiol og annet som kan føre til oksidering av cellulære komponenter og hemming av cellenes funksjon.
Sist endret av exocytose; 9. juni 2011 kl. 14:02.
Selv syns jeg det var lettere å slutte med Apodorm/Mogadon enn Imovane. Men det var meg da...
jeg gikk på zolpidem i 1.5 år daglig, sluttet på dagen uten å kjenne en eneste bivirkning. er nok individuelt
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor leger er så strenge på å gi ut nitrazepam. Den sedativ-hypnotiske effekten er mye mindre enn effekten i for eksempel zopiklon og zolpidem. Amnesi og hukommelsestap er mye mindre fremtredende ved bruk av nitrazepam, sammenlignet med andre benzo-lignende stoffer. Men nå er nitrazepam et sovemiddel og ikke et innsovningsmiddel da, det er vel forskjellen.
Vis hele sitatet...
Er nok fordi nitrazepam har 18-38 timers halveringstid så du er liksom fortsatt under påvirkning omtrent hele døgnet 24/7. De har vel ikke prøvd det selv, er jo normal igjen etter noen timer etter inntak, men man er visst påvirka uansett. Så det er visst utrygt med hensyn til jobb og kjøring. Derfor de vil skrive ut de kortvirkende.

Jeg synes ikke jeg har fått sånn kjempe toleranse av mogadon bruken min. Legger den under tunga og lar den smelte, og det er godt det, for eneste måten jeg oppnår noe som kan ligne en mild eufori med benzo.
Ja Mogadon er bra å sove på. Blir mye trøttere av dem enn av Imovane.
Imovane og Stilnoct er bare sukkertøy.
Men så er jeg ganske innspist på piller da... så bruk ikke meg som eksempel.
Jeg syns heller ikke jeg har fått særlig toleranse av Mogadon.
Men veldig lenge siden jeg har hatt dem nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sobril er enkelt og få (hvis du har en lege som faktisk skriver ut ting) 15 mg av dette gir en mild rus,fjerner angst og lar deg sove godt! denne benzoen gir færrest bivirkninger, så legene kan være villige og skrive ut
Sitat av Shellshock Vis innlegg
Sobril er enkelt og få (hvis du har en lege som faktisk skriver ut ting) 15 mg av dette gir en mild rus,fjerner angst og lar deg sove godt! denne benzoen gir færrest bivirkninger, så legene kan være villige og skrive ut
Vis hele sitatet...
'Og dette nevner du her fordi?Dette er en tråd om apodorm.
Sobril er veldig svakt i forhold til apodorm og alle andre benzoer.Og man sover 10 ganger bedre på apodorm enn på sobril.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Shellshock Vis innlegg
Sobril er enkelt og få (hvis du har en lege som faktisk skriver ut ting) 15 mg av dette gir en mild rus,fjerner angst og lar deg sove godt! denne benzoen gir færrest bivirkninger, så legene kan være villige og skrive ut
Vis hele sitatet...
Fikk sobril en stund også. Hadde vanskligheter med søvn, selv med 30mg sobril og 7.5mg zoplicon. 1 apodorm derimot, gjorde meg ganske så påvirket. Med 2 stykker, så sovnet jeg av på stedet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av technot Vis innlegg
den gang jeg ruste meg på slikt fant jeg at en god porsjon koffein (type battery, o.l), funker bra for å sørge for at man ikke sovner. alkohol har jeg aldri vært noe glad i å mixe med piller selv. blir fort for mye av det gode da.
Vis hele sitatet...
Sorry for my english. But yes I think drinking some highly caffinated drinks and taking things such as rivotril etc is amazing. Have not messed with truxal myself. But have done most uppers and downers. Different names in Iceland whrere I'm from. And even more different in the states where I lived.

Hope you understand this. I will also include google translate:

Jeg tror drikking noen svært caffinated drikke og ta ting som rivotril etc er fantastisk. Har ikke messed med truxal meg selv. Men har gjort mest overdel og Downers. Ulike navn på Island whrere jeg er fra. Og enda mer forskjellig i de statene der jeg bodde.

Håper du forstår dette. Jeg vil også inkludere google oversette:
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Luftboble Vis innlegg
Har 4 Apodorm liggende, har bare spist dem og sovnet av dem før.

Men nå lurer jeg på hvordan man kan få best mulig rus av dem, og er det noen andre måter å ta dem på? Kan de kombineres med alkohol eller Ttruxal?
Vis hele sitatet...
Drikk Grapefruit soda eller fersk grapefruit det gjør jeg alltid, også med Oxy.

Berad
har testet mogadon og apodorm i sammenheng med vin.
kul og chil rus blir det av det. Sier seg selv at mange timer av kvelden blir borte da, koselig for de som liker det
Jeg har selv stått på Apodorm og Truxal samtidig, og har ikke hatt noen problemer generelt med det, heller ikke opplevd noen form for rus-effekt. Når det kommer til alkohol så bør du være forsiktig, da begge preparatene kan påvirke alkoholtoleransen din. Ble i allefal veldig billig fylla på meg når jeg dro på byen etter å ha tatt Apodorm og Truxal, og husket lite dagen derpå.
Prøvde 1 apodorm forrige helg sammen med 5 øl og en stor dram. Kongeform. Mye cannabis var også inntatt. På meg virker det som at apodorm bare funket søvndysende de 2-3 første gangene. Nå blir jeg bare i god form av de. Bruker de sjeldent.
Sist endret av Mexxy; 24. oktober 2011 kl. 19:16.
Hei

Grunnen til at apodorm ikke er så vanlig å få utskrevet er fordi de er hardere mot leveren enn andre sovetabletter.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Apodorm kan fint kombineres med Truxal 25mg-max 50mg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Enemy of the snut
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Apodorm = apedop i rus-sammenheng..
Vis hele sitatet...
Apedop? Er jo ikke apedop i forhold til Rivotril og Xanor/Ksalol..?
Brukte Apodorm i seks år.Sover om natta og går i søvne om dagen.Vel.jeg brukte i snitt tre tabletter Apodorm pluss tre tabletter Zolpidem i døgnet.Har bare brukt de et noen få ganger etter at jeg kuttet de ut.Jeg liker de ikke.Blir så uggen hvis jeg ikke får sove.Sobril/Diazepam er bedre syns jeg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg står på 5mg Apodorm fast (+10mg diazepam) og gjort det i mange år. Blir aldri innspist på den muskelavslappende effekten. Hvis jeg blir for innspist til å få sove på de så tar jeg først 10mg/dobbel dose for først å få en god natt søvn, deretter gå på 2.5mg i 3-4 dager for å senke toleransen. 10mg annenhver natt fungerer også ypperlig når jeg gjør det, men da er det viktig at jeg administrer og roterer Valium deretter for å unngå milde abstinens-symptomer 30-40 timer etter den siste dosen.