Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 846
Heihei. Nå tenker jeg ikke til hverdags, derimot helgekos. Lol. Så hvor ofte redosere for å holde det gående og SAMTIDIG trygt? Takk <3 til info : høy toleranse da av daglig bruk (resept) over lengre tid.
Jeg syntes Aduvanz fungerer dårlig med redosering, så jeg hadde nok bare tatt en ekstra stor dose når jeg begynte.

Du må huske at medisinen kommer til å bli ganske ubrukelig i hverdagen om du kjører hardt på i helgen, særlig når du allerede har høy toleranse.
xex
Trådstarter
55 9
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg syntes Aduvanz fungerer dårlig med redosering, så jeg hadde nok bare tatt en ekstra stor dose når jeg begynte.

Du må huske at medisinen kommer til å bli ganske ubrukelig i hverdagen om du kjører hardt på i helgen, særlig når du allerede har høy toleranse.
Vis hele sitatet...
Aah kjedelig svar, takk for att du opplyser derimot
Ja jeg er enig med DrDeath her. Å redosere vil bare holde deg lengere våken og gjøre deg enda mer sliten når du lander, ingen merkbar boost i euforien i alle fall. Det er min erfaring
Jeg har tatt aduvanz selv, men aldri redosert og kan sånn sett ikke si noe håndfast. Det jeg vet fra en bekjent er at det er omtrent som å begynne å drikke igjen klokken 04 for å oppnå digg rus på nytt.
Aduvanz egner seg dårlig til redosering til din bruksmåte. Tmax er på nesten 5 timer (tid før du oppnår maks konsentrasjon av virkestoffet i blodet), mens halveringstiden er på over 12 timer. Medisinen er laget slik at man tar den på morgenen, også skal/bør den virke gjennom hele dagen.

Prodrugs egner seg dårlig til rekreasjonelt bruk.